القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الحلقة الثالثة 3 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثالث 3 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد البارت الثالث 3 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

كان يقود بسياارته بسرعة فاائقة وكلامها يردد في اذنه
اناا ماجرمتش ي عمرو لقيت واحد اغنى منك فعملت معااه علا** قة
انت عاارف انه خطوبتناا مصلحة وبس واناا كنت هوافق
اتجوزك عشاان الفلوس وبس
ترجل من سياارته وهو بصفر برااحة كاانه لم يفسخ للتو
خطوبته دخل للمنزل وهو يدندن بسعاادة الا ان
نور " بقولك بحبه ي حور
عمرو سااكن ب قلبي عاايزاني انسااه ازااي كانك بتقولي
متتنفسيش ي نور
حور " طب وفائدة الحب ده ااي وهو مش بيحبك وهيتجوز
كماااان ايااام انتي مش بس بنت عمي انتي اختي وصديقتي





وكل حااجة حلو بالنسبالي ي نور و مقدرش اسيبك بتدمري نفسك
النوباات ال بتحصلك كله بسبب حبك لعمرو المستحيل هو
عمال يجرحك من غير ماا يعرف
نور ببكاء " افهمني بالله عليكي ي حور اناا بحب....
تجمدت فجاااة بمكاانهااا وهي تسمعه يصيح بغضب باسمها
نظرت الفتااتان لبعضهم بصدمة هل يعقل انه سمع حديثهم
حور بارتبااك " عمرو حبيبي انت امتى رجعت
عمرو بغضب " اطلعي ي حور
حور بتوتر " بس
عمرو بصراخ " قلتلك اطلعي لفووووق
اومااات برااسهاا وصعدت وهو يرسل بنظرات نارية لنور
نور وهي تتبتلع ريقهاا بخووف وهو يقول
ااي ال اناا سمعته ده ي نور انتي ازاي بتفكري اناا اخوكي
اازااي تفكري حتى بالموضوع ده
نور " اني احب ابن عمي مظنش حراام ي عمرو
عمرو بغضب " بس مش صح ي نور
اانتي اختي الصغيرة انتي امااانة عمي ليااا فاااهمة
وانااا لا يمكن بيوم من الايااام افكر بيكي بالطريقة دي
نور بضعف " بس اناا
امسك فكهاا بقوة " ااوعى تكملي ي نور اااوعى فاهمة
يفضل انك تتطلعي الافكاار دي من دماغك لاني مش بحبك
ولا هفكر احبك بيوووم من الاياااام فااهمة
نفض يده عنهااا ورمقهاا بقرف وغاادر وهي مصدومة من
مااا قاااله ثقل جسمهاا فوقعت وماا كادت تلامس الارض
حتى امسك بهاا ادهم الذي امسكهااا الذي سمع كل شي





نظرت له و الدموع تخشى عينه وهو يتنفس من انفه
بغضب اصبح يهداا فيهاا لكنها قد اغمي عليهااا بين ذراعيه
ادهم برعب " نور نور فتحي عيونك نور
اتت حور على صوته العاالي فرات شحوبهااا فجثت بجانبها
ومدت يدهاا لتتفحصهاا لكنه ابعد يدهاا عنهاا
ادهم بغضب " ااوعى ايدك اوعى تلمسيهااا انتي فاهمة
حور بتوتر " انااا كنت عايز اطمن عليهاا بس هي
ادهم : بقولك ااوعى قبل ما اتصرف تصرف ميعجبكيش
اتى عمرو هو الاخر ومااان رااى حالة نور
وقف مصدووم ولا يقوى على الحركة هل هو السبب
حملهاا ادهم لغرفتهاا وخلفه حور
.......
كاان الطبيب بالداخل يفحصهاا و ادهم بالخاارج يقف بعجز
والتوتر والقلق ينهش قلبه على صغيرته اقتربت منه حور
حور بااالم بعد ان احتجزهاا بين الحائط ويضغط على ساعدهاا بغضب
ادهم " اناا سبتهااا امانة عندك ي حور و قلتلك اوعى
تسيبهااا لوحدهاا لانهاا تعباانة بس انتي عملتي ااي
عمرو وهو يبعد ادهم عن حور " انااا السبب في الحالة ال
وصلتلها نور حور مدخلهااش اناا السبب
صفعه ادهم بقوة شهقت حور برعب ووضع عمرو يده على
خده بااالم فهذه المرة الاولى التى يضربه بهاا ادهم
ادهم بصراخ " انت تخرس خاالص اازااي تكسر قلبهاا وانت
عاارف الحاالة ال هي فيهااا
عمرو بحزن " اناا مقصدش بس
ادهم بغضب " اخرس ي عمرو وادعى لربك انه نور تبقى
كويسة والا قسم* عظماا بالي خلقني هقت** لك
ومش هيهمني اخويااا ولا زف** ت
غااادر عمرو لغرفته وقد ناال غرفته جزء من غضبه





تبعته حور وهي قلقة عليه
عمرو بغضب " غبي انااا غبي مقدرتش ماا اكسرلهاا قلبهاا اهو
تعبت من تااني بسببي الله يرحقني
حور " اهداا ي عمرو
عمرو " اناا بس مش عايزهاا تاالق امال على الفاضي
هي لساا صغيرة على الحب
حور بصدمة " اانت بتحبهاا ي عمرو مش كده
نظر لهااا عمرو بضياع وكاد يجب الا ان صراخ ادهم
انتفض عمرو وغاادر وجد ادهم جاثياا ارضاا يبكي بخزي
سقط قلب حوريته عليه ركضت نحوه واحتضنته بقلب
ملهوووف عليه لكنهاا تركته بصدمة وهي تسمعه يقول
ادهم بجمود " انتي طااااااالق ي حوريتي .......
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.