رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبدالعزيز

رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الحلقة الرابعة 4 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الجزء الرابع 4 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها البارت الرابع 4 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبدالعزيز

رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبدالعزيز

نظرت له بخوف شديد
: يلهوى طب هنعمل ايه
: متخافيش انا هتصرف
اتجه الى الباب ليفتحه فتحة صغيرة 
: فيه حاجه يماما
نظرت له فوجدته عا.رى الصدر 
: انت لسه صاحى ولا ايه
: ااه 
: طب ايه هنتكلم من على الباب مش هدخلنى
ازدادت نبضات قلب رؤى ونظر ادم لفريدة بخوف وتحدث بتوتر
: اصل اصل الاوضة مكركبة وانا عارفك مبتحبيش الفوضى
بعصبية
: انا بعت رؤى تنضفها انبارح قبل ما تيجى دا يومها اسود انهاردة
: رؤى وضبتها وكل حاجه بس انا هى اللى تكركبت بقى انتى عارفه لسه جاى من السفر وكدا 
: تمام على العموم الفطار بيجهز تحت هنستناك ماشى
: تمام هلبس وانزل 
: تمام
ذهبت ليغلق ادم الباب وينظر لرؤى التى كانت تجلس على الفراش وهى تفرك يديها بتوتر اتنهد وجلس امامها على الفراش ومسك يديها 
: اهدى خلاص مشيت 
اخفضت رأسها وتحدثت بتوتر 
: هو انت مش هتدخل تاخد شاور زى ما قولت
نظر لها باستغراب وهو يرفع حاجبه 
: وانتى عايزنى ادخل ليه بقى 
اذاحت شعرها خلف اذنها وتحدثت بخجل 
: عشان انا مش هعرف اقوم وانت قاعد عايز البس هدومى عشان اخرج
: تمام اللى حصل دا محدش يعرف بيه حتى مامتك تمام
: طب انا هعمل ايه واكملت بخجل شديد اللى حصل دا 
: ايه اللى حصل انتى مراتى غلط اللى احنا عملناه
: لا بس 
: مفيش بس اللى بيقوله يتنفذ من غير كلام من غير كلام يا رؤى عشان بجد هتحول لى ادم انتى عمرك مشفتيه تمام
نظرت له بخوف 
: تمام
دخل المرحاض وقامت رؤى وارتدت ملابسها وخرجت من الغرفة لتهبط الى المطبخ لتجد والدتها وبعض الخدم يحضرون الفطار
: انتى كنتى فين رؤى صحيت ملاقتكيش
تحدثت رؤى بتوتر وخوف 
: انا انا خرجت الصبح اتمشى شوية وانتى كنتى نايمة يا ماما  
: مالك يحبيبتى باين عليكى تعبان 
: هاا يمكن عشان منمتش كويس انبارح بس 
: روحى يحبيبتى ناميلك شوية 
نور 
: انا مش فاهمة انا ايه الدلع دا اشتغلى يحبيبتى وساعدينا عشان الهانم متجيش تزعق 
نظرت لها رؤى بغيظ 
: بقولك ايه يا نور متشلينى من دماغك احسن 
: وانا كنت جيت جنبك يبت انتى 
نادية 
: خلاص يا نور يبنتى حقك عليا
: انتى بتعتذرى منها ليه يا ماما هى اللى بدأت 
: رؤى خلاص 
بتنهيدة 
: تمام 
على تربيزة السفرة
نظرت فريدة لرؤى التى كانت تضع الطعام على السفرة
: صبى العصير لى ادم بيه 
: تمام 
وقفت رؤى بجانب ادم وهى تفرغ العصير فى الكوب الزجاج الذى كان امامه ازدات نبضات قلبه من قربها مسك يديها التى كانت مخفية رواء التربيزة لتوتر رؤى بشدة وتفرغ العصير على قدمه 
فريدة بعصبية وصوت عالى
: انتى عميتى ايه اللى عملتيه دا
توترت رؤى تحت نظرات ادم لها 
: انا اسفة والله ما اخدت بالى
نظر لها ادم بهدوء وهو يقوم من على الكرسى 
: خلاص محصلش حاجه انا هطلع اغير
: روحى مع سيدك وخدى منه هدومه عشان نوديها المغسلة
: ممكن تبعتى معاه حد تانى 
نظرت لها بغضب
: والله العظيم انتى كمان بتقوليلى اعمل ايه اطلعى معاه خدى منه هدومه ابعتيها المغسلة واطلعى نضفى الاوضة عايزاها بتبرق
: تمام 
صعدت رؤى خلف ادم و وصلت إلى غرفته 
: انا هدخل اغيره واخرج تمام
كاد أن يغلق الباب
: سيبه مفتوح لو سمحت كلهم عارفين انى معاك فى الاوضة لو قفلته هيشكوا فى حاجة
: تمام 
بعد خمس دقائق وخرج وهو يعطيها البنطلون 
: اتفضلى 
: تمام 
كادت أن تخرج مسك يديها ونظر لها بحب 
: انا اسف على اللى حصل تحت انا بجد مكنتش اعرف ان دا هيحصل 
نظرت له وتحدثت ببكاء 
: ممكن متعملش كدا تانى وبجد يا تعلن جوزانا يا تطلقنى بس قول للكل انى مراتك عشان اللى حصل انا خلاص كدا حياتى تعتبر ادمرت ومبقتش عارفه اعمل ايه حاسة انى ضايعة
اجلسها على الأريكة وجلس امامها على الارض وضع يديه على وجهها أبعدت رؤى يديه بع..نف وتحدثت بعصبية شديدة
: ابعددددد عنى متقربش منى تانى 
حاول السيطرة على نفسه 
: قومى يا رؤى 
نظرت له بأستغراب لتتحول نبرة صوته للغضب والعصبية
: قولتلك غورى من وشى 
قامت بخوف من تحوله هذا لتخرج من الغرفة على الفور وذهبت إلى غرفتها لتجد والدتها مرتدية ملابس الخروج وذاهبة 
: رايحة فين يماما
: هروح عند خالتك محمد ابنها رن عليا وقال انها تعبانة انا استأذنت من فريدة هانم هروح اقعد معاها انهاردة وبكرة وبعده
: طب اروح معاكى 
: لا مينفعش نمشى انا وانتى خليكى خدى بالك على نفسك
: حاضر
فى شركة آدم كان يجلس على كرسى مكتبه وضعا رأسه بين يديه
عمر 
: انت اتجننت يا آدم ازاى تعمل كدا 
: وفيها ايه يعنى ما هى مراتى
: ايوا مراتك بس انت عارف انك اتجوزتها عشان ابوها هى دى الأمانة
: يواه بقى ضعفت قدامها من اول مرة شفتها من ساعة ما رجعت من السفر وانا بحاول امسك ضعفى دا بس مقدرتش اسيطر على نفسى وحصل اللى حصل بقى 
: انتى حبيتها
: لا طبعا حبيت ايه كانت مجرد رغبة مش اكتر 
: طب وهتعمل ايه 
: ولا حاجه
: طب ما هى مسيرها هتتجوز زى اى بنت 
نظر له بعصبية شديدة وغضب 
: ايه اصلا متجوزة انا وبس اللى جوزها
: خلاص أعلن جوزكم 
: لا طبعا
: انا احترت معاك بجد لا منك عايز تطلقها وتخليها تشوف حياتها ولا منك عايزاها تبقى معاك
: اقفل على الموضوع يعمر مش عايز اتكلم فيه تانى 
فى المساء كانت الساعة اتنين بليل 
كانت تجلس رؤى على حافة حمام السباحه وضعة قدمها فى المياه تنظر للسماء وشاردة فيما يحدث لها قطع شرودها هذا الذى جلس بجانبها و وضع يديه على يديها نظرت له 
: انت بتعمل ايه هنا
: عادى البيت بيتى واقعد فى اى مكان عاملة ايه دلوقتي
: انا تمام عن اذنك 
كادت أن تقوم مسك يديها وقام ساحبها لحضنه ليسند بجبينه على جبينها وتحدث بحنية 
: وحشتينى 
 بعدت عنه وتحدثت بعصبية
: ابعد عنى وطلقنى بقى حرام عليك اللى بتعملوه فيا دا 
وضع اصبعه على شفتيها
: بقولك وحشتينى 
كادت أن تبتعد عنه حتى سقطت فى حمام السباحه ليسقط ادم خلفها قرب منها حاوط بيده خصرها ودفن رأسه فى عنقها وطبع قبلة صغيرة
: ابعد بقى 
نظر لها بحب لتغمض تلك الاخرى عينيها اغمض عينيه وقبلها بحب بعد استمروا لمدة دقائق ابتعد عنها بعدما احس بحاجتها للتنفس فتح عينه ليجدها ما زالت مغمضة عينيها نظر لها بأببتسامة وعناقها بدأ جسدها ينتفض اثر شعورها بالبرد الشديد احس ادم بنفضة جسدها حملها واخرجها من المياه
: انتى كويسة
عناقته رؤى بشدة
: انا سقعانة اوى 
وضع يديه على يديها ليجدها مثل قطعة التلج 
: ايدك متلجة 
تحدثت وهى ترتعش
: تعالى معايا
: هنروح فين
: اوضتى 
: لا انا هروح اوضتى انا وماما
: انتى هبلة اكيد مش هسيبك وانتى فى الحالة دى تعالى هديكى تلبسى حاجه تقيلة من عندى وهعملك حاجه سخنة تشربيها 
: لا 
: مش بمزاجك
حملها ليصعد بها الى غرفته و وضعها على الفراش و ذهب الى غرفة الملابس ليحضر لها بلوڤر ثقيل من ملابسه
: امسكى البسى دا وانا هنزل اعملك حاجه سخنة تشربيها 
صعد ادم وجدها نائمة نظر لها وجلس بجوراها على الفراش ليجدها تصب عرقاً وضع يديه على جبينها ليجدها ساخنة 
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أبنة الخادمة اوقعتني في حبها )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-