القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الجزء الرابع عشر 14 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد البارت الرابع عشر 14 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد هاني

جميله:شافت المسد*س في جيب ماجد مسكتها بسرعه رفعته في وشه.
ماجد بخوف:بعد بسرعه وقال نزلي مسد*س ي جميله.
جميله:هي بتعيط بتقول متخافش ي ماجد مش هقدر اعمل كده عشان انا مش ينفع ارد لي ابويا الي رباني احسن تربيه وصلك الاحساس انوا بيحبني اكتر منك واجي امو*تك وانت ابنه  وقالت بقه*ر انا الي همو*ت لان كدا كدا خلاص انت دمر*ت جميله كل جه علي جميله كل شاف جميله وحشه ودا كله بسببك ي ماجد تعرف كنت دايما وانا صغيره احبك اكتر من أسد واختارك بس انت تقولي ابعدي انتي مش اختي عشان العب معاكي دا انتي بنت مرات بابا كان نفسي تحبني اوي كان نفسي بعد مو*ت ماما تاخدني في حضنك وتقول بابا ولا ماما سبوكي انا اخوكي هفضل جمبك كملت هي بتعيط انت عملت اي دمرت جميله طلعتها بنت عا*هرة خطفتني شوهت جسمي وجعتني ورفعت المسد*س وقالت هريحك مني خالص ي ماجد.
ماجد بصدمه:هتعملي اي ي جميله ارمي مسد*س خلاص انا معنتش هاذكي التاني بس ارمي مسد*س.
جميله:غمضت عنها وصوبت المسد*س علي نفسها ضر*بت الطل*قه في صدرها وقعت علي الارض تحت انظار ماجد الي واقف مصدوم وقال جميله.
أسد:دخل بسرعه وقال جميله.
ماجد:وقف بخوف وقال ولله م عملت ليها حاجه هي الي ضر*بت نفسها.
أسد:ولا كأنه سامع حاجه وجري علي جميله الي مر*ميه علي الارض سايحه في دمه*ا بص لي جسمها الي باين ومش باين من كتر د*م وقع علي ركبه قال جميلهههههههه.
ماجد:شاف الوضع كدا حط ايده جوا شعره بخوف ولسه جاي يهرب.
زين:بسرعه البرق كان مسكها وقال يبقا انت ماجد صح.
ماجد بعصبيه:سبني انت مين ومسكني كدا ليه.
زين بغضب:خن*ق ماجد وقال تعالي معايا وبدء ير*بطه في كرسي جامد وقال هو أسد مش مركز معاك دلوقتي انت فاهمني ف هتفضل هنا لحد م اشوف لسد هيعمل فيك اي بيلف عشان يمشي شاف شاكو*ش واقع وغرقان في د*مه فتح عينه بصدمه وقال اكيد عمل بيه حاجه في جميله وراح ماسكه وبص لي ماجد وقال بيعمل اي دا هنا.
ماجد بخوف:هيعمل اي ي عني فكني بقولك.
زين: مسك الشاكو*ش بكل قو*ته نزل بي علي رجل ماجد وقال أنا مش عارف انت ضر*بتها بي فين بس اهوووو حاجه تسببلك و*جع.
ماجد:ضر*خ وكان عملها علي نفسه من الوجع.
زين:بص ليه بقر*ف وطلع يجري يشوف اي الي حصل .
أسد دموع نزله من عينه:رفع جميله علي رجله بيقول جميله فتحي عينك انتي اي الي حصلك مال جسمك ي جميله ي حببتي ونازل عليه صدمه.
زين:وراه بحزن قال بسرعه ي اسد انا كلمت الإسعاف وداخل اهو.
أسد:واخد جميله في حضنه هو حاسس ان دنيا ضل*مه وحطت ايده علي د*م الي بينزل منها غمض عنيه وفتحها بشر شال جميله وماشي بيها بيقول لي زين خليك مع الكل*ب دا هنا عزبه بي الي نفسك في عقبال م اطمن علي جميله افضي اجيله.
زين:بسسسسسس ي أسد.
اسد بغضب:انت فاهممممممم انا قولت اي.
زين:مش تشغل دماغك ي صاحبي حط ايده علي كتف أسد وقال مش تضعف قوي ايمانك ب الله ابقا طمني وانا بلغت الشرطه علي مكان قت*ل سوزي عمي رفعت هناك معاهم.
أسد بغضب:عيونه متحوله بي جحي*م قال اوعا تسلمه لي الحكومه غير بعد م يدوق العذا*ب الالوان ي زين انت فاهم.
زين: فاهم.
أسد:شال جميله وركب جمبها في الاسعاف.
الممرض:علق المحاليل ليها بص لي اسد وقال تقرب لي البنت دي.
أسد:جوزها.
الممرض:ادعي نوصل المستشفى هي فيها نبض حالها معرض لي الخ*طر.
أسد بخو*ف:مسك ايد جميله وقال انا اسف حققك عليا اني مش لحقتك بس صدقيني حققك هايجي وقدام عينك اوعي تسبني لي وحدي ي جميله انتي متعرفيش قد اي بحبكككككككك انتي حب طفولتي مرهقتي وشبابي لحد الوقت دا لما بقيتي مراتي قومي ي جميله انا هعوضك علي الكل الي حصل قومي ي جميله هعملك احسن فرح قومي ي جميله هكون ايدي في ايدك لحد م تتعلجي من الكا*نسر تعرفي انا كنت من غيرك مي*ت ي جميله انتي لو حصلك حاجه همو*ت ي جميله مش هيكون أسد اسد هعيش من غير روح وبص لي جهاز نبض واسد حط راسه علي قلبها وقال قلبك هيفضل ينبض لي اسد وبس ي جميله.
رفعت:بلغ الشرطه وجت علي العماره الي اتق*تل فيها سوزي بداءوا يحققوا في موضوع.
الظابط:شكرا لي حضرتك ي استاذ رفعت احنا كدا عرفنا ان ماجد هو الي قت*ل سوزي الفريق كله بيدور عليه.
رفعت:بحزن لا حول ولا قوه الا بالله انا مش عارفه البني ادم دا مخلوق بي اي.
الظابط:للاسف في من الناس دي كتير عشان احنا اصبحنا عايشين في مجتمع المجر*م بيطلع براءه بي زور بس صدقني راي العام مش هسيبه في حاله.
رفعت بغضب: ياريت دا شيطا*ن ابلي*س شيطا*ن ارحم منه.
الظابط:المهم لو استاذ أسد عرف مكانه خليه ي تواصل معانا.
رفعت:تمام ماشي ي سعه الباشا.
زين:قاعد قدام ماجد وقال عملت اي في جميله.
ماجد:مفيش رد.
زين بغضب:مش هترد صح وقام وقف وقال أنا عارف الي هيخليك تكلم ومسك الخش*به نزل بيها علي رجل ماجد وايده.
ماجد صرخ بغضب:قال انت بتعمل اي وانت مالك ولا تكون بتحب جميله بتخا*زوق صحبك.
زين بغضب:فضل ينزل علي ماجد وقال انت شيطا*ن اكيد لازم تفكر كدا وتشوف الناس شيا*طين زيك بس احب ققولك انا اها بحب جميله بس بحب جميله ام دفاير لما كانت تجري عليا تقول ماجد مش بيحبني أسد بيحبني جميله عندي اختي بظبط.
ماجد:اممممم هي فعلاً تتحب بس انا بحب جس*مها بس بدء يستفز زين.
لحد م وصل زين لي قمه غضبه وشاف الكتل الي فيه مياه سا*خنه راح جيبها منزلها علي راس ماجد الي صر*خ كان بيتنطط علي الكرسي.
زين:ولسه الي أسد هيعمله فيك ادعي ربنا بقا .
عند أسد:وصل المستشفي بي جميله الممرضين نزله بسرعه عشان يلحوقها عشان نبض عندها ضعيف.
أسد: دخل بي التروله المستشفى بسرعه كان طقم دكاتره فوق راس جميله.
جميله:دا كله في ضلمه في القه*ر في التعب والظ*لم والتعب .
دكتور:قال بسرع تدخل الاوضه العمليات في ط*لقه في صدرها.
أسد مسك ايد:دكتور بخوف وقال انقذها اعمل م في وسعك عشان لو حصل كدا انا هد*مر المستشفي بي كل الي فيها انت فاهم.
دكتور بخوف:فاهم فاهم مش تقلق .
أسد:قعد علي الارض قدام غرفه جميله عمال دموعه تنزل يقول مش تسبني ي جميله قومي عشاني ي جميله.
جميله:جوا في الغرفه دكاتره بدأوا يطلعه الرصا*صه .
جميله:في حلم سبتني لي لوحدي ي أسد.
أسد:عشان ي جميله انتي بقيتي عروسه مش ينفع الصراحه افضل قريب منك كدا غير وانتي مراتي قدام الكل.
جميله ببراء:انا عندي 15 سنه وانت عندك 18 سنه طب م تتجوزني م تاتا كانت مجوزه جدوا هي عندها 15 ف عادي.
أسد ضحك:قال دا ايام الجهل أما دلوقتي جميله بنت شاطره عاوزه تتعلم يبقا معاها شهادة بعد كدا أسد يحي يجوزها.
جميله:بصت بحزن ي عني جميله معدتش هتشوفك غير وهي محققه أحلامها.
أسد:مش هشوف جميله غير هي محققه أحلامها.
جميله:نبض بدء يزيد ويرجع سرعته طبيعي
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الخامس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق