رواية الميراث الملعون الحلقة الرابعة - دودا حودا

رواية الميراث الملعون الحلقة الرابعة - دودا حودا
لقراءة باقي روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا 
انضم إلى صفحة الكاتبة لمتابعة كُل الجديد أول بأول : من هنا 
رواية الميراث الملعون4 - رواية الميراث الملعون الحلقة الرابعة 4 - رواية الميراث الملعون الجزء الرابع - رواية الميراث الملعون الفصل الرابع - رواية الميراث الملعون 4 بقلم دود حودا
رواية الميراث الملعون الحلقة الرابعة - دودا حودا

نُرشح لك هذه الموسيقى لتستمع لها وأنت تقرأ رواية الميراث الملعون الجزء الرابع 4 بقلم دودا حودا

رواية الميراث الملعون الفصل الرابع 4 كامل مكتوب بقلم الكاتبة دودا حودا


لقراءة الحلقة السابقة من الرواية : اضغط هنا 
-




الميراث الملعون





الحلقه الرابعه




بقلم دوداا حوده


سميره :مراته ازاي يعني هههههههههههه مراتك ده بجد


نبيل :ممكن تقعدي وانا هفهمك


سميره :تفهمني اي يا حيوان يا زباله اتجوزت عليا يا واطي


نبيل :سميره انا مقدر اللي انتي فيه فعالشان كده ساكت


سميره :وانت تقدر تقول اي تتجوز عليا راميني انا في مصر وانا هنا عايش حياتك يا كلب


شيماء :بقولك اي يا حلوه اهدي كده وقولي هديت انتي اول وحده وزها يتجوز عليها


سميره :انتي تخرسي خالص مسمعش صوتك


نبيل :بقولك اي يا سميره اهدي وانا هفهمك كل حاجه


سميره :طلقني يا نبيل


نبيل :بتقولي اي يا سميره عمري ما اقدرش استغني عنك


سميره :سمعت انا قولت اي طلقني وخرجت من الشقه


شيماء :ما اللي عايزو حصل اهو زعلان ليه بقي


نبيل :اسكتي انتي مش فاهمه حاجه وبعدين ورث اي اللي هي ورثته دول أهلها جعانين


شيماء :اه فهمتك


نبيل :بس شكل معاها فلوس كتير


شيماء :واللي يساعدك في انك توصل للورث ده


نبيل :ازاي يعني


شيماء :انت هتحاول توصل ليها وتجبها هنا وبعدين انا هتخانق معاك ارمي عليا يمين الطلاق قدامها بس هترجعني تاني اكيد


نبيل :فكره انا هلبس واحاول الحقها ونزل لقاها وافقه قدام العماره مش عارفه تروح فين


نبيل :سميره عايز اتكلم معاكي


سميره :ابعد عني يا نبيل لوسمحت


نبيل :ارجوكي اسمعني بس انا جت عليا فتره واتزنقت في فلوس خدها منها وطبعا كنت ماضي علي وصل امانه وغصب عني والله قولت لو اتجوزتها مش هتحبس جوزها يعني


سميره :تتجوز عليا انا


نبيل :والله يا حبيبتي انا مستعد اتحبس ولا انك تزعلي مني تعالي دي شقتك هي وخدها وطلع الشقه


شيماء :انت كنت نازل علشان تجبها هي والله عال يا نبيل


نبيل :بقول اي عايزه تقدمي الشيك للنيابه اعملي كده انما سميره دي مراتي وانتي طالق


شيماء :ورحمه امي لاحبسك انت بطلقني علشنها هي


سميره :ولا هتقدري تعملي حاجه فين وصل الامانه وخدي فلوسك


شيماء :وانتي يا حلوه هتدفعي نص مليون جنيه


سميره :هاتي الوصل وخدي فلوسك عالجزمه


نبيل :انتي بتهزري صح نص مليون جنيه


سميره 'ايو هدفع اللي انت عايزه يا حبيبي انت جوزي روحي انا


شيماء :ماشي يا نبيل ودخلت لبست ومشيت


نبيل :انتي بتهزري صح هتدفعي نص مليون جنيه


سميره :وادفع عمري كله بس انت طلعت خاين ومش بتقدر


نبيل :والله غصب عني


سميره :انت عملت اي بالفلوس دي


نبيل :دخلت مشروع وخسر والله يا حبيبتي


سميره :قدر الله وماشاء فعل شوف المشروع اللي انت عايزه وأنا معاك فيه


نبيل :ليه هو انتي معاكي كام


سميره :شوف المشروع بس وبعدين نتكلم في الفلوس


نبيل :طيب انا نازل يا حبيبتي شويه وجاي وفعلا نزل راح لشيماء بيتها


شيماء :تعالي يا مصيبتي الوحيده


نبيل :مصدوم يا شوشو معقول الكلام ده


شيماء :امضي بس عالوصل بتاريخ قديم انت عرفت معاها كام


نبيل :لا لسه بس هعرف اكيد


شيماء :شكل معاها فلوس كتير اوي


نبيل :كلها تبقي لينا بعدين انا ماشي بقي


شيماء :اي ده مش هتبات معايا


نبيل :انتي ناسيه اني مطلقك يا وليه هاتي بسنت اشوفها قبل ما امشي


شيماء :حرام نايمه


نبيل :البت وحشاني دخلت تصحيها


شيماء :الحقني يا نبيل البت مزرقه ومش بترد دخل نبيل وخدها جري عالمستشفي


الدكتور :لاسف ماتت


شيماء:بابااااااا بنتي وفضلت تعيط اوي ونبيل كمان واتصلت بيه سميره


سميره :انت فين يا نبيل


نبيل : بنتي ماتت يا سميره


سميره :لا اله الا الله طيب انت فين


نبيل :في المستشفي وهنمشي دلوقتي ندفنها وراحت ليهم سميره


سميره :البقاء لله


شيماء :ونعم بالله انتي جايه تعزني


سميره :حبيبتي ربنا يرحمها وخلص العزاء


نبيل :يلا بينا


سميره :ردها يا نبيل وانا مش زعلانه


شيماء : انتي بتقولي اي


سميره :لازم يبقي جمبك اليومين دول ومينفعش وهو مطلقك


نبيل :لا لا مش هيحصل انا خلص طلقت


سميره :انا هروح ومش وقته الكلام ده ومشيت سميره


شيماء :انا مش هاخد جنيه منها


نبيل :انتي اتجننتي صح


شيماء :لا بقيت عاقله بنتي راحت بسبب الموضوع ده وانا مش هعمل كده


نبيل :مش بمزاجك انا غاير في داهيه وهنعمل اللي اتفقنا عليه


ومشي وتاني يوم نزل الشغل وكان وافقه شيماء لما نزل طلعت لسميره


سميره :تعالي اتفضلي بس نبيل نزل


شيماء :عارفه انا عايزكي انتي


ودخلت ومافيش دقيقتين وفتح نبيل الشقه أن ناسي المحفظه
يتبع

لتحميل الحلقة على جهازك بصيغة pdf : اضغط هنا
لقراءة الحلقة الخامسة من الرواية : اضغط هنا


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-