القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الميراث الملعون الحلقة الخامسة - دودا حودا

رواية الميراث الملعون الحلقة الخامسة - دودا حودا
لقراءة باقي روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا 
رواية الميراث الملعون الحلقة الخامسة - رواية الميراث الملعون الفصل الخامس - رواية الميراث الملعون البارت الخامس - روايات دودا حودا - رواية الميراث الملعون بقلم دودا حودا
رواية الميراث الملعون الحلقة الخامسة - دودا حودا


رواية الميراث الملعون الفصل الخامس 5 كامل مكتوب بقلم الكاتبة دودا حودا

لقراءة الحلقة السابقة من الرواية : اضغط هنا
-
 شيماء :ينهار اسود ده نبيل

سميره :مالك فيكي اي
شيماء :اخرجي والنبي ومتقوليش ليه اني هنا وهفهمك بعدين
سميره:نعم انتي بتقولي اي
نبيل :سميره يا سميره انتي فين يا سميره
شيماء :لمصلحتك أنه ميعرفش اني هنا اخرجي ليه وخرجت سميره
نبيل :انتي كنتي بتعملي اي في اوضه الانتريه
سميره 'انا انا مش بعمل حاجه
نبيل :اوعي كده من وشي ودخل الاوضه ملقاش حاجه
سميره :دخلت ها اطمنت
نبيل :اصل شكلك يخض
سميره :هو انت رجعت ليه اصلا
نبيل :نسيت المحفظه اه صحيح هتبقي نخرج بليل نعقد علي كافيه علشان تقعدي مع شريكي تفهمي كل حاجه عن المشروع بتاعنا
سميره. مش انت فاهم خلاص. يا نبيل
نبيل 'ابدا والله دي فلوسك يا حياتي ولازم تعرفي رايحه فين وجايه منين
سميره :انشاله انا دخله انام ابقي اقفل الشقه وراك
نبيل :لا انا نازل دلوقتي تعالي اقفلي ورايا وراحت قفلت ورا
راحت علي اوضه الانتريه اطلعي انتي فين
شيماء :انا اهو كنت ميته في جلدي ليشوفني
سميره :انا عايزه افهم فيه اي بقي
شيماء انتي ازاي مصدقه تعبان زي ده لا ومستعده تديلوا فلوسك كمان امشي من هنا نبيل ده واطي
سميره : هههههههههههه والمفروض أنا اصدق وحده كانت عايزه تحبس جوزي صح لعبتك مكشوفه انتي عبيطه اوي يا بنتي
شيماء :ماشي انا هاكد ليكي حقك انك مش تصدقني طبعا واتصلت ب نبيل وفتحت الاسبيكر
نبيل :نعم عايزه اي
شيماء :انا موافقه ان نكمل اللعبه بتاعتنا
نبيل :كان زمان يا حلوه اقسم بالله لابيعك واتجوز عليكي
شيماء :حقك عليا انا اسفه بجد
نبيل :خلاص يا اموره انا اتفقت مع واحد بدل ما هاخد منها نص مليون لا هاخد منها مبلغ محترم ومش بيقت محتاجك خالص سلام يا موزه
شيماء :ها اتاكدي
سميره :الواطي الخسيس الندل ازاي يعمل فيا انا كده
شيماء :امشي من هنا احسن وهربي
سميره :ب عينه اقسم بالله لادمره
شيماء :نبيل مش نبيل اللي اتجوزتي زمان احسنلك امشي من هنا
سميره :شكرا ليكي انك فضحتي قدامي مع السلامه
شيماء :براحتك بس خليكي عارفه لو اتكلمتي معاه في حاجه هياخد منك الفلوس برضه
سميره :علشان اخد عمره ومشيت سميره وجه بليل نبيل
نبيل :ازيك يا حبي عامله اي
سميره :تمام يا قلبي اخبارك اي
نبيل :تمام ممكن تلبسي علشان نروح مشورنا
سميره :انا غيرت راي اخواتي كلموني وقالو أنهم عايزين يفتحوا مول كبير وانا اشاركهم بنص فلوسي قولت لا النص ليه خليه الفلوس كلها
نبيل :نعم يا روح امك
سميره :اس الكلام ده يا نبيل
نبيل :مافيش الكلام الفراغ ده احنا داخلين المشروع بتعنا
سميره :ايوه ايوه اظهر علي حققتك انا عرفت يا بيه أن موضوع وصل الامانه كام لعبه وموضوع شريكك بتاع انهارده لعبه صحيح انك راجل واطي
نبيل :ضربها بالقلم مين اللي واطي يا بنت الكلب وحيات امي لموتك وجرها من شعرها لحد السرير وكتفها
سميره :سيبني يا حيوان منك لله
نبيل :موتك احسن علشان اورثك هههههههههههه مهو لو انا مش خد فلوسك في حياتك هاخدها بعد ما تموتي وسبها ونزل وعامل يتصل بشيماء
شيماء :نعم عايز اي
نبيل :وحيات امي لقتلك انتي كمان
شيماء :انا عملت الصح يا نبيل
نبيل :صح يابت الكلب والله العظيم موتك علي ايدي انتي وهي مهو انا ها الفلوس دي يعني هاخدها وفي مصر في بيت خالد
شاهنده:بقولك اي يا خالد الاحسن اني افتح بيوتي سنتر ولا نجيب لبس ماركات من برا ونبيعها
خالد :منين يا شاهنده
شاهنده :منك انت يا حياتي معقول خساره فيا
خالد :شاهندا هو انتي ناسيه يوم ما مات بابا انتي قولتي ليا اي فلاش باك
خالد :لا والنبي يا شاهنده انتي لو سبتني هموت والله
شاهنده :انا قرفت منك ومن عيشتك والله وتعبت عامل زي العيل الصغير اي فيه اي
خالد :طيب طيب هقولك والله انا هنزل اشتغل علي العربيه اوبر بليل وهجيب ليكي كل اللي نفسك فيه
شاهنده :عارف نفسي فيه نفسي اخلص منك ومن قرفك انت اي معندكش كرامه يا اخي سبني بقي
خالد :مش عارف اعيش من غيرك والله يا شاهندة
شاهنده:اسلوبك ده بيكرهني فيك اكتر منك القرف ودخلت الاوضه وجم أولاده ياسين وكارما
كارما :متزعلش يابابا احنا بنحبك اوي والله
ياسين :ايوه والله يا بابا احنا بنحبك اوي
خالد :وانا بحبكم يا حبيبي
شاهنده:اه يعني افهم من كده انك مش هتديني الفلوس عالفكره انا كنت بعمل كده علشان بس تبقي عندك شخصيه بس للاسف لما بقي عندك ناوي تظلمني انا
خالد :اقعدي بس عايزه كام
شاهنده ٢مليون جنيه
خالد :كام كتير اوي
شاهنده :معقول ده انا لسه كنت هطلب فيلا كمان
خالد :انا كل اللي معايا ٥مليون جنيه كده طارو
شاهنده :هنجيب اكتر منهم صدقني مشروعي هيجيب دهب
خالد :طيب سبيني افكر
شاهنده :برحتك انا عند ماما لما تديني الرد
خالد :اقعدي موافق
شاهنده :يا حبيبي بس كل حاجه هتكون باسمي
خالد :ماشي انا وانتي اي وفي بيت نبيل
سميره :بتحاول تفك نفسها مش عارفه وكان الصدمه لما باب التوبه اتفتح.وكان.....
يتبع
لقراءة الحلقة السادسة : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات