القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة السادسة 6 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء السادس 6 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت السادس 6 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المميزة

حمزة : أنا حخليها ترق'صلي انا حروح يا ماما 
ناهد : طيب يا حبيبي 
حمزة طلع من عنده امه وراح عند روح روح كانت لابسة فست'ان نو'م قص'ير وهي مكسو'فة حمزة دخل واتفاجأ بجمالها و شعرها الأصفر و عيونها لخضرة يلي كانت زي الفستان 
حمزة : يلا ارق'صي 
روح : ارجوك انا مش عاوزة أر'قص وكمان انا مش شايفة حاجة والنبي يا حمزة 
حمزة : لا يا قلبي ارق'صي 
روح اتقدمت وكانت تر'قص وهي مكس'وفة جدا ناهد قاعدة على السرير ومحمد دخل نزع الجلبية وحطها فوق الترابيزة 
محمد : في ايه يا ناهد 
ناهد : اه انا عاوزة ابعت ابني و كنيتي حبيبتي لإسكندرية 
محمد : ليه انا مش حخليه يسافر دلوقتي 
ناهد : أرجوك يا محمد ده شهر وحيرجعوا تاني حيروحوا شهر العسل و يرجعوا 
محمد : خير إن شاء الله بكره حنتفاهم 
ناهد : طيب تصبح على خير 
ناهد نامت و محمد كمان روح وقفت ر'قص ووقعت على الأرض حمزة طفى سيجارته في ايد روح وروح صرخت ودموعها نزلت 
حمزة : دانا حخليكي تعيشي بجح'يم حمزة 
روح : انت بتعمل كده معايا ليه حر'ام عليك 
حمزة : حر'ام عليا حر'ام عليا انا مكنتش عاوز اتجوز وحدة عمية وابوي أجبرني على الجواز منك وعاوزة مني أخليك تعيشي بنع'يم لأ ده انا حخليك تعيش وتتمني كل يوم المو'ت 
روح : انا مش حسمحك أبدا 
حمزة : بكره حنسافر انا ونتي وحتكوني فرحانة يا قلبي 
روح : انت حيو'ان وانا مش حسامحك روح منك لله 
روح فضلت تعيط كل الليل وقامت غيرت هدومها ونامت في اليوم التالي فاقت روح على كوباية ماية على وشها فاقت وهي مخضوعة 
روح : حمزة
حمزة : يا روح حمزة البسي هدومك وحطي الحجاب ويلا ننزل على الفطار 
روح: مش عاوزة افطر معاك طل'قني 
حمزة : مش دلوقتي حنت'طلق يا روحي
*************
......: الحق يا بيه المعمل اتح'رق 
فارس : اتح'رق ازاي فين البهايم يلي كانوا فيه 
.......: مش عارفين يا فارس بيه إزاي حصل كده 
فارس : انتو لازم تعرفوا مين الحي'وان السا'فل يلي عمل كده فاهمين 
....: أمرك يا بيه 
بتدخل بنت لابسة هدوم مش متر'بية وتقعد على رجل فارس 
سلمى : في ايه يا بيبي 
فارس : حرقوا البضاعة دلوقتي ازاي حنتصدق على الميتم يلي متعودين نتصدقله 
سلمى : عشان كده زعلان يا قلبي انا حقول لبابا على الفلوس وحجبهلك 
فارس : مش محتاج فلوس من ابوك يا سلمى افهي بقى 
سلمى : مش بابا عمك يبقى عادي اد طلبت منه 
فارس : لأ هو عمي بس هو يلي طر'دني من بيته وخلاني أشتغل عند محمد بيه و ابنه كان كل يوم يتمسخر و يضحك عليا هو خلاني م'وت كل يوم انا مش حسامح أبوك أبدا يا سلمى 
سلمى : ليه يا فارس انت مش بتحبني يبقى ايه رايك تطلب ايدي منك 
فارس افتكر حاجة ولما طلب ايد سلمى بالأول 
**فلاش باك **
فارس : انا طالب ايد بنتك سلمى يا عمي 
جمال : انت طالب ايد مني 
فارس : طالب ايد بنتك على سنة الله و رسوله 
جمال : بالأول انت لازم تحبها وتأمنلها مستقبل حلو مش تخليها تعيش جنب الزبا'لة يا زبا'لة وكون را'جل بالأول فاهم يا ابن اخوي .
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.