رواية الميراث الملعون الحلقة الثالثة - دودا حودا

رواية الميراث الملعون الحلقة الثالثة - دودا حودا
لقراءة باقي روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا 
انضم إلى صفحة الكاتبة لمتابعة كُل الجديد أول بأول : من هنا 
رواية الميراث الملعون الحلقة الثالثة - رواية الميراث الملعون كاملة - رواية الميراث الملعون مكتوبة - رواية الميراث الملعون مكتوبة - رواية الميراث الملعون 3 - رواية الميراث الملعون بقلمم دودا حودا
رواية الميراث الملعون الحلقة الثالثة - دودا حودا

نُرشح لك هذه الموسيقى لتستمع لها وأنت تقرأ رواية الميراث الملعون الجزء الثالث 3 بقلم دودا حودا

رواية الميراث الملعون الفصل الثالث 3 كامل مكتوب بقلم الكاتبة دودا حودا

لقراءة الحلقة السابقة من الرواية : اضغط هنا
-


سيد/ عايزك تشوفي الفديو ده
سميره / فديو اي ده ومسكت الفون لقته مصور كلام شريف
سميره /انت اوطي خلق الله سجلت الكلام اللي يخصك بس
سيد/ نقول مثلا ان التسجيل ده راح لجوزك وليه جوزك لو راح لحد من اخواتك وسمع انك بتروحي لرجاله الشقه وجوزك مسافر
سميره /والمقابل اي
سيد /25 الف جنيه انتي وحده جوزك مسافر واكيد علي قلبك قد كده
سميره /روح قول اعنل اللي انت عايزو
سيد عنيا بس كده وطلع الفون الو ايوه يا مختار
سميره / خدت الفون سيد انا مش معايا المبلغ ده والله
سيد /مش كنتي مش خايفه من شويه هههههههههه
سميره /طيب هتمن دهبي هشوف هيجيب كام
سيد /برحتك قدامك يومين باي يل عسل
سميره /كتك القرف وفعلا راحت باعت الدهب وراحت لهدي البيت
هدي /تعالي يا حبيبتي
سيد خارج بياكل بطيخ / سميره تعالي حبيبتي بيت اختك واخوكي
سميره / الدهب جاب 20 الف بس
سيد / خليهم ليكي
هدي /دهب اي
سميره / دهبي انا
هدي /واحنا ملنا بدهبك مش فاهمه
سميره / جوزك واخد فديو عليا ان شريف بيقول اني كنت بروح ليه بمزاجي
هدي / اه ياواطي يا خسيس
سيد/ احفظي ادبك يا وليه بدل والله ما ارويكي في الشارع رميت الكلاب
هدي /انت ازاي تعمل كده بتذل اختي
سيد /اه وهزلك انتي كمان وان كان عجبك
سميره / سيد خد الفلوس واول ما يبعت نبيل فلوس والله هبعت ليك الباقي
سيد/ ماشي يا ست الكل يا شريفه ياعفيفه
هدي /لا امن اكيد مش هتعمل كده صح
سيد /اسكتي انتي
سميره / فاكر قد اي كنت واطي وزباله وبيعتني دهبي
سيد /ياااه ده كلام من زمن انا مستعد امسح الفديو المره دي بجد
سميره /احلم علي قدك والله ما هتاخد مني جنيه عايز تعرف اخواتي ادخل اتكلم بس خليك فاكر انك لو عملت كده هدي الحمد لله هيكون جه ليها افراج وهتطلق وطبعا مش هتاخد حاجه من الفلوس هههههههه ياي يااااا عسل
ودخلت سميره
مختار انا راي نخلي كل حاجه زي ماهي بلاش نبيع
شاهندت / لا طبعا انا مش موافقه
مختار /وانتي مالك يا شاهندا اصلا
شاهندا / اتكلم يا خالد
خالد / انا راي كل واحد ياخد نصيبه ويعمل بيه المشروع اللي هو عايزو
مختار /وانتي ياسميره انتي وهدي وشروق
شروق /انا نصيبي معاك انت عارف جوزي لا بعتمد عليع خليني معاك يا ابيه
هدي / وانا ةبصت لسيد لقيته مبرق ليها انا عايزه فلوسي
سميره / وانا هسافر برا لجوزي اكيد عايزه الفلوس
مختار / براحتكم وتمت البيعه وبقي كل واحد معاه ورثه وسميره باعت الشقه وراحت عند مامتها عقبال ماتخلص اجرات السفر
الام / يا سميره بلاش تروحي لجوزك وابعتي ليه هنا واعملوا مشروع
سميره /انا عايزه اسافر ياماما عالاقل سنه ونرجع
الام براحتك يابنتي وهتعرفي تسافري لوحدك
سميره/ اه انتي ناسيه اني كنت بروح ليه زيارات
الام / ربنا معاكي وفهلا سافرت سميره وراحت لنبيل
نبيل /سميره انتي جيتي ازاي
سميره/ وحشتني اوي اوي دي كلمه تفولها ليا
نبيل /جبتي فلوس السفر ازاي
سميره /انا ورثت فلوس كتييييير اوي مين اللي وراك دي
شيماء/ انا مراته ياعنيا انتي اللي مين
سميره / ينهار اسود مراتك
يتبع
لتحميل الحلقة على جهازك pdf : اضغط هنا  
لقراءة الحلقة التالية من الرواية : اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-