القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الحلقة السابعة 7 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الجزء السابع 7 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني البارت السابع 7 بقلم منار همام
رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم منار همام

رواية عبدالرحمن وشمس (عشق رجال الصعيد) الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم منار همام

شهاب هز راسه 
: حطيها هنا... كارمن حطتها و كانت عايزه تقعد و لما ملقيش غيره بس في المكان كانت لسه هتمشي بس لما لقيت جوري جات و وراها سليم و سلسبيل و لسه بيتخانقو 
قعدت 
شهاب: تعالي يا جوري 
جوري قربت و قعدت جنبه 
: نعم يا ابيه 
شهاب رفع دراعه و حوطها 
: عامله ايه 
جوري: الحمدلله بخير 
شهاب: عامله اي في دروسك 
جوري: زي الفل 
شهاب حك طرف أنفه 
: اممم  المس اتصلت بيا و قلتلي السبوع الي فات محضرتيش حصت الكمياء 
جوري بتوتر: ان.. انا يعنى 
شهاب: جوري الحقيقه 
جوري:مراد خدني و اتفسحنا 
شهاب حرك ايده علي وشه بضيق
:  يادي زفت مرد الي هيضيعا مستقبلنا.... كل دا و كارمن قعده بتبص بستغراب ازي مدخل في حياته كدا كل دا من حق ابوها بس 
اتنهد و بص لجوري
: طاب ينفع يا حبيبتي تسيبي درسك علشان تخرجي معا مراد 
جوري: ولله قلتله كدا بس هو أصر 
شهاب: ماشي انا هتكلم معاها 
: كارمن.... كارمن لفة ورها تشوف مين الي بينده عليها و كان ابوها و امه... كارمن اتصدمة و قامت تجري بفرحه و حضنتة اسر
: بابا  
اسر باس راسها: حبيبتي بابا
هنا ادهم نزل علي الصوت 
ادهم بفرحه قرب و سلم عليه
: اسر اي المفاجئ الحلوه دي 
اسر بحب و هو بيبص لكارمن 
: حسيت ان ست كارمن زعلانه مهنش عليا وجتلها 
ام كارمن " دليا " 
: اي يا كارمن هي امك موحشتكيش 
كارمن بعدة عن اسر و حضنة امه
: برضو دا انتِ الغاليه يا ماما 
داليا بحب: عامله اي يا حبيبتي 
كارمن: كويس يا ماما  
آيه هزت راسها لـ اسر 
: ازيك يا باشمهندس اسر 
اسر: الحمدلله انتِ اخبارك ايه 
آيه: الحمدلله... قربة من دليا خدتها بالحضن
: عامله اي يا داليا 
داليا: الحمدلله بخير..  بس اي مزعلين البت ليه 
آيه شهقت: كارمن ازي مين قال انها زعلانه 
كارمن: لا لا مفيش يا طنط انا كنت تعبانه شويه بس
ايهاب: اسر هنا 
اسر سلم عليه: اه لسه و اصل من شويه "اسر يعرف العيله كله لانه كان بيزورهم علطول" 
شهاب بعد صمت قرب بهدوء 
: ازيك يا عمي اسر 
اسر: ازيك يا شهاب ماشاء لله عليك بقيت راجل، عايزين نفرح بيك و قريب نجبلك العروسه 
شهاب و تركيزه علي كارمن الي واقفه جنب امه 
: ولله احنا لسه فيها يا عمو اسر شوفيلي انت عروسه و انا جاهز 
كارمن اتوترت من نظرات شهاب 
ادهم: اي هنفضل وقفين كدا كتير ادخلي العشاء جاهز
اسر:فين بس عم عباس اسلم عليه لاول
ادهم:تعاله معاي...آيه خدي كارمن و امه  
اما سليم الي كان واقف بعيد ميل علي سلسبيل و همس 
: لام وتكه عن بتها اقسم بالله 
سلسبيل بصتله بحده و ضر*بته علي رجله 
سليم بوجع: يخربيتك يا شيخه 
سلسبيل طلعتلو لسانه و جريت علي فوق و هو جري وراها 
:خدي هنا 
..... 
بليل الرجاله متجمعين برا في الجنينه و الحريم جوه
عبدالرحمن: ان شاءلله انت مش هتقعدلك اقل من شهر هنا يا اسر 
اسر: لا شهر اي هما يا دوب 15يوم علشان كارمن تبقا كملت شهر في كليتها و اقدر احولها 
ادهم: ليه ما هي تكمل ال 4سنين هنا 
اسر: معلش مش هبقا مطمن عليها 
ادهم: الي تشوفه بس كل اجازه تنزلو 
اسر: ان شاءلله 
شهاب اول ما سمع ان هياخد كارمن و يمشي الضايق و قام
ادهم: رايح فين يا شهاب 
شهاب: مكالمه مهم يا بابا هخلصها ورجع 
ادهم: ماشي 
 شهاب بعد شويه حط اديه في جيوبه و هو بياخد نفسه.. قرب لما سمع صوت جوري قريب منه.. و فعلاً لقيها بتتكلم في التلفون سحب منها التلفون 
شهاب بهدوء: بتكلمي مين 
جوري اتوترت.. بس انقذه من الموقف صوت مراد من التلفون 
: دا انا يا شهاب 
شهاب رفع الفون علي ودنه 
 شهاب  : و انت تكلمه ليه يا بيه 
مرد بضيق: شهاب ما انت عارف الي فيها 
شهاب: لا يا زفت مش عارفه و مترنش عليها تاني... علشان انت شكلك ناو تضيع مستقبله 
مراد: هو انت عرفة
شهاب: ايوه عرفة.. اتنهد و كمل... مراد دا مستقبله  هي لسه صغره تخلص بس السنه دي و انا هسلمهالك بأيدي
مراد ابتسم: حاضر 
شهاب:تمام سلام هرن عليك اخر السهره 
مراد: ماشي يا باشا..شهاب قفل و عطا التلفون لي جوري 
: ادخلي يلا 
جوري دخلت و شهاب رفع راسه علي لاوضه الي طالع منها صوت عالي وضحك و هزار و كانت اوضتها  تقريباً متجمعين فيها 
..... 
بليل تقريباً كانت الساعه 2.. شهاب بص في ساعة ايده خد اخر نفس في السجاره و حطها في الطفايه و قام 
: اكيد زمانه نزلة 
شها دخل المطبخ بهدوء و حطت اديها في جيبه و فعلاً زي ما توقع لقيها واقفه بتاكل بكل راحه قرب منها بهدوء و وقف ورها وكان قريب منها جداً.. ميل و خد اكبر كميه من ريحتها و هو مغمض 
كارمن لفة بخضه و كانت هتقع لاش مسكها هو
كارمن و هي في حض*ن شهاب همست بتوتر
:ش..شهاب ووو 
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.