القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مشاكل عائلية الفصل الثاني عشر 12 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مشاكل عائلية الحلقة الثانية عشر 12 بقلم سلسبيل أحمد
رواية مشاكل عائلية الجزء الثاني عشر 12 بقلم سلسبيل أحمد
رواية مشاكل عائلية البارت الثاني عشر 12 بقلم سلسبيل أحمد
رواية مشاكل عائلية الفصل الثاني عشر 12 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مشاكل عائلية الفصل الثاني عشر 12 بقلم سلسبيل أحمد


- لولي حببتي
= دلوقتي افتكرت لولي! طلقني يخاين يكداب
- اهدي بس احنا لسه مخطوبين 
= خد دبلتك
- لو ملبستهاش تاني انتي حره
= مش هلبسها انا هفسخ الخطوبة دي .. انت بتقرب ليه ابعد
مسك ايدها وللبسها الدبله بهدوء: لو اتقلعت تاني هبوسك
- انت قليل الادب! 
= حلو متخليش قلة ادبي تطلع بقي
- طب روحني
= لا هنروح ناكل 
- لاء
= لا هناكل ، ولا ابوسك فقلب الشارع ؟ 
- اسكت ! خلاص 
= ناس مش بتيجي غير بالعين الخضرا 
- الحمرا يا زين يا حبيبي مش الخضرا
= انا عيني لونها اية؟ 
- اخضر! 
= امال مين ابو عين الحمرا ده ؟؟ 
ضحكت: انت بتهزر يا زين 
ابتسم: بحبك ضحكتك اكيد ابو عين خضرا الى هو انا مفيش غيري ومتفكريش فغيري 
- نينينينني 
= نينينني؟ طب بصي لما اتجوزك بس هاخد حقي 
ليلي ضحكت: طب عايزه اروح اشوف سيليا وحشتني هي فعلا هتتخطب
- هي قالتلك!! كنت عايز افاجئك
= اشمعنه؟ 
- عشان هنروح نشتري فستان سوا دلوقتي 
= بجد!!! 
- طبعا يا لولتي
= ربنا يخليك ليا
- ويخليكي ليا 
______________________
- قومي يختي قومي 
= احمد؟ في اية
- اسر بره وعمال يقولي عايظ اشوف صيليا 
سيليا بضحك: طب بطل تريقه بس ده هيبقي خطشيبي
= خطشيبك اها طظ فيه
- طب هخرج
= استني انا الاول! 
- هتقعد معانا!! 
= امال اسبكوا لوحدكم! 
سيليا ضحكت وباسته: الى انت عايزه يا قمر 
احمد: اممم كلي بعقلي حلاوة يختي يلا اخرجي 
خرجوا و سلمت على اسر و احمد فضل قاعد على دماغهم 
اسر: طب عايزين نخرج يا سيليا
سيليا: اها لاء اها 
بصت لاحمد: ايييه! 
احمد: تخرج فين بقي و ليه ؟ 
اسر: انا قايل لعمي محمود هنبص على الدبله والحاجات دي
احمد: اها هتقعدوا قد اية
اسر: مش هنطول متخفش
" احمد مش خايف عليها معاه هو غيران! "
سيليا: هنيجي بسرعه متقلقش 
احمد: ماشي روحي اللبسي وعرفي ماما
اسر: قولتلها برضو
احمد بأبتسامه صفرا: ماشي 
اسر ضحك: الغيره هتمو***تك انا عارف بس حقك
احمد: اختي 
اسر: اها وتؤامك 
احمد: اها وبغير اوي خلي بالك 
اسر ضحك: عارف
سيليا لبست واسر خدها و نزلوا وهما فالعربيه
- بصي ياروحي احنا هنروح الاول نجيب اكل انا قولت لعمو محمود هنجيب سندوتشات فالسريع بس لو عايزه حاجه تانيه قولي نجيب الى انتي عاوزاه 
سيليا في نفسها: روحك؟ ونجيب الى انتي عاوزاه طب احضنه ده ولا اعمل اية
= مقلتش ليه من فوق 
- مراعاه لشعور احمد
سيليا ضحكت: انت خت بالك
= واضحه زي نور الشمس ربنا يخليهولك ويخليكي ليا.
- طيب بص 
= ها؟ 
- نفسي نروح مكان كده جديد بس هو اكله يعني 
= ماله؟ 
- هو مطعم صيني.
= اهاا ، خلاص لو حابه هاكل معاكي
سيليا بفرحه: بجد! 
= اكيد انا قولتلك الى تحبيه.
وفعلا راحوا وكان المطعم في حته راقيه جدا وفيها ناس قليلة وسيليا نزلت مع اسر بس اول ما  وصلت لعنده بدأت تدوخ 
اسر قرب منها - سيليا مالك؟ 
فجأه وقعت و اسر لحقها واتكلم بخضه: سيليا! سيليا!!! 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : ( رواية مشاكل عائلية الفصل الثالث عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مشاكل عائلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.