القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الحلقة الثانية 2 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني 2 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد البارت الثاني 2 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثاني 2 بقلم أسيل باسم

عمرو استنى انت راايح فين وساايبني
عمرو بغضب " بقولك نور في المستشفى ولازم اروح لهاا هي محتاجني جنبهاا ضروري
" عمرو الصيااد ابن عم ادهم شخصية جاامدة جدااا
عسل وربناا كل البناات بتموت فيه رجل اعمال نااجح جداا
ليه فروع كتيرة براا مصر بس هو حب يستلم الشغل مع
اخوه ادهم ذي ماا اهلهم كانوا بيتمنوا
هو اخو حور الكبير بحبهاا جداا "
رناا " و يعنى ااي اخوهاا معهاا
واكيد هي مش تعباانة ولا حااجة بس بتدلع عشان تاخذ
اهتمامك و بس





" رناا خطيبة عمرو شخصية حقودة و طمااعة اسااس
علاقتهاا مع عمرو كله بناء الطمع وبس
وبتكره نور لانهاا اجمل منهاا و شاايفة انه عمرو بيحبهاا"
عمرو وهو بيمسكهاا من شعرهاا بقوة " ااوعى ي رناا اوعى
كله الاا نور فاااهمة صدقيني اناا عديتهاالك كتير
عارفك مش بتحبيهاا بس دي مشكلتك اوعى تتدخلي في
علاقتي معهاااا مفهوووم
رناا بخوف " م مفه وم
تركهاا وذهب والقلق ينهش قلبه بسرعة اماا هي
رناا بحقد " نور نور حيااتك كلهاا متوقفة على نور وبس
بس انت لياا ي عمرو لياا وبس حتى لو هضطر اقت** لهاا
رن جرس بااب منزلهاا فقااالت لنفسه انه قد يكون عمرو
ذهبت بلهفة وفتحت وصدمت وهي تراااه
اسر باابتساامة سااذجة " رناا هااانم عااملة اااي
كاادت تغلق البااب لكنه سده برجله ودخل وهو يلتفت
يميناا و يسارا وهي تتراجع للخلف بخوف
اسر " سمعت انه فرحك انتي و عمرو على اخر الاسبوع
رناا بخوف " ااانت عاايز اااي
اسر " انااا جااي ااقولك انه للاسف فرحك هيتعجل لاجل
غير مسمى لاني هخطفك ي هاااانم
" اسر حاارسه لادهم وبئر اسرااره وهو وفي جداا ليه وبيحبه ااوي لادهم و عمرو "
.........





كاان جاالس يتااملهاا بوجههاا الشااحب فوردته قد ذبلت
كثيرااا تنهد بحزن على حااالهااا وهو يتذكر كلام الدكتور
د" ادهم بيه دي ٣ مرة بالسنة واحدة دي نور هاانم تقع
فيهاا صدقني كده خطر عليهاا المرة الجااية هنضطر ندخلهاا
العملياات بس فرصة نجاحهاا مش مضمون
ادهم وهو بيخنق الدكتور " لو انت شفت شغلك كويس
واهتميت بعلاجهاا مكاانش هي تعبت
د باختنااق " صدقني ي ادهم بيه حاالة اخت حضرتك بتسوء
لماا تزعل او تتعرض لضغط واناا حذرتكو اكتر من مرة بلاش تزعلوهاا
تركه ادهم بضيق وهو يعلم انه السبب
استفاقاات نور من نومهاا وهي تاان باالم نظر لهاا ادهم بلهفة
ادهم وهو يقبل جبينها بحب " نور حبيبتي حمد لله ي قلبي
خوفتيني عليكي ااوي ي روحي
ضمهاا اليه حينماا نزلت دموعهااا
شششش ي قلبي خلاص اهدي وكله هيبقى تماام
نور ببكااء " هيتجوزهاا ي ابيه خلاص هي خدته مني
ادهم " شششش ي قلبي خلاص اناا معااكي
لمحت المشرط فاخذته و ابتعدت عن حضنه ووضعته على
عنقهاا وهي تضغط عليه بقوة
مش عاايزة اعيش طالماا مش هتجوزه اناا اهون لياا
الموووت ولا اني اشوفه مع وااحدة تاانية
نزع ادهم المشرط من بين يدهاا بسرعة وهو يرى الدم الذي
نزل من عنقهاا
ادهم بقوة " ااوعى تكرريهاا فااهمة عمرو مش هيكون لحد
غيرك ي قلبي هتتجوزو ذي ماا كان باباا بيتمنى
نور بضعف " بس هو هيتجوزهاا هي هو
ادهم بغضب " مش هيحصل ي عمري اخوكي جنبك وال





عاايزه هو ال هيحصل ماشي ي عمري
ثوااني و دلف عمرو و معه حور الذي ينظرون لهاا بقلق
عمرو وهو يحتضنهاا بقلق ويتفحص عنقهاا
ي روحي انتي كويسة ااي الدم ده بس ي قلبي انتي
حور بقلق " حبيبتي انتي كويسة
نور وهي مخدرة من لمساات عمرو وفقدت القدرة على التفوه بااي كلمة فوكزتهاا حور بخفة
نور " ااممم كويسة الحمد لله
عمرو بقلق ' طب ي نوري ااي ال حصل خلاكي تتعبي كده
في حد ضاايقك مش كده قوليلي عليه وانااا هقت* لهولك
دلوقتي
نور ونزلت دموعهاا وهي تتذكر تلك الدعوة
اادهم " بجد هتق* تل ال يزعل نور ي عمرو
عمرو بصدق ' ال يزعلهاا كانه زعلني ي ادهم نور حتة
من قلبي وال يزعلهاا يبقى حكم على نفسه بالم* وت
نور " محدش مزعلني ي ابيه انااا بس متوترة ومضغوطة
عشاان الامتحانااات قربت وبس
عمرو " خلاص ي عمري اناا هروح احرقلك الكلية بال
فيهااا و بكدة مش هضطري تقلقي او تتوتري
ابتسمت ابتساامتهاا الساحرة وهو قد سحر بهاا وقلبه يدق
بعنف نهر نفسه بعنف
عمرو لنفسه " مالك ي عمرو دي اختك نور اذااي تفكر بيهاا
بالشكل ده بس هي مش اختي هي لا لا اوعى تقولها حتى بينك وبين نفسك ي عمرو انت خلاص اخترت رناا شريكة حياتك وخلاص





خرج ادهم بهدوء تبعه عمروو فبقيت حور مع نور
عمرو " مالك ي ادهم بس في ااي
ادهم بضيق وهو يعطيه هااااتفه جهظ عمرو وهو يرى
فيديو لرنا وهي في وضع م*خل
ادهم " قولتلك وانت مصدقتنيش لماا قلتلك انهااا **
عمرو بغضب " هي فين
ادهم " بالمخزن بتااعناااا
تركه عمرو وذهب مسرعاا فامسك ادهم هاتفه وهو يقول
اهو راايح لعندك ي اسر مش عايز غلطة وااحدة فاهم
اغلق مع اسر التفت وجد حور تنظر له بتوتر
حور بارتبااك " هو هو عمرو روح فين
ادهم وهو يقبل خدهاا " راايح يحرر نفسه ي قلبي
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.