القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الحلقة الخامسة 5 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الجزء الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها البارت الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الفصل الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي

كارما استجمعت قوتها وقالت : انا بحبك ياعمر
عمر اتصدم من كلامها
كارما خبت وشها بإيدها من الكسوف وبصتله بطرف عينها تشوف رد فعله
عمر ضحك بصدمه وقال : ده بجد
كارما هزت راسها وهي مازالت مداريه وشها
عمر بفرحه : أبو الهول نطق ياجدعان
كارما ضربته فى كتفه بغيظ وقالت : ايه أبو الهول دي حسن ألفاظك ياكابتن
عمر : رجعنا للدبش تانى فى واحده تقول لجوزها ياكابتن اش حال لسه معترفه بحبك من نص دقيقه
كارما قامت وقالت بتوتر : انا ر رايحه اشوف مايا و
قاطعها عمر وهو بيشدها وقال : اقعدى هنا مايا ايه دلوقتي انا ماصدقت انك نطقتى
كارما بخجل : عمر قولتلك متكسفنيش بقا
عمر بابتسامه : بجد ياكارما بتحبينى
كارما قالت بتوتر ممزوج بخجل : ا ايوه الصراحه انت اكتر حد حسسنى بالأمان بعد أهلى الله يرحمهم وكمان حبك ليا حببنى فيك بسهوله يمكن فى الاول كنت مغرور ومتكبر لكن أنت من جواك قلبك كبير وطيب
عمر كان طاير من الفرحه بسبب كلامها وقال : انتي مش عارفه كلامك ده عمل فيا ايه دلوقتي والله بغض النظر عن مغرور ومتكبر بس انتي كلامك خطفني خطف كده
كارما : ممكن أسألك سؤال
عمر بغمزه : انت تسأل براحتك ياجميل
كارما بكسوف : انت بتحبنى بجد ياعمر ولا دى شفقه منك
عمر مسك إيدها وحضنهم بكفوفه وقال : ياعبيطه انتي شفقة ايه بس بقولك انا بحبك والله
كارما : ط طيب ازاى وامتي 
عمر : امممم كنتي فى يوم جيتى لخالك الشركه عشان تجيبيله ورق نسيه شوفتك من بعيد وحاولت اغض بصرى عنك بأي طريقه بس المره دي كنتي دايما فى بالى قولت عشان معملش ذنب قررت اطلبك من خالك وهددته عشان يوافق لأن عارف طمعه
كارما فرحت وعيونها دمعت من الفرحه لانها كانت فاكره عمر متجوزها تخليص حق
عمر ضمها بحنان لما شاف دموعها وقال : مش عايز اشوف دموعك دي ابدا طول مانا عايش ياكارميلا ماشى
كارما بابتسامه : حلو اسم كارميلا منك اووى
عمر بغمزه : عندى من ده كتير
كارما بعدت عنه وقالت بتوتر : هروح اشوف م مايا واطمن عليها 
عمر برفعة حاجب : مايا نايمه 
كارما فتحت باب الاوضه وخرجت وهي بتقول : هشوفها برضوا 
عمر ضحك عليها وعلى أفعالها بشده : أهربى اهربى هتروحي فين يعني
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا
سعاد : مش يمكن وجود بنتك هناك يبقا لمصلحه مثلا توقع عمر فى حبها كده كده هو مبيحبش كارما
وليد بغضب : انتي مجنونه صح مالك بالظبط دي بنتك ال مخطوفه
سعاد بلوية فم : يعني هنخسر كل حاجه كده 
وليد بعصبيه : بقولك ايه انا مش عايز اسمع صوتك لحد لما اشوف حل للمصايب ال انتي سبب فيها انا خسرت كل حاجه بسببك
سعاد : خسرتها بسبب بنت اختك انا مالى
وليد : يوووه احنا عارفين كويس أن عمر لو حط فى دماغه حاجه هينفذها وكده مش قدامي حل غير أن اتنازل عن كل حاجه عشان بنتي ترجع
سعاد بحقد : مش قولتلك بنت ناهد عايزه تلم كل حاجه فى الاخر
وليد بصلها بنفاذ صبر وسابها وخرج
سعاد قامت وقفت وقالت بإصرار : انا عرفت هعمل ايه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
مايا بنوم : فى حاجه ياكارما
كارما بتوتر : ها لاء جايه اطمن عليكي بس وهنام معاكي
مايا بعدم فهم : تنامى معايا طب وعمر
كارما : ها عمر اصل اصل تصبحي على خير يامايا
قالت كلامها وخرجت من الأوضه
مايا باستغراب : هى مالها دى
ورجعت نامت تانى
كارما كانت واقفه فى الصاله بحيره ومش عارفه تعمل ايه هى مش عارفه تواجهه عمر بعد ماعترفت ليه بحبها
راحت على الكنبه ونامت عليها بضيق وقالت : كان لازم اعمل فيها سوما العاشق النهارده كان زماني نايمه فى السرير مرتاحه يلا بقا 
قالت كلامها وبعدين نامت بعمق
عمر خرج من الأوضه وشافها نايمه كده وعرف انها اتكسفت تدخل الاوضه بعد ال قالته ضحك عليها وقرب منها وشالها وقال : تعالى يا أخرة صبرى 
ودخل نيمها على السرير وهى كانت نايمه بعمق ومحستش بيه نام جنبها وحضنها 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله
تانى يوم
كارما فتحت عيونها ببطئ ولما فتحت اكتر لقت نفسها على السرير وعمر جنبها وحضنها شهقت بخضه وغضب
كارما بعصبيه : عمررررر
عمر قام مخضوض : فى ايه يابنتي ايه ال حصل انتى كويسه !!!!!
كارما بغضب : مين جابنى هنا انطق عملت فيا ايه
عمر مسح على وشه وهو على وشك البكاء منها وقال : يعنى قومتيني مخضوض وقطعتيلى الخلف عشان الهبل ده اكيد انا عملت ذنب فى حياتى اكيد
كارما بصتلة بغيظ وقالت : متغيرش الموضوع وقول مين جابنى هنا 
عمر بص حواليه : مفيش حد هنا غير انا وانتي ومايا واكيد مش مايا
كارما بغيظ : عمر هو حد قالك انك قليل الادب قبل كده
عمر ببرود : ايوه انتي قولتيلي امبارح
كارما صرخت بغيظ : باااااارد
عمر باسها من خدها وقام من على السرير وهو بيقول باستفزاز : شكرا ياروحي
قال كلامه ودخل الحمام
كارما اتكسفت وقالت بخجل : ايه الواد القمر ده
عمر خرج رأسه من الحمام وقال بمشاكسه : عيب لما تقولى على جوزك واد
كارما حدفته بالمخده وهو قفل الباب وهو بيضحك
بعد شويه
كانت كارما بتفطر هي ومايا وعمر
عمر : انا نازل ورايا كام مشوار كده خلى بالك من نفسكم
كارما : هتتأخر
عمر بابتسامه : لاء متخافيش صحيح يامايا انا قدمتلك فى الجامعه خلاص يعني مع اول الدراسه هتنزلى
مايا بفرحه وابتسامه وعيونها فى الارض عشان غض البصر : شكرا ليك بجد مش عارفه اقولك ايه
كارما ابتسمت على حنية عمر وعمر ودعهم ونزل
كارما بابتسامه : مبارك يامايا
مايا بحب وابتسامه : الله يبارك فيكي ياكارما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا
فى المساء
كارما ومايا كانوا بيتفرجوا على التلفزيون وفجأه تلفون كارما رن 
كارما بابتسامه : ده عمر
فتحت التلفون وقالت بابتسامه : السلام عليكم
الشخص : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته حضرتك زوجة صاحب التلفون ده
كارما بخضه : ايوه انا حضرتك مين وفين عمر
الشخص بأسف : هو اتضر"ب عليه نا"ر والاسعاف اخدته وحالته خطره
كارما التلفون وقع منها بصدمه ودموعها نزلت بدون توقف وقالت بصراخ : عمررررر 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.