القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الخامسة 5 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

ناهد : احسبيها زي ما انت عاوزة تحسبيها المهم انو البنت العمية دي تعيش في جح'يم ابني
سهى : بس دي بنت غلبانة وعمري ما حسمح للظلم يبقى انا حبقى مع روح دايما 
ناهد: لو كنت عاوزة تبقي بالبيت ده انت وجوزك يبقى تسمعي كلامي وتوقفي معنا ولو كنت عاوزة تبقي مع الغلبانة دي فاطلعي بره بيتي 
سهى : انا عمري ما رفضتلك طلب جوزتيني غصب عني من ابن صحبتك و عمرك ما اتعبرتيني بنتك وانا هي بنتك الحقيقية حمزة مش ابنك هو ابن ضرتك بس انت بتعمليه أحسن مني بتعملي كده ليه يا ماما
قلم نزل على وشها خلاها توقع على الأرض وراسها بقى يجيب د'م ومع دلك وقفت من جديد بوش امها حطت ايدها على الجرح وقامت
سهى : انا حبقى واقفة بوشك يا ماما وحبقى دايما مع روح حتى لو كان كل ده على جث'تي 
ناهد : لمي هدومك وهدوم جزوك والطعي بره 
سهى : انا طالعة بس إتأكدي يا ماما اني دايما واقفة مع روح 
سهى طلعت بسرعة واخدت هدومها وهدوم جوزها وحطتهم في شنطتها بعد مدة رجعوا كلهم من الشغل و روح نزلت وقعدت مع ناهد سهى نزلت ومعها الهدوم كلهم 
حمزة : رايحة فين يا سهى 
سهى : انا وجوزي مش حنبقى هينا عشان اكيد احنا ثقلنا عليكم مش كده يا ماما
ناهد : ليه يا حبيبتي عاوزة تروحي من هينا البيت ده بيت ابوك و مش مسموح لأي حد يطلع منه 
محمد : انا مش حخليكم تطلعوا بره 
سهى : احنا لازم نروح من هينا يا بابا 
محمد : يا بنتي انت حتروحوا فين بيتكم الأول وان'حرق قولولي انتوا حتعيشوا فين
نمر : أرض ربنا واسعة يا عمي 
روح : ارجوك يا عمي متخليش سهى تطلع من هينا هي الوحيدة يلي انا ارتحتلها 
محمد : مش حتطلعوا من هينا رجعي هدومك يا سهى 
سهى : بس يا 
محمد بمقاطعة : قلت رجعي هدومك بعني رجعيهم 
سهى : حاضر
سهى اخدت الهدوم وطلعتهم ورجعتهم تاني روح كمان طلعت أوظتها وقعدت على السرير ودخلت الدوش عشان تاخد شاور بعدما خلصت طلعت و شعرها كان مبلول و مسدول على ظهرها وحمزة طلع كمان عشان يرتاح و شافها 
حمزة بخ'بث: ايه رأيك نعمل زي ما عملنا البارحة 
روح بخوف : ممكن تطلع بره 
حمزة : البارحة كانت لي'لة دخ'لتنا و دلوقتي يعني انت حتلبسي حاجة مز'ة كده عشان ترق'صيلي 
روح : وانا قلتلك اني مش وحدة رخي'صة و حيو'انة عشان أر'قص لواحد زيك وخليه يرضي شه'وته 
حمزة : لو مكنتش عاوزة تلبسيهم فانا حلبسهملك غصب عنك
روح : انت بتقول ايه 
حمزة : عندك ربع ساعة بايدك انا حطلع عند امي ولما ارجع الاقيك لابساهم فاهمة 
طلع حمزة من عند روح و روح انهارت من العياط تماما ازاي حتر'قص لوحدة و هي مش بتحبه ولا بتطيقه حمزة طبطب على الباب ودخل عند امه باس ايدها 
حمزة : ازيك يا ست الكل
ناهد : كويسة يا حبيبي بس انا قررت انكم تسافروا كده انت ومراتك 
حمزة بصدمة : نسافر ليه 
ناهد : عشان شهر العسل يا حبيبي العسل لازم يكون في شهر عسل وانت عسل 
حمزة : ونعمل الخطة التانية 
ناهد : انت هو حبيبي و قلبي ها انت حتعمل معاها دلوقتي ايه 
حمزة : حخليها......
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.