القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الحلقة الثالثة 3 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الجزء الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها البارت الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي
رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

رواية اوقعتني في جنانها الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي


عمر بتنهيده : بحبك
كارما بصدمه : نعمممم !!!
عمر بضحك : مالك
كارما بتوتر : اكيد انت بتهزر صح عمر من فضلك بلاش لعب بالمشاعر
عمر بهدوء : وانا بقول الحقيقه ياكارما انا بحبك بجد ومتجوزك عشان كده وده السبب الرئيسى
كارما بسخريه : عمر الجارحى يحبنى انا ويختارنى دونا عن كل البنات ده كله ليه الحب مش سبب كافى
عمر بضيق : عندى انا سبب كافى وانا مش بحب أبرر كلامي كتير انا قولتلك أن اتجوزتك عشان بحبك مش تخليص حق زي مانتي متوقعه كده
كارما بدموع محبوسه : انا عمرى ماحد حبنى ولا حسيت بالأمان من بعد بابا وماما انا تعبت اوى فى حياتى ومش مستعده اتعب تانى
عمر قرب منها وضمها بحنان وقال : انا جمبك ياكارما وهكون سندك فى الحياه ومش هسيبك وكمان هجيبلك كل حقك ال خالك ومراته اخدوه منك 
كارما رفعت وشها ليه ودموعها نازله : احنا الفرق بينا كبير اوى
عمر بابتسامه ومشاكسه : نقربه الفرق نقربه بلاش نكد بقا
بعد دقايق حس بانتظام أنفاسها عرف انها نامت ابتسم وشالها وطلع الأوضه نيمها على السرير بهدوء ونام جنبها وضمها وغمض عيونه براحه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا
تانى يوم 
وليد بغضب : روحتى تعملى ايه عند عمر الجارحى ياسعاد
سعاد بتوتر : انا انا
قاطعها وليد بعصبيه : متحاوليش تنكرى بس انا عارف كل حاجه عمر بنفسه قالى وهددنى أن لو مبعدتش انا وانتي عن كارما هيدمرنا
سعاد بحقد : اكيد البت زفتته عملتله عمل ماهو مش معقول الحب ده كله من كام يوم
وليد : وانتي مالك بيهم مش قولنا خلاص خلصنا منها وكل حاجه بتاعتها بقت تخصنا بتفتحي فى ايه بقا 
سعاد : وتسيب كل حاجه هى تاخدها 
وليد بتحذير : متحاوليش تقربى من هناك تاني ياسعاد عشان صدقيني لو عمر أذانى فى شغلى مش هيكفينى مو"تك تمام
قال كلامه وسابها ومشى وهى بصتله بسخريه
سعاد بوعيد : ماشى ياوليد بقا بتهددنى ماااااشى
#هاجر_العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
مايا بحزن : وانا مش عايزه اخرب حياة كارما ابدا وجايه هنا من ورا أهلى عشان تساعدنى
عمر بهدوء : وانتى جايه تقولى كده دلوقتى ليه رغم أن من مصلحتك انك تاخدى كل حاجه 
مايا بحزن : انا عمرى ماكنت وحشه ابدا وبحب كارما والله بس امى الله يسامحها بقا كانت دايما بتحاول تكر"هنا فى بعض ممكن تقول لكارما أن مش وحشه والله وأنها وحشتنى  جدا
عمر بابتسامه : طب تمام ايه رأيك لو تروحي تعيشى معاها
مايا : ياريت بس محدش من أهلى هيسكت ده مش بعيد هيق"تلونى
عمر : متخافيش أنا أقدر ابعدهم عنك انتى متعلمه ؟؟
مايا بإحراج : خرجت من ثانويه بسبب أمى
عمر : وال يخليكى تكملى 
مايا بفرحه : افضل شايله جميله طول عمرى والله
عمر بابتسامه : خلاص اعتبرى نفسك قدمتى فى الجامعه ال بتحبيها بس عايزك تنفذى ال هقولك عليه
مايا بتركيز : لو حاجه فى مصلحة كارما انا معاك
عمر ابتسم على طبيعتها وقال : هقولك
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله
سالى : كارما عمر بيقولك أجهزى عشان عايزك
كارما باستغراب : ليه 
سالى : معرفش هو ال قالى كده 
كارما : تمام
قامت طلعت وغيرت ملابسها ولبست دريس وخمار شكلهم جميل جدا عليها ونزلت عشان تستنا عمر وبالفعل جالها رساله منه أنها تخرج قامت خرجت وشافته من بعيد وشاورتله ولسه هتقرب عليه فى عربيه سوده وقفت قدامها وشدتها ومشيوا وهى صرخت وبعدها فقدت الوعى أثر المخدر
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية اوقعتني في جنانها )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.