رواية تفاجات بزواجي الفصل الثامن 8 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الحلقة الثامنة 8 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الجزء الثامن 8 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي البارت الثامن 8 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الفصل الثامن 8 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الفصل الثامن 8 بقلم شهد أحمد

نور بعد ما طلعت الي غرفتها وكانت مدايقه 
وريان كان طالع وراها علشان يعرف مالها 
كل واحد فيهم سمع ضرب نار  
نور. اعاا ريان وفتحت باب الاوضه وكانت نزله وهيا نزله خبطت في ريان وكانت هتقع بس ريان مسكها وكل واحد كان بيبص في عيون التاني ومن ضرب النار نور صوت اعاا
ريان. اهدي انا معاكي خليكي هنا وانا هروح اشوف في اي
نور. ريان الوضع بجد بقا مش طبيعي 
ريان. عارف بس صدقيني بعمل جهدي علشان اعرف مين ومش وقته الكلام نتكلم بعدين دلوقتي لازم اطلع اشوف في اي
نور. خدني معك انا كتير خايفه 
ريان. مستحيل اخاطر بحياتك اتفضلي علي فوق اسمعي الكلام وانا جاي 
نور. اووف طيب بس مش تتاخر لو اتاخرت هنزل 
ريان. مردش عليها وسابها ونزل يشوف في اي أصله مش وقت كلام في ضرب نار هههه 
ريان. نزل وكان في اشتباك بين الحراس وما بين الناس اللي بتضرب نار 
ريان. فضل يتسحب لحد ما مسك واحد من اللي كانوا بيضربوا نار  وطلع وقال للي بيضربوا نار أنهم يقولوا للي باعتهم أن واحد من رجالته معايا وعن قريب هيوصل ليه 
اللي بيضربوا نار أول ما سمعوا كده ضرب النار بطل و ريان قال للحراس أنهم ياخدوا اللي مسكوا علي المخزن لحد ما ياجي وهو يتصرف معاه .
ريان. طلع لقي نور قلقانه ورايحه جايه من مكان ل مكان 
ريان. نور 
نور. اول ما لقت ريان جريت عليه وحضنته وقالت اخيرا اجيت انا قلقانه اوي ي ريان ولي اتاخرت عليا ومين الناس دول وعايزين اي بقا شوف عايزين اي وخليهم ياخدوا ويسبونا في حالنا بقا ي ريان 
ريان. نور اهدي انا قدامك اهو ومفيش حاجه والناس دول قربت اني اوصل ليهم وكل حاجه هترجع طبيعيه 
نور. بعدت عن ريان بعد ما استوعبت أنها في حضنه 
ريان. هديتي 
نور. اه يعني شوي 
ريان. اخدها وقعوا وقالها كان مالك بقا قبل ما كل ده يحصل 
نور. نسيت ي ريان اصل الاكشن اللي عايشه فيه ده ينسي الواحد اسمه ههه 
ريان. سرح في ضحكه نور وقالها أنها بتبقي حلوه اوي لما تضحك وأنها تفضل علي طول تضحك ومش تزعل علشان الزعل بيبقا مش لائق عليها 
نور. كانت مكسوفه ☺️ وقالت بصوت رقيق ريان 
ريان. ي خراشي علي اسمي وانتي بتقوليه اووف بيخليني انسا الدنيا والعالم 
نور. ههه ي سلام ي سي ريان 
ريان. هههه حلوه سي ريان دي الا قوليلي 
نور. نعم 
ريان. كنتي غيرانه عليا انهارده ولا اي 😉
نور. انا امته ده 
ريان. ههه لو كنت ناسي افكرك 
نور. فكرني 
ريان. لما كنا في المكتب و انتي 
نور. خلاص خلاص بتكسف ي سي ريان هههههه 
ريان.   بت اتلمي وخليني ولد جود بوي انا ماسك نفسي عنك بالعافيه ههه 
نور. طيب خلاص بقا انا جعانه وعايزه اكل وعصافير بطني بتسوسو 
ريان. طيب تحبي تأكلي اي 
نور. بسرعه بيتزا وبيبسي 
ريان. امم حاضر ارتاحي شويه عقبال ما البيتزا تاجي 
نور. اوكي 
ريان. طلع من عند نور وكان مبسوط بوجود نور وحركاتها وتصرفاتها وكلامها وراح يغير هدومه وطلب البيتزا 
نور. غيرت هدومها و وقفت في البلكونه وكان الهواء حلو وهيا واقفه خبطت علي رأسها وقالت اوبس وطلعت تجري عند ريان ودخلت الأوضه 
نور. ريان ريان 
ريان. في اي ي نور 
نور. الجامعه ي ريان انا نسيت خالص مش تفكرني 
ريان. وانا معرفش 
نور. طيب اعمل اي كده هترفد بقالي كتر مش حضرت 
ريان. ي بت متقلقيش ده ممكن اخليكي تجيبي الامتياز وانتي قاعده في البيت
نور. الله ده بجد ده ريان 
ريان. اكيد 
نور. تعرف كان نفسي يحصل معي كده ويكون عندي واسطه في الجامعه واووو ههههي ههههه وقعدت تتنطط 
ريان. هههه بس ي مجنونه انزلي من علي الترابيزه هتقعي وهوبا وقعت اعااا ومسكت في ريان 
ريان. الظاهر انك بتحبي حضني اوي هههه 
نور. خبطته في صدره وقالت ريان 
ريان. خلاص يلا علشان البيتزا وصلت 
نور. يلا ي زيمكس 
ريان. ههه يلا ي اختي واخدها وراحوا يأكلوا البيتزا 
وبعد ما خالصوا  
ريان. طلب من الخادمه قهوه وقال إنها تجبها في المكتب 
نور. وانا عايزه عصير فراوله 
ريان. وهاتي العصير اللي الهانم قالت عليه 
الخادمه. حاضر ي ريان باشا وراحت المطبخ 
ريان. كان رايح عند المكتب 
نور. انت رايح فين 
ريان. مش سمعتي وانا بقول للخادمه أنها تجيب القهوه علي المكتب يبقا رايح المكتب 
نور. اه وهتعمل اي في المكتب 
ريان. هشتغل ي نور مالك في اي
نور. وهيا بتكلم بسرعه اوكي ي ريان اعصابك ي حبيبي لتفرقع 
ريان. انتي قولتي اي 
نور.   قولت اي ازاي بقولك اعصابك 
ريان. واللي بعدها 
نور. بعدها اي 
ريان. الكلمه اللي بعدها 
نور. مش فاكره 
ريان. طيب 
نور. انا هطلع الاوضه باي باي 
ريان. باي هو دخل المكتب وكان مبسوط انها قالت ليه حبيبي وقال معقول تكون بتحبني أو اعجبت بيا 
نور . طلعت الاوضه وشغلت الشاشه علي كرتون وقعدت تتفرج وكانت بتفكر في ريان وقالت أنا ازاي قولت ل ريان حبيبي معقول اكون بدءت اني احبه اه وبعدين لا وبعدين اه و لا اووف بقا مش عارفه وقعدت تتفرج 
ريان. عمل كام تليفون وبعدين اخد الحراس وراح المخزن عند اللي مسكه وهو بيضرب نار 
ي ترا الشخص ده هيقول اي وتبع مين ؟ 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-