القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة السادسة بقلم كوكي سامح

رواية جوازه سوده عمياء ولكن الجزء السادس بقلم كوكي سامح
في هذا المقال جلبنا لكم رواية جوازه سوده عمياء ولكن الجزء السادس 6 
ستججدها في هذا المقال للقراءة و التحميل pdf 

رواية جوازه سوده عمياء ولكن متوفره الآن بشكل حصري على مدونة يوتوبيا
كاملة للقراءة وسنوفر رابط تحميل pdf قريبًا.
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الأولى بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثانية بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة السادسة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة السابعة  بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثامنة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة التاسعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة العاشرة 10 بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة السادسة بقلم كوكي سامح

رواية جوازة سوده - عمياء ولكن الفصل السادس بقلم كوكي سامح

لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا 
-
هقول ل حازم انى حامل رددت الداده وقالت على بركه الله كل اللى جاى خير يا ست الستات
.. يارب يا داده لأن بجد انا نفسى اغير حياتى دى بقى واخد حقى من امنيه مش كفايه حقى ضاع بسببها
.. والله يا ست الستات انا كل لما اسأل نفسى اقول هى والمرحومه خالتك اللى عملوا فيكى كده
.. لأ يا داده خالتى ملهاش ذنب فى حاجه هى العقربه امنيه اللى ضيعت حقى
امنيه.. الحمد لله يارب شوفتى يا نيره ربنا كرمنى انا فرحانه بالحمل ده اوى
نيره.. مبروك يا حبيبتى ربنا يكملك على خير
الداده.. المهم يا ست امنيه الراحه ثم الراحه وياريت تخلى بالك على نفسك
نيره.. عندك حق يا داده امنيه اسمعها كلامها انا وانتى معندناش خبره فى المواضيع دى ياريت تاخدى بالك من كل حاجه الداده بتقولها
ونيره قالت فى سرها لازم تحافظى على اللى بطنك لأنك مش هتشوفيه تانى انا هاخده منك ده الأمل اللى عايشه عليه
امنيه.. شكرا يا داده على نصايحك
الداده.. المهم الراحه
امنيه.. يااه انتى هتعملى زى حازم هو كمان بيقولى كده
نيره.. هه يا سلام على الدلع
امنيه.. انا هقوم اروح اوضتى لحد ما حازم يرجع من المكتب
وفعلا امنيه قامت وراحت اوضتها
الداده.. يا اختى ده انتى لسه حامل فى شهرين لحقتى تمشى تتقصعى زى الحوامل على رأى المثل كهن ستات صحيح
نيره.. الحمد لله انى مش بشوف كان زمانى اتقهرت😒 ارجوكى يا داده انا عاوزه ادخل اوضتى
.. وقامت وقفت والداده سندتها وكانت ماشيه مضايقه والغيره قايده نار 🔥 جواها
الداده.. بقولك يا ست الستات انتى هتقولى ل حازم ازاى انك حامل رددت وقالت لازم يعرف انى حامل فالوقت ده
الداده.. طيب وازاى وامنيه معانا فى نفس الڤيلا
نيره.. انا هتصرف وشهرين كده واما الحمل يبان عليها انا هسافر وكده هو مش هيعرف حاجه وانتى اللى هتعملى كل حاجه بس تعملى زى ما بقولك بالظبط مش عاوزه خطتنا تبوظ ده مستقبلى كله فيها
الداده.. حاضر يا ست الستات الحقى حازم بيه شكله رجع بدرى لما عرف ان السنيوره حامل ههههههه
نيره. خليه يفرح يومين بيها بكره يعرف انى انا ست الكل وست البيت ده وامنيه دى مش هيكون ليها اى لازمه
حازم.. نيره نيره
.. ومسك ايدها تعالى اسندك انتى رايحه فين رددت وقالت رايحه اوضتى انا تعبانه من اول امبارح بس مش عاوزاك تقلق رد وقال مالك يا حبيبتى رددت وقالت هروح للدكتور علشان الترجيع ذاد عليه ومسكت بوقها وقالت تعالى يا داده معايا الحمام عاوزه ارجع مش قادره
حازم.. اه فعلا و شك اصفر وشكلك اتغير
نيره.. مش قولتلك انى تعبانه
حازم قال نيره بس بصوت واطى وقال هى الداده عارفه حاجه رددت وقالت اه كان لازم اققولها دى مش الداده بتاعتى دى امى اللى ربتنى انت متعرفهاش كويس رد وقال اه يعنى عارفه ان فى علاقه بينى وبينك علاقه رددت وقالت لازم تعرف وكمان بقولك انا عاوزاك النهارده تبات عندى فى اوضتى
حازم.. ازاى بس
نيره.. اه انت خايف على شعورها علشان حامل
حازم.. لازم ده اول ولد لينا وانا فرحان اوى
قالت فى سرها وغلاوتك انا اللى هبقى امه وانت ابوه
نيره.. خلاص خلاص روحلها انا داخله اوضتى عن اذنك
وفعلا حازم طلع الدور التانى عند مراته امنيه واول لما دخل كانت امنيه مجهزه أكل وشموع وعامله جو رومانسي جميل
حازم.. واو ايه ده يا قلبى ❤️
وحازم مسك بطن امنيه وقالها مبروك يا حبيبتى
امنيه.. مبروك ليه وليك بحبك وفرحانه ان ابنى منك وحشتنى اوى
حازم فتح الدولاب وطلع بيچامه ودخل خد شاور وخرج وقعد مع امنيه فى الجو الرومانسى بتاعها وكل ده هى متعرفش بخيانه حازم مع بنت خالتها
حازم.. بقى ياكل ويأكل امنيه وكان فرحان بالحمل اوى وقام ونام على السرير وخد امنيه فى حضنه وهى كمان حضنته وكانت بتلعب فى شعره وهو بيلعب فى شعرها ويقولها كلام حب وهى كانت مبسوطه اوى بحملها
نيره.. انا جوايا نار ياريتنى بشوف يا داده انا حاسه انى هموووت
الداده.. مالك يا ست الستات انا حاسه ان الموضوع مش حكايه ولد وحمل انتى باين عليكى بتحبى حازم رددت وقالت وهى مضايقه اوى اه بحبه بحبه وبغير عليه كمان انتى متعرفيش حضنه ليه بالنسبه ليه ايه
-
لا تنسى كتابة تعليق ليصلك اشعار بالحلقات الجديدة من الرواية.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

لقراءة الرواية كاملة وتحميلها pdf قبل نزولها على المواقع انضم لمجموعتنا عـ الفيس بوك : من هنا