القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الجزء الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد البارت الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني
رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني

رواية جميلة في قلب الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني

أسد:قاعد علي الارض في المستشفي دموعه نازله علي جميله بيقول قومي ي جميله عشان خاطري قومي.
رفعت:فضل يرن عليه مفيش رد فضل يرن لحد م أسد رد.
أسد:الوووو نعم ي بابا.
رفعت:مال صوتك ي أسد لقيت جميله طمني.
أسد:جميله في مستشفى****** وقفل السكه.
دكتور:طلع من اوضه جميله.
أسد:قام وقف بسرعه جري علي دكتور بخوف وقال جميله مالها طمني عنها.
دكتور: الحمد لله نبض رجع في معدله الطبيعي بس جسمها متشوه جامد وكمان اكتشفنا أن المدام جميله عندها الكا*نسر في المخ لو مش فاقت إحنا هنبدء نحلق شعرها عشان متعو*ره في دماغها جامد وانا خايف حاجه تأثر عليها.
أسد بخوف:الكا*نسر حميد ولا خبيث.
دكتور:أما خت منها عينت دم ادعي يكون حميد عشان هي عباره عن جث*ه بتقاوم عشان حد ادعي يعدي 24 ساعه علي الخير.
أسد: دمعه نزلت منوا وقال بوجع اهاااااااااااااااااااا ي جميله اهاااااااااااا يارب ارحمها كفايه الي شافته.
رفعت:من وراه أسد ابني.
أسد:جري حضن ابوه ودموعه نزلت زي الشلال وقال جميله ي بابا مش قادره اتحمل لو خسرتها.
رفعت:حضن ابنه وقال متخافيش جميله قويه هتقوم عشانك صدقني.
أسد:طلع من حضن ابوه وقال يارب ي بابا.
رفعت:انت اعرفت ازاي مكانها مع ان تلفون ماجد كان في شقه سوزي ما*تت مش بتنطق.
اسد:طلع ورقه من جيبه وقال اقراء دا الي عرفني .
رفعت:خد الورقه بدء يقرأ أسد الحق سوزي الورقه من ش*ر ماجد الورقه دي هتوصل ليك قبل م ماجد يخ*طف جميله لو مش لحقت اكيد هتلاقي ورقه هتنقذ جميله اختي دي كتبتها يوم م عرفت أن جميله اختي من ابويا لما كنت بقلب في حاجة ماجد وشوفت شهاده ميلاد جميله وعرفت ساعتها من الاسم بس انا اتربيت في الملجاء عشان كدا مكونتش اعرف جميله،المهم اني لو موت ف انا هكون فرحانه اني همو*ت عشان انقذت اختي الي نفسي اخدها في حضني.
رفعت بصدمه:قراء الامضه وكانت سوزي اخت جميله.
عند زين:قاعد علي كرسي قدام ماجد.
ماجد بتعب: عاوز اشرب مش قادر.
زين: حاضر من عيوني بس كدا وقام مسك ازازه الميه وقال الله دي سقعه جميله استنا هشرب انا الاول لو فاض هتكون من حظك من نصيبك.
ماجد:بيبص لي الميا .
زين:حط الازازه علي بوقه نزلها فاضيه راح قربها من وش ماجد وقال اوف حرام الازازه خلصت.
ماجد:بغضب انت عاوز اشرب فكني انت عاوز مني اي.
زين:بص انا زهقت منك راح زين مدي بوكس لي ماجد.
ماجد:الكرسي وقع بي علي ضهره وقال اهااااااااا.
زين:أما ماشي بس انا راجع مش تقلق.
ماجد:بوجع اعدلني اعدل الكرسي.
زين:لا القاعده دي جميله خليها تكس*ر ضهرك سلام ي ماجد.
ماجد:فضل يشتم ويقول همو*تكوا همو*تكوا كلكوا .
زين:طلع برا ركب العربيه بتاعته رن علي عمو رفعت عشان يعرف طريق مستشفي.
أما عند دكتور:في اوضه جميله مراقبين نبض وحالته وقالوا لازم نحولها لي العنايه .
ممرضه:قالت تمام بدات تزق السرير بتاع جميله وطلعت من الاوضه.
الاسد ورفعت:طلعوا يجروا.
اسد: واخدين الجميله رايحين فين هي بخير صح وبص لي جميله الي دبلانه ومسك أيدها وقال انا معاكي ي جميله هفضل جمبك قومي عشاني هي دخله الاوضه.
جميله:ايدها افترقت عن أسد.
أسد:دخل الحمام وقف قدام المرايا مسك الم*كنه
يتبع....
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد الفصل السادس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جميلة في قلب الأسد )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. أحداث الرواية ممتعة وشيقة 😍😍

    ردحذف

إرسال تعليق