القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكة الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم سلمى هاني 

رواية ملكة الأسد الجزء الخامس عشر 15 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد البارت الخامس عشر 15 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى هاني

رواية ملكة الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى هاني


اسد بصدمه وغضب:  انتي بتعملي ايه هنا 
اللوا محمود::اسد واطي صوتك وهدا وانا افهمك 
مليكة:تفهمو ايه معلش حضرتك 
محمود: مليكه اسكوت واقعدو انتم الاتنين 
اسد بص للمليكه بغضب عيونه حمراء تشبه الدم فهو هذا اسد عندما يغضب شبه الاسد الحقيقي 
محمود: انا عارف ان مليكة تقي بنت عمتك ي اسد ... اسد بص ليه باستغراب 
محمود: مش تسغرابوا ايوه انا عارف كل حاجه عن مليكة 
مليكة:طب ي فندم ال المهمه الجديده وال المفروض اكون لوحدي فيها وبصت للاسد 
محمود:لا ماهو مش لوحدك المره دي معكي اسد ... واهو مجبتش حد غريب يعني 
اسد بعصبيه:معلش ي فندم انا عاوز افهم كل حاجه... ايوه انا اسمع عن وحش المخابرات بس مكنتش اعرف انه بنت عمتي ونظر للمليكه بسخريه 
مليكة محاولة الهدوء: بص ي اسد انت مكنتش تعرف انا مين ولا تعرف اني بنت عمتك... انا مش هتعصب عليك.. وبعدين ده سغلي ومحدش يعرف عنه حاجه ومش عارفه ليه اللوا حطنا سوا ف المهمه دي بالرغم انه عرف ان احنا نعرف بعض .. وان الوحش الاسد شخصين مجهولين ف داخلية .. و طبعا ال هيرد ع ده اللوا 
محمود : حاضر ي مليكه ... انا فعلا عارف من بدري من قبل المهمه انكم تعرفوا بعض ... والمهمه الجديده مطلب فيه بالاسم الوحش والاسد مافيش نقاش ف الموضوع ده  
اسد و مليكة :تمام يفندم 
مليكه :معلش حضرتك انا كنت المفروض اسافر امريكا علشان المهمه ليه حضرتك لغيت ده 
اسد بصدمه:انتي كنتي هتسافري امريكا مش اسكندريه يعني 
مليكة بمرح ::ي جدع ده بيقولك مهمه وكبيره اسافر اسكندريه اعمل ايه اتشمس 😂😂 
اسد بغيظ : لا يختي ... إيوه حضرتك لغيت سافري برضو 
محمود: لان العمليه التسلام كانت هتكون ف امريكااا بس تم التغير هيتم التسلام ف مصر هنا والزعيم نزل من امريكا اخر الاسبوع .. 
مليكة بجديه:الزعيم ... طب ال المطلوب مننا ي فندم 
محمود :ده ملفات كل ما يخص الزعيم .. هو اسمه الحقيقي باسم الهلالي .. وده اكبر زعيم مافيا ف دول كله .. يعني مطلوب القبض عليه .. والحصول ع المكيورفيلم .. 
اسد باستغراب:مكيروفليم اي حضرتك 
محمود: المكيورفيلم ده علي طريقه تفجر .. و لو التفجير ده حصل في اي مكان هيدمر المكان كلياً 
مليكة::تمام ي فندم باذن الله هنحصل عليه .. واتمنا محدش يعرف ف اني هكون ف المهمه دي 
محمود:حاضر محدش هيعرف ... غير الفرق بتعك بس وبالتالي فرق اسد هيكون موجود معكي .. ومحدش يعرفك برضو .. انتي الوحش المقنع 
اسد :تمام كده ي فندم هندرس الملفات ويي اول ما الزعيم يواصل هتكلف حد يراقبه دايما 
محمود:تمام ي اسد .. و ده ال المطلوب 
مليكة واسد :تمام عن اذن حضرتك 
محمود:اتفضلوا 
وخرجكم
وسبقت مليكه للخرج ويلحق بيه اسد بسرعه 
اسد هو يندي:مليكة .. مليكة استني 
واقفت مليكة:نعم 
اسد برود:اركبي هنتكلام شويه 
مليكة:لا عندي شغل خلي الكلام لم اروح القصر وكانت هتمشي ومسكه اسد وقربها من صدرها وهو يهمس جمب اذنه ... انا لم اقول كلمه تقولي حاضر واركبي يلا مش هتروحي حته لم اعرف كل حاجه
بعيدت مليكه عنه بسرعه وخجل :هخلاص كام حاجه ف المكتب مهمه ... لو فاضي تعالي ونتكلم ف المكتب 
اسد بتفكير:  تمام وكلم سيف يخلص الشغل هو 
مليكه :تمام هتسنك ف العربيه 
اسد:تمام وكلم سيف وحكه للسيف انه مش هيقدر يجي علشان طلع ليه شغل مهم بس مالقش ع مليكة وال حصل 
وراح عند مليكة وساق السياره 
اسد بهدوء: عاوز اعرف كل حاجه 
مليكه بهدوء هي اخري: عاوز تعرف ايه ... ازي وصلت لهنا ..
اسد بص ليه:كل حاجه ي مليكه .. انا كل يوم بعرف حاجه جديده عنك 
مليكة بضحك:ههه معلش اصل انا مليكة الاسيوطي محدش يعرف انا بفكر في ايه 
اسد بغيظ وتقليد ::اصل انا مليكه الاسيوطي نينينيني ... ايوه مانا عارف انك زفته .. عاوز اعرف وصلتي لهنا ازي وانتي حياتك خطر كونك  محاميه ...اومال لو عارفو مين هو الوحش هيحصل ايه 
مليكة: تمام عارفه انه خطر بس محدش يعرف مين هي الوحش ي اسد .. انما بقي وصلت لكده ازي ... لان ده حلمي .. وصلت لده سهل يعني بس بعد ما قدرت اثبت نفسي طلبت محدش يعرف مين انا واشتغلت ب اسم مستعر هو الوحش وقدرت اكبر ف شغلي ف كل حاجه ومكنش حد يعرف من هو الوحش .. ومين سبب الخوف ف المافيا .. انا مبسوطه اني قدرت اوصل .. وبصت ليه لقته مبتسم 
مليكة: اي انا قولت حاجه تضحك .. 
اسد :لا بدا. بس بصراحه انا كل يوم بيشد اعجبي بيكي .. شخصيه قويه وطموحه .. فيه كل حاجه مميزه 
مليكة بخجل :: شكرا 
اسد بتضحك:خلاص خلاص بلاش الطماطم دي 
مليكه بخجل اكثر:بتطل ده انت رخم .. 
اسد يضحك اكتر:ههههههههه خلاص مش قادر  كل ما اشوفك كده اقول معقول دي هي الوحش ال الكل بيخاف منه  من غير محد يعرف شكله
مليكه بجديه مصطنعه :متخلنش اورك من هو الوحش 
اسد بخوف :لا لا خلاص مش عاوز .. وضحك 
مليكة بغرور: إيوه كده ناس مابتجيش غير بالعين الحمراء 
اسد بضحك:هههه طب يلا يختي انزلي وصلنا البيت 
مليكه : تمام 
ونزلت وسبقت اسد للدخول
اسد ف نفسه ولله هبله ... هي دي الوحش هههه 
ودخل 
مليكه بزعق ومرح :ي اميمه انا جعاااااان في اكل ف البيت ده 
اميمه بزعق :في ايه هبله 
مليكة بتمثل :جعاااان ي جدعان طول نهار بره 
اميمه بغيظ :تقومي تزعقي كده اي هو هبل وخلاص 
مليكه وهي تحضن اميمه: بقي كده بتقولي عليا هبله لا اخص عليكي..
اميمه بحب : لا ي حبيبتي ده انتي كتله هبل وسبته واتجاه للمطبخ 
اسد دخل هو بيضحك:هههههههههههه مش قادر 
مليكه بغيظ: هههه نينينيني ي رخم وسبته وطلعت 
اسد ::هبله ... 
عصام : انت جيت بدري انهارد ده سيف لسه مجاش 
اسد : مروحتش اساساا الشركه انهارده 
عصام:ليه بقي 
اسد :كان عندي مشوار مهم و قولت ل سيف يخلص الشغل 
عصام: تمام اطلع انت غير لم الباقي يوصل 
اسد: تمام وطلع وقابل مليكة 
اسد :اتهدي بقي اي مش بتعبي 
مليكة:لا وقربت منه وهمسة اصل انا الوحش وسبته ونزل وهو ضحك عليه 
وبعد ساعه وصل ادهم وملك وندا وسيف و تجمعوا ع سفر الطعام 
ندا : غريبه يعني مجتيش انهارد المكتب ي مليكة 
مليكة :اصل كان عندي مشوار مهم و اتخرت فيه 
عصام بخبثه : اي انتي كمان اصل اسد برضو كان ف مشهوار مهم عندس فضول اعرف اي هو 
سيف :انتم كنتوا مع بعض 
مليكه : بصراحه ايوه 
كلهم انصدموا:ايه 
مليكة بتوتر :احم احم يعني كنت عاوزه اقول ان اكل تحفه 
سيف:مليكة 
مليكة:خلاص هقول .. بصراحه كده انا بتشغل ضابط .. واسد برضو 
كلهم انصدموا تاني ي عيني 😂😂😱
عصام :مش فاهم 
سيف : بصراحه هي بتككلم جد اه اسد ... بس انتي ازي 
اميمه :لا ولله وانا معرفش 
مليكة بهدوء:بصو ي جماعه ..انا بكون الرائد مليكة الاسيوطي والمعروفه. بالوحش ادهم كح جامد 
ادهم بصدمة:بتكلمي جد هي انتي هو الوحش 
مليكة بضحك:هههه ايوه 
عصام:انا سمعت عن الوحش بس مكنتش اتوقع انه ممكن تكوني انتي 
مليكة بغرور: اتوقعو مني ايه حاجه 
وحكت ليهم انا المهمه وازي وصلت لهنا 
ندا بزعل :وانتي مقولتش ليه 
مليكة : معلش بقي ي ندوش ... وي اهو انا بقول اهو 
ملك بخوف:طب لو حد عرف ... ده انتي حياتك ف خطر وانتي محاميه ... اومال لو يعرف انك الوحش 
مليكة بضحك:هههه نفس كلام اسد ... وبعدين متاخفيش انا الوحش 
ادهم:هي معها حق ده احنا ال نخاف 
مليكه بمرح : طب خفي ي ياض ... يلا جماعه انا هقوم  انام علشان عندي تدريب بدري بقي يلا انتم مش حد غريب سلام 
وطلعت 
واسد :ونا كمان بقي يلا سلام تصحبوا ع خير 
كلهم وانت من اهله 
وبعد ساعتين اتجاهم كل شخص الي الاوضه الخاص بيه 
في اوضه مليكة صحيت ساعه 2 بعد منتصف الليل 
نزلت تشرب معايا وحد خبط ع باب القصر 
مليكة بستغراب: مين ده ال هجي ف وقت زي ده 
راخت فاتحة بس ملقتش حد ... ولسه جايع تقفل اخذ نظرها شي مرمي ع الارض 
مليكة :دي فلاشه 
اخدتها وطلعت تشوف فيه ايه وفتحت اللاب وانصدم من ال شافته 
مليكة بدموع :انت ي اسد ...... 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط على : ( رواية ملكة الأسد الفصل السادس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ملكة الأسد )
reaction:

تعليقات