رواية تفاجات بزواجي الفصل السابع 7 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الحلقة السابعة 7 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الجزء السابع 7 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي البارت السابع 7 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الفصل السابع 7 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الفصل السابع 7 بقلم شهد أحمد

ريان. كان ماشي هو و نور وطالعين من الشركه لقي شويه بنات وكانوا بيتكلموا  والبنات كانت بتبص ل نور من فوق لتحت
نور. ريان مالهم دول وبيبصوا عليا كده لي 
ريان. مش عارف 
نور. ريان انا عايزه اعرف مالهم بجد واي النظرات دي 
ريان.بصوت عالي خير اي التجمع ده وسيبين الشغل كل واحد علي شغله يلا 
وكانوا ماشين بس ريان نسي مفاتيح العربيه علي المكتب قال ل نور تستنا وهو مش هيتاخر 
ريان. راح المكتب و نور 
نور. وقفت بنت وقالت لها هو  اي التجمع ده ولي البنات دي بتبص عليا بالطريقة دي 
البنت. اصل سكرتيره ريان باشا طلعت وقالت إنه انتي يعني 
نور. أنه انا اي 
البنت . كنتي قعده علي رجل ريان باشا و في حضنه وكمان بوستيه 
نور. كل النظرات دي علشان كده 
البنت . الصراحه اه 
نور. طيب وفيها اي لما الواحده تبوس جوزها 
البنت. بصدمه 😳 هو انتي اقصد حضرتك مرات ريان باشا اسفه محدش يعرف 
نور. اديكي عرفتي وي ريت متقوليش لحد أنه انا ابقا مراته وريان هيتصرف تمام 
البنت. تمام ومشيت وقالت إن السكرتيره راحت في خبر كان 
نور. راحت عند ريان وكانت مدايقه علي الاخر 
ريان. مالك ي نور ومين مزعلك 
نور. بدموع شوفت السكرتيره عملت اي
ريان. اهدي ولي الدموع دي عملت اي 
نور. بعصبية. كل الشركه بتكلم عني ي استاذ ريان بسببها 
ريان. اهدي وقولي في اي ولي بيتكلموا عليكي 
نور. بدموع اهي السكرتيره ي ريان اهي قالت لكل الموجودين أنه انا كنت قاعده علي رجلك وفي حضنك وبوستك وبيقولوا كلام وحش عني اهي كله بسببك لانه محدش يعرف اني مراتك اهي اهي وسابته وجريت علي بره 
ريان. نور نور استني ي نور وطلع جري وراها 
واخيرا مسكها واخدها في حضنه وجمع كل الشركه وقال 
لكل الموجودين اعرفكم ب حببتي نور مراتي وشريكه حياتي 
كل الموجودين كانوا مصدومين واولهم السكرتيره 
ريان. كل الموجودين يتأسفوا لمدام نور ريان باشا فورا واللي مش عاجبوا يسيب الشركه 
الجميع بصوت واحد. احنا اسفين لحضرتك ي مدام نور 
نور. ريان حبيبي 
ريان. قلب حبيبك
نور. السكرتيره دي تمشي من الشركه ومش عايزه اشوف وشها هنا تاني 
ريان. باس اديها وقال بس كده حاضر وقال للسكرتيره سمعتي المدام قالت اي مع السلامه 
السكرتيره. ريان باشا انا اسفه مدام لو سمحت انا اسفه 
نور. يلا ي ريان نمشي 
ريان اخدها وطلعوا بره الشركه وقالها خلاص بقا متزعليش 
نور. مش زعلانه ي ريان عايز اشوف احمد لو سمحت
ريان. حاضر واخدها وفي طريقهم إلى المدرسة 
وبعد شويه وصلوا  ودخلوا المدرسه عند المديره وطلبوا منها أنهم يشوفوا احمد. 
احمد. اول ما شاف نور طلع يجري عليها وحضنوا بعض 
احمد. نور وحشتيني اوي
نور. وانت كمان ي قلب اختك وحشتني عامل اي
احمد. كويس انتي عامله ايه
نور. كويسه زيك ي بطل 
نور. للمديره هو ينفع تستأذن من حضرتك  ناخد احمد معانا 
المديره. مش هينفع وبعدين مامتك قالت إنه محدش يستلم احمد غيرها مهما حصل 
نور. انا أخته مش حد غريب ولو علي ام احمد متقلقيش جوزي هيرن عليها وهيبلغها أن احمد موجود معانا 
المديره. بس ده هيبقى علي مسؤوليتك 
نور. اه اكيد 
المديره. تمام 
ريان. اخد نور واحمد وراحوا قعدوا في كافيه وطلب ليهم عصير 
احمد. نور 
نور. اي ي حبيبي 
احمد. انتي مبسوطه مع جوزك وفي بيتك الجديد
نور. بصت ل ريان وقالت اه ي احمد 
احمد. بص ل ريان وقال لو زعلت اختي هزعلك مش علشان صغير يعني تفتكر انك تقدر تزعلها ومش تلاقي حد يقف ليك  
نور. حبيبي ي اخويا ربنا يخليك ليا وباسته
ريان. متقلقش نور في عيوني ومش هزعلها 
احمد.  توعدني 
ريان. اوعدك اني عمري ما هزعلها 
احمد. اتفقنا ي جوز اختي 
ريان. اتفقنا وبعدين ممكن تنادي ليا ريان وتعتبرني اخوك زي نور ما هيا اختك 
احمد. بص لنور ونور هزت براسها علي أنه يوافق وأحمد قال ل ريان موافق وشربوا العصير وهزروا مع بعض
ريان وصل احمد الي البيت ونور مش رديت تطلع 
ام نور. اهلا ي ابني اتفضل لي تعبت نفسك انا كنت هجيبه
ريان. ولا تعب ولا حاجه وبعدين نور هيا اللي طلبت أنه تشوف احمد 
ام نور. طيب هيا فين 
ريان. مستنيه تحت 
ام نور. لي مش طلعت معك لسه زعلانه مني صح خليها تسمحني ي ابني 
ريان. حاضر ي امي متزعليش نفسك 
ام نور. حاضر ي ابني وخلي بالك منها 
ريان. حاضر ونزل ل نور واخدها و وصلوا إلى القصر  
وبعد ما وصلوا نور كانت متعصبه ومدايقه وطلعت جري علي اوضتها من غير ما تتكلم مع ريان 
ريان. نور نور مالك استني 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-