القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الحلقة الثانية 2 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الجزء الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها البارت الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

عمر بغضب : عجبك كده ال عملتيه فيها
كارما بتوتر : م مكنتش اعرف ان هى اختك هى ال نازله احضان من وقت مادخلت
عمر بصوت عالى : تقومى تعملى فيها كده يامفتريه
كارما بحزن : متزعقليش
البنت بألم : خلاص ياعمر هى مكنتش تعرف يعنى هى عندها حق
كارما قربت منها وقالت بحزن : انا اسفه والله انا افتكرتك بنت من البنات بتوع الاستاذ اصل عنده كتير
البنت بضحك : لاء متقلقيش أخته والله واسمى سالى وانتى اسمك ايه بقا
كارما ببراءه : كارما
عمر بسخرية : ايه يابت البراءه دي مش واكله معاكي والله 
كارما ببرود : خليك فى حالك
عمر بصلها بغيظ وطلع أوضته
سالى : تعالى احنا بقا نخرج الجنينه
كارما بحماس : يلا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفروا
وليد باستغراب : راحه فين ياسعاد
سعاد بتوتر : مشوار كده لحد الخياطه ومش هتأخر
وليد : وانتى من امتى وانتي بتروحي للخياطه
سعاد بضيق : من دلوقتى يعني هو تحقيق
وليد بصلها بشك وهي خرجت بسرعه قبل مايسألها تانى
وليد : مالها دي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
سالى بضحك : والله يابنتى انتي عسل
كارما بغرور مصطنع : شكرا شكرا
سالى : هطلع بس اعمل حاجه سريعه كده وجيالك تاني
كارما بهدوء : ماشى
سالى طلعت وكارما لسه هتقوم وقفت لما شافت مرات خالها داخله عليها
كارما باستغراب : ايه سر الزياره دي يعني أكيد موحشتكيش
سعاد بحقد : جايه عشان اعرفك اخرك يابنت ناهد عشان متنسيش أصلك
كارما بغضب : انتي عايزه مني ايه تاني مش سيبتلك البيت ومشيت ومش هي دى رغبتك 
سعاد : اه رغبتى انك تغورى من البيت لكن انك تكوشى على ده كله مش هسمحلك
كارما بعصبيه : تعرفى تبعدى عن حياتى انتي وجوزك  ارحموني بقا وسبونى فى حالة
سعاد رفعت أيدها ولسه هتضربها كارما مسكتها بغضب ولسه هتتكلم قاطعها عمر 
عمر بوعيد : مرات عمر الجارحى متنضربش فى بيتها وانتي لما تيجي هنا تيجى باحترامك وكل ال عملتيه ده حسابه مع جوزك عشان مبتعاملش مع ستات
سعاد بخوف : انا 
قاطعها عمر وقال ببرود : برررره
سعاد جريت على بره بخوف من عمر
كارما كانت حابسه دموعها بالعافيه وقالت بصوت متوتر : ا انا اسفه والله بس مكنتش
قاطعها عمر بحنان وقال : المفروض هي ال تتأسف مش انتى ياكارما وخلى بالك إن شايف دموعك فى عيونك وأياكي تنزل عشان انتى مش ضعيفه  ماشى
قال كلامه وهو بيبصلها بابتسامه طمنتها وسابها ودخل
كارما بحيره : حيرتنى معاك يابن الجارحى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله
مايا بصدمه : ايه ال بتقوله ده ياماما عايزاني اروح اطلب من عمر يتجوزنى
سعاد بجمود : ايوه هى دى الطريقه الوحيده ال هتكسرى بيها بنت عمتك ال فاكره نفسها فوق الكل انتي احلى منها بكتير ولو عمر شافك مش بعيد هو ال يقولك نتجوز
مايا بحده : بس انا مش موافقه
قلم شديد نزل على وشها من والدتها وهى اتصدمت
سعاد بغضب : انتى تنفذى ال أقوله بس يابت انتي مفهوم ولا لاء ولو ال قولته متنفذش متزعليش من ال هيحصلك
قالت كلامها وخرجت من الأوضه ومايا قعدت على السرير بصدمه
مايا بدموع : مستحيل اعمل كده مستحيل
#هاجر_العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفروا الله
كارما كانت فى أوضتها وعمر فتح الأوضه ودخل نام على السرير بهدوء وبدون كلام
كارما بصدمه : ده اسمه ايه ده أن شاء الله
عمر وهو مغمض عيونه : اسمه واحد نايم فى اوضته على سريره جمب مراته
كارما بتوتر : انا هروح اشوف أوضة تانيه
عمر مسك أيدها وهو مازال مغمض عينه وقال : كارما بطلى لعب عيال بقا وخليكي مش هتتحركي من هنا
كارما ابتسمت تلقائي على شكله وهو مغمض عيونه وبيتكلم 
عمر فتح عيونه بابتسامه : عارف ان حلو والله بس مش للدرجه
كارما بتوتر : هو ممكن أسألك سؤال
عمر بهدوء : اكيد 
كارما بصتله وقالت : انت اتجوزتنى ليه ياعمر غير عشان الشراكه ال بينك وبين خالى
عمر ضحك وقال : هو فعلا فى سبب تانى
كارما بلهفه : ايه هو 
عمر بصلها بصه غريبه وقال : بحبك
كارما بصدمه وبلاهه : نعم !!!!!
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.