القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الحلقة السادسة 6 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الجزء السادس 6 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني البارت السادس 6 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم منار همام

أدهم بحب: انا مش عارفه ابوكي قلك و لا لا بس انا و اسر اخوات في الرضاعه  يعنى انتي زي بنتي (هي هتبقا زي بنته ولا لا يا جماعه علشان انا معرفش) 
كارمن هزت راسها 
: ما انا عارفه يا عمو بس انا فكرتك حد تاني 
ادهم بحب: ماشي يا حبيبتي انتِ احسن دلوقتي 
كارمن: ايوه يا عمو 
هنا دخل شهاب بيوزع نظراته بينهم بعد ما هدي نوعاً
لما سمع كلام ابوه... مد ايده و كان فيها تلفون كارمن فاصل شحن
شهاب: تلفونك.. نستيه في العربيه 
كارمن جرية خدته بلهفه 
: بابا اكيد رن عليا... هنا تلفون ادهم رن طلعه و بتسم 
: دا أسر.. فتح التلفون و تكلم بحب 
: اي يا عم محدش بقي بسمع صوتك 
اسر: معلش والله انت عارف الورشه و المعرض بتاعك، المهم أنت اخبارك ايه 
ادهم: الحمدلله بخير.. مش ناوي تيجي 
اسر: ان شاءلله لله قريب.. امال فين كارمن من امبارح ارن عليها 
ادهم ابتسم و اد التلفون لكارمن
:خد اهي معاك... كارمن خدته بلهفه و محستش بنفسها و هي بتعيط 
: بابا وحشتني اوي 
اسر بخوف: انتِ كويسه يا روحي... كل دا و شهاب واقف بيبصلها بضيق و شايف كل دا دلع 
كارمن بدموع: مفيش يا بابا تعبانه شويه 
اسر: ازي يعنى تعبانه انا هكلم ادهم اخليه ياخدك و تروحي عند دكتور ولا اجيلك 
كارمن: دا هو دور برد يا بابا 
اسر: يا حبيبتي اتغطي كويس و كلي و اي حاجه عايزه قولي لـ ادهم و هو مش هيتاخر 
كارمن: حاضر يا بابا... هي ماما فين عايزه اسلم عليها 
اسر: انا في الشغل دلوقتي و هي في البيت امبارح كانت هتموت من القلق عليكي.. تلفونك مقفول ليه 
كارمن:الفون فصل شحن و النور  كان قاطع 
اسر: طاب يا حبيبتي خدي بالك من نفسك و اول متفتحي فونك رني علي مامتك 
كارمن: حاضر 
اسر: اديني بقا عمك ادهم 
كارمن ادت التلفون لادهم و هو مشي.. بصت علي الباب ملقيتش شهاب شكله مشي اتنهدت و حطت الفون في الشاحن و اتجهة لدلاب علشان تطلع هدوم 
.... 
عند شهاب طلع من الحمام بينشف شعره رما الفوطه علي الكنبه و وقف قدام المرايه سرح شعرها خلص و نام علي السرير و افتكر الصبح لما صحي قبل كارمن و قرب منها علشان يرفع الغطاء عليها اكتر فضل مركز في ملامحها الرقيقه شهاب ميل بهدو و با**سها علي خدها و ازي بعد عنها ببطء، هو لحد دلوقتي مش قادر ينسا نعو**متها  صحي علي ايد بتتحرك فوق شعره و كانت 
نسمه(ام عبد الرحمن و ايهاب) 
شهاب اتعدل و باس ايدها 
: عامله اي يا ستي 
نسمه: كنت بتفكر في اي 
شهاب: مفيش حاجه سرحت شويه 
نسمه حطت كوبايه قدمه 
: دا لمون مغلي مع نعناع اشربها كلها علشان البرد ماشي 
شهاب: حاضر يا ستي... احم طاب بقولك عملتي لـ كارمن هي كمان تعبانه 
نسمه: ايوه عملت لكارمن بس لسه ما ودتهلهاش و سلسبيل و مرد 
شهاب ميل و طلع شريط برشام 
: طاب اديها دا يا ستي مع المون 
نسمه: حاضر يا حبيبي اشرب دي انت و ارتاح
..... 
عند كارمن كانت نوسه قعده جنبها علي السرير 
: هااا بقا احكيلي كل الي حصل مكي انتِ و شهاب 
هنا دخلت نسمه بسرعه
: ايوه.. علشان شهاب مقلش حاجه 
كارمن بخجل: يا طنط ولله ما حصل حاجه 
نسمه بصت لنوسه
: الواد دا طول عمره فقر نفسنا نفرح بحد من العيال و بعدين كلهم بينين  ، جوري لـ مراد، و سلسبيل لـ سليم،  
كارمن و هي ماسكه المج بين اديها 
: ربنا يرزقه ببنت الحلال 
نوسه و نسمه بصولها 
: يارب و يرزقك با ابن الحلال.... كملت بخبث و هي بتمد ايده بشريط البرشام.... طاب شهاب بعتلك دا 
كارمن مدة ايدها بخجل 
: ماشي
نسمه: طاب يا حبيبتي هنسيبك ترتاحي 
..... 
كارمن دخلت المطبخ بعد ما صحيت تقريباً قرب المغرب و هي اثار النوم باينه عليها 
و حور كانت واقفه 
كارمن بنوم: طنط حور جعانه 
حور بحب: اقعدي يا حبيبتي و هحطلك لاكل انتِ متغدتيش ولا انتِ ولا شهاب... كارمن قعدت و حور حطت لاكل قدام كارمن 
هنا دخل شهاب و هو بمسح وشه بنوم 
شهاب:  مرات عمي جعان
حور: تعاله يا حبيبي... لاكل جاهزه اهو... شهاب قرب و قعد قصاد كارمن كارمن اتوترت بس الجوع اتغلب عليها و بدأت تاكل و  شهاب كل بهدوء و هو مركز معاها اوي
هنا دخل ايهاب
ايهاب: حور فين الجلبيه السوده الي جبتها من اسبوع 
حور: منشوره علي الحبل 
ايهاب: طاب تعالي هتهالي 
حور: حاضر 
شهاب رفع نظره ليها وتكلم بهدوء
: احسن دلوقتي 
كارمن وقفت اكل و اتكلمة و لاكل في بوقه 
: احم اه الحمدلله 
شهاب: طاب براحه  هتزوري 
كارمن بلعت لاكل ولسه هتقوم
:شبعت
شهاب مسك ايدها
: اكملي اكلك... انا شبعت
شهاب قام و طلع لقي سلسبيل و سليم بيتخانقو مع بعض 
مراد: بت ولله اضربك 
سلسبيل رفعت الوساده ضربته بيها 
: طاب مد ايدك كدا 
مراد مسك اديها لاتنين وكتفها حط الوساده علي وشها فطسها 
: ولله هزعلك لو متهدتيش 
سلسبيل: شهااااب الحقني
شهاب قعد: سيبها يا زفت 
مراد بعد: علشان الكبير بس 
شهاب حرك ايده علي راسها 
: فين جوري 
مراد: فوق 
شهاب: روح اندهالي 
مراد زق سلسبيل 
: خلي الزفته دي 
سلسبيل: طاب ولله ما انا طالعه طلامه انت الي قلت 
مراد قام  وبص لسلسبيل بقرف.. وطلع
: جاتك مصيبه و انتِ شبه حمدي المرغني
سلسبيل قامت وراها 
: مين دي ياض الي شبه حمدي خد هنا 
شهاب حط ايده علي راسه و غمض عنيه فتح لما حس بحركه جنبه فتح لقي كارمن حطت جنبه الشاي 
و همست برقه 
: طنط بعتتلك الشاي دا.... 
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.