القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح

 رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح
لقراءة المزيد من روايات الكاتبة المميزة كوكي سامح : اضغط هنا
رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة الثالثة - رواية جوازه سوده عمياء ولكن الفصل الثالث - رواية جوازه سوده عمياء ولكن الجزء الثالث 3 - البارت الثالث - الفصل الثالث - روايات كوكي سامح
 رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح

فصول رواية جوازة سودة - عمياء ولكن للكاتبة كوكي

لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الأولى بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثانية بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة السادسة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة السابعة  بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثامنة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة التاسعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة العاشرة 10 بقلم كوكي سامح : اضغط هنا 

رواية جوازة سوده - عمياء ولكن الفصل الثالث بقلم كوكي سامح

 لقراءة أو تحميل الحلقة السابقة انظر الفقرة السابقة
-

وامنيه جريت على الحمام وقالت ايه المنظر ده وفتحت الباب وشافت نيره واقعه على الأرض وحازم قاعد بيفوقها وقالت فى سرها هى ازاى وقعت ده انا شوفتها بعينى دخلت الحمام وقفلت الباب
حازم.. الحقى يا امنيه نيره اغمى عليها
امنيه.. هو انت بتعمل ايه هنا

حازم.. بعمل ايه ما انتى عارفه انى نازل الحمام شوفت صاحبه البيت فالحمام اخرجها انا بقى وادخل ولا ايه يا ست امنيه
امنيه.. مقصدش على فكره هو انت مش شايف هى لابسه ايه ده اللى يشوفها يقول انها العروسه وانا نازله لابسه مقفل علشان الطباخ والبواب
حازم.. انا رفضت من الاول انى اقعد هنا انا طالع واتصرفى انتى مع بنت خالتك ان شالله تولعوا فى بعض
نيره قالت فى سرها الله يخربيتك ده كان خلاص هيقع فيه منك لله والله ده خساره فيكى ده انتى نكد بس وحياه اللى بينا يا امنيه لا اخد حازم منك واعرفك ان الله حق
امنيه قعدت على الأرض ومسكت البرفان وابتدت تفوق نيره وتقول فوقى يا اختى لابسه العريان وكأنك عروسه قال عمياء يا اختى انا اللى عمياء
.. وابتدت نيره تفوق وقالت مين فالحمام معايا رددت وقالت انا امنيه انا جمبك يا حبيبتى
نيره.. متزعليش منى يا امنيه انا اسفه انا من كسوفى اغم عليه
امنيه.. ليه حصل ايه؟
نيره قالت فى سرها انا لازم اخليها تغير وتولع
نيره.. شاف جسمى وانا عريانه انا كنت فالحمام وفتح الباب بس الشهاده لله مكانش يعرف انى جوه وانتى عارفه بقى انا مش بشوف كنت بحسب الداده وغصب عنى اترميت فى حضنه
امنيه.. انتى اختى وحازم زى اخوكى الكبير يا داده يا داده فوزيه
.. فوزيه جت تجرى وتقول نعم يا ست امنيه يالهوى ست نيره واقعه على الأرض
امنيه.. تعالى شوفيها وياريت تخلى بالك منها انا اعصابى سايبه وعندى هبوط
.. وامنيه طلعت الدور التانى تشوف حازم
فوزيه.. ايه يا ست البنات حصل ايه؟
نيره.. حصل كل خير يا داده خلاص حازم على تكه انا بعرف الراجل كويس مع انى مش بشوف بس بسمع كويس بسمع دبه النمله والاحساس عندى عالى ولو عاوزه توقعى راجل لازم تحركى غريزته ويكون عاوزك وانا حركتها النهارده
فوزيه.. كتك ايه يا ست نيره أوقع مين يا بنتى 😂 انا عجزت خلاص
نيره.. قومينى بس.. انا بقول مثلا يا داده
وفوزيه سندت نيره وحضرت الفطار وقعدوا على السفره
امنيه.. يلا علشان تفطر
حازم.. مش هنزل
امنيه.. انا اسفه
حازم.. انتى بتغيرى من بنت خالتك العمياء
امنيه.. انت مش شايف هى لابسه ايه 😁
حازم.. انا كنت رافض من الاول وانتى اللى كان عندك أصرار جامد علشان نعيش هنا
امنيه.. انا اسفه يلا علشان تفطر بقى
.. وفعلا نزلوا وكانت نيره قاعده على السفره مستنيه وفطروا مع بعض وفضلوا قاعدين مع بعض طول اليوم ولما الساعه دقت 11 بالليل حازم قال انه طالع ينام وساب امنيه مع نيره وكانوا بيتكلموا وقال بيتكلموا وكأنهم اخوات وانا متأكد ان امنيه مش بتحبها وبتغير منها
نيره.. اه عندى مغص وحاسه انى هموت
امنيه.. مالك اعملك نعناع
فوزيه.. انا هروح اعمل لها نعناع
نيره.. اه مش قادره
امنيه.. قومى تعالى نروح اوضتك انا هنام معاكى النهارده
نيره.. لأ خليكى اطلعى لجوزك انتى لسه عروسه
امنيه.. قومى بس حازم تلاقيه نام انا هقعد معاكى
وامنيه قامت مع نيره ودخلوا اوضتها وقعدت معاها والداده جابت النعناع وامنيه راحت فالنوم وهى بتتكلم مع نيره
..نامت يا ست نيره
.. وطى صوتك يا داده انا هلبس بسرعه بس هلبس فى اوضتك علشان متصحاش
.. وفعلا راحت مع الداده وغيرت هدومها ولبست وحطت برفان وسرحت شعرها وفردته على ضهرها وفوزيه طلعت معاها وسابتها ونزلت تقعد مع امنيه علشان تاخد بالها لو صحيت
.. و نيره فتحت باب الاوضه على حازم وكان نايم على السرير راحت لحد السرير ونامت جمبه وقال حبيبتى امنيه رددت وقالت انا حبيبتك نيره يا حبيبى وابتدت تحضنه وحازم قام من مكانه واتفزع وقال نيره ايه ده رددت وقالت وهى بتحضنه انا بحبك
حازم.. ابعدى عيب كده
.. انا بحبك يا حازم عيب ايه انا مش بشوف بس عارفه انى عجباك وهى بتحضنه وحازم قالها انا فعلا معجب بيكى وخدها فى حضنه....
-

اكتب تعليق ليصلك اشعار بالحلقات الجديده فور صدورها. 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لقراءة الرواية كاملة وتحميلها pdf قبل نزولها على المواقع انضم لمجموعتنا عـ الفيس بوك : من هنا