رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز

رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الحلقة الثالثة 3 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الجزء الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها البارت الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز

رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز

البارت الثالث
نظرت له بصدمة شديدة من ما تفوه به
: انت بتكذب صح بتكذب عشان تبرر اللى كنت هتعمله مكنتش اعرف عنك انك كدا يا ابيه
مسك يديها واخذها خارج المطبخ ليصعد الدرج وهو مممسك بها من خلفه نظرت له بغيظ وغضب 
: انت واخدنى على فين سيب ايدى 
تجاهلها ذهب إلى غرفته ادخلها الغرفة ليجلسها على الفراش ب.. عنف اتجه إلى الباب واغلقه نظرت له بخوف شديد
: انت انت هتعمل ايه والله لو قربت منى لهصوت والم عليك كل اللى فى القصر 
قرب منها 
: الح
قاطعها وهو يضع يديه على فمها نظر لعيونها الزرقاء وتحدث بغضب 
: اسكتى تعرفى تسكتى هشيل ايدى بس متتكلميش
هزت رأسها بمعنى ماشى
زال يديه من على فمها وتوجه الى غرفة الملابس ليفتح الخزانة التى توجد خلف ملابسه واخرج منها ورقة خرج من غرفة الملابس اعطها الورقة
: عشان تتأكدى انى مبكدبش اداى قسيمة جوزانا
نظرت للقسيمة بصدمة شديدة
: طب ازاى
قص لها ادم ما حدث 
Flash back
من سنتين انا نزلت القاهره عشان شغل مهم جدا كان محتاج وجودى نزلت ليلة واحدة بس خلصت شغلى ورجعت تانى الليلة دى كانت يوم وفاة بابكى اليوم دا انتى مكنتيش فى القصر والدتك كانت بعتاكى عند خالتك عشان تعب والدك هى مكنتش عايزة تخليكى تشوفيه بالحالة دى كنت داخل القصر وقتها
نادية : ادم بيه عايزة حضرتك ضرورى
: ايه يا دادة انتى كويسة
: على جوزى عايزاك فى موضوع مهم
دخلت معاها الاوضة اللى انتوا عايشين فيها ولقيت بابكى نايم على السرير وكان جانبه الدكتور وكان باين عليه تعبان جدا
: ادم بيه كويس انك جيت تعالى 
جلس بجوراه على الفراش 
: انا هم..وت يبنى وهسيب رؤى وامها لوحدهم فى الدنيا ملهمش حد 
: متقلقش رؤى ودادة نادية فى عينى
: طمنى يبنى 
: قولى انت عايز اعمل ايه وانا هعمله
: اتجوز رؤى 
نظر له بصدمة 
: ايوا بس 
بمقاطعة
: انا كدا هبقى مستريح اكتر دى امنيتى قبل ما ام.وت حققهلى يبنى عشان ام.وت وانا مطمن عليهم 
: حاضر 
بعث للمأذون ليعقد قران رؤى وادم 
Back 
نظرت له رؤى بصدمة وعيون ممتلئة بالدموع
: طب ليه مقلتوليش انا من حقى اعرف 
: عشان انا مكنتش عايز اى حد يعرف شكلى هيبقى عامل ازاى لما يعرفوا انى اتجوزت عيلة وكمان بنت 
نظرت له لتقف أمامه 
: كمل وقفت ليه بنت الخدامة دا اللى كنت هتقوله صح تمام دلوقتي انت مبقتش مجبور على انك تكمل معايا
: مش فاهم
: يعنى طلقنى أرمى عليا يمين الطلاق ودلوقتي
نظر اليها وتحدث بعصبية
: انتى بتقولى ايه لا طبعاً
: ليه لأ انا دلوقتي بحلك من وعدك لابويا قبل ما يم..وت طلقنى يا ادم بيه يلا 
: مش هطلقك 
: ليه انا بقولك مش عايزة اكون على ذمتك طلقنى عشان اشوف حياتى
مسك يديها بشدة وقربها منه حتى اصبحت تقريبا فى حضنه وتحدث بعصبية شديدة
: تشوفى حياتك ازاى يعنى
توترت من قربه لها وحاولت اظهار عكس ذلك عندما نظرت له بتحدى 
: اتجوز زى ما اى بنت بتتجوز مش
قاطعها وهو يقبلها بعن...ف حاولت الافلات ولكن قيديها عندما حاوط بيده خصرها حتى تحولت القبلة بعد ذلك بحنية وحب كبير اغمضت رؤى عينيها واستسلمت له كليا حاوطت بيديها عنقه بعد عنها عندما أحس بحاجتها للتنفس نظر إلى عيونها التى امتلئت بالدموع وضع يديه على وجهها وازال دموعها زاح الحجاب لينسدل شعرها دفن رأسه فى عنقها حاولت أن تبعده ولكن كان ممسك بها بشدة 
: ادم 
: امم 
: ممكن تبعد 
نظر لها و وضع اصبعه على شفتيها ليهمس بحب
: شششش
حملها و وضعها على الفراش بحب وووو 
فى الصباح استيقظت رؤى لتجد نفسها داخل حضنه نظرت له بصدمة شديدة وتذكرت ما حدث ظلت تبكى وت..لعن نفسها لانها استسلمت له بهذا الشكل استيقظ ادم على صوت شهقاتها نظر لها ومسح دموعها ودفن رأسه فى عنقها
: ممكن تهدى محصلش حاجه تستاهل العياط دا كله 
نظرت له بصدمة شديدة لتبعده عنها وتتحدث بغضب
: انت بجد ازاى كدا انت مش مدرك انت عملت ايه 
قام من على الفراش وتحدث ببرود 
: عملت ايه هو انا مش عرفتك انك مراتى ولا لازم اعيد كلامى كتير 
جلس امامها على الفراش و وضع يديه على وجهها ونظر لها برغبة 
: كل يوم ابقى تعاليلى ماشى
: انا بجد مصدومه فيك انت ازاى كدا 
: يبنتى وانا عملت ايه غلط انت مراتى فاهمة يعنى ايه
: طب اعلن جوزنا دا طيب على الاقل عشان اللى حصل ما بينا انبارح
قام من امامها وتحدث بعصبية
: انتى اتجننتى انتى عايزة الناس تقول ادم النوبى اتجوز بنت خدامة
كادت ان تتحدث حتى سمعوا صوت طرقات الباب
فريده
: ادم 
نظر كلا منهما للاخر بصدمة
ادم 
: دى ماما
يتبع....
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-