القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي

 رواية حب خارج نطاق قسوته الحلقة الأول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية حب خارج نطاق قسوته الجزء الأول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية حب خارج نطاق قسوته البارت الأول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي

دييييييييي مُغت *صبةةةةة ازااااااااااي تقبليييي بحااااجه زي دييييييي ياااااامامااااا 
الام بعصبيه.... لا والله داااا على اساااااس مش انت الِ مغ*تصبهاااا 
هو انااا لوحدييي الِ اغت*صبتهاااا و بن اخوووكِ  معايا  
الحقي الحقي ياااااماما الحقيييي انتِ تعرفيي البيه اغت*صب ميين... تعاالي تعالي شوووفي على التليفزيون 
يلهووي تليفزيون اييييييه يفضحتك يااااقادريه  يااافضحكتك.... يلهووووي يلهوووي اغت*صبت مرات اخوووك الله يرحمه يخبتي يخبتي ابووووك لو عرف هيقتل*ك فيهاااا  هتتتجوزها يعني هتتتجوزي 
اتجوووزهاااا اي على جُث*تي بقووووووولك عمرو  كان ينهش وياكل زي الكل'ب فِ لحمها قدااااامي تقوووليلي اتجوزها 
يبقى فعلاً هيبقى على جُثتك ياااا علي 
علي برعب..... بابا والله يابابا ماكنت في وعييي ورحمه ستيي  حرااام عليكوااا ياجدعان والله حرام عليكوااا انتوا اكنكوا بتد*فنوني بالحياا .. وبعدين هو انا الي هشيل الليله لوحدي ولا اييي ملييش دعوه وبعدييين ما عمرروو كان معايا 
الاب بعصبيه.... بزمتك ماااا انت مكسوووف من نفسك ياااشيخ انت عند اخت اتقييي الله ياااشيخ ررووح منك لله قلبي غضبان عليك لِ يوم الدين اوري وشي ازاااي لناااس فِ الحاااره اماااا يكون كبيييرهم ابنه عمل عمله******** مايعملهااش الا***** ورحمه امييي يااعلي لو ماااا اتجوزتها لقت. لك... الفيديووووو بقااا فِ كل مكاااان يااااابن******** ومفيششش غيرك الِ بااااين انت والغلبانه التانيه 
الام ببرود..... اهدى يااااحج على الواد وبعدين مااا بنت ال***"هي السبب ايه الي يخليها تمشي فِ وقت زي ده 
_حراااام عليكي يااااشيخه انتي عندك بت وانتي متأكده ان البت غلبانه ولابتهش ولا بتنش ووجه كلامه لابنه....  فرحك عليها الجمعه الجايه اماااا ارووح اصلح الي هببتوه
---------------------------------
حراام عليك يااابابا بالله عليك ماا تعمل فيا كدا اق*تلني طيب اعمل اي حااجه انا راضيه بس بلاش تجوزني ليه.. بالله عليك يبابا
اتجاهل كلامها..... اعملي حساابك فرحك الاسبوع الجاي على علي باشا
ابوووس ايدك ياابابا كله الا كله ابوووس ايدك مااتكسر*ني بالشكل دا ابوووس رجلك مااترميني الرميه دي 
خرج من غير ولا كلمه وقفل الباب عليها بالمفتاح
(يوم الفرح) 
وافقه قدام المرايا بتعيط جامد وهي بتبص على فستانها  الِ كان بنسبة لها كف*نها ويوم فرحها لِ تاني مره اول مره فرحت انها خلصت من جح*يم جوزها الي ما*ت وامه وانه حياتها هتتغير وهتبقى سعيده وربنا هيعوضها بواحد ينسيها كُل الِ شافته من عذا*ب وق*هر بس كل دا اتهدم وهترجع تاني لعذاب حماتها وابنها التاني الِ نسخه مصغره من اخوه دموعها نزلت وبقت مغرقه وشها وفجأه لفت بخوف لما شافت باب الاوضه بيتفتح ودخات حماتها بصتلها بخوف شديد وفضلت ساكته
قدريه بغل..... هههه وحشتيني يامرات ابني.. شكلك مكتوب عليكي تعيش طول عمرك في بيتي... تصدقي حزنت اما مشيتي قووولت اوومال هطلع زهقي وغلي في مين..  بس هههه هترجعيلي تاني وانتي مرات ابني برضو بس الصغير مو*تي ابني الكبير بحسرته يااقلب امه... والوقتي كنت عاايزه تحبسي الصغير منك لله ياشيخه...حد قااالك اتسرمحيي بليل اهو كله بسببك... تلاقيقي كل دا خطه منك عشااان تكوشي على كله حااجه بس بعيينك... فجأه صرخت وهي شايفاها بتشتال الكرسي ورمته عليها.... يابنت المجنونه...  الحقوووني الحقني ياااحااج من بنت المجنونه دي الحقوووني يااااعالم
انااااا مااااصدقك خلصت واترحمت منك ومن ابنك يااااقدريه يااااظااا*لمه  والوقتييي بتقووولي اني كل دااا خطه منييي اااااااه اناااااا الي قوووولتلهم يغتصبووو*ني يااااشيخه ربنا ينتقم منك انتي وابنك والله لقت*لك ياااا قدريه واخد حقيي منك سنين العذاااب الِ شوووفتها على ايدك انتي وابنك 
 قدريه بصراخ...الحقوووني ياااعاااالم 
العروسه اتأخرت ليه وفجأه سمعوا صوت صريخ قدريه 
 المعازيم فضلوا يتهامسوا ويتكلموا وفجأه دخلت العروسه 
والله لقت. لك واق*تل ابنك ال****** داااا 
الناس وقفوا وفضلوا يبصوا عليهم....  في الي شمتان والي زعلان عليها والي فرحان ب الي بيحصل 
الحقني يااااحاج جلال من بنت المجنونه دي 
جلال بصدمه...... اي يابنتي اهدي بس مالك اعقلي ووسيب الي في ايدك
انتوااااا خليييتوااااا فياااا عقل ورحمه امييي لقتل*ها 
 ثواني ودخل شااب طول بعرض بوسامه وبدلته العكسريه وقال بصوت جوهري رجولي..... ايه الي بيحصل هنا دا  ... ووجهه كلامه للمعازيم.... اتفضلوا انتوا 
كلهم مشيوا 
قدريه بفرحه.... يونس ابنيييي انت رجعتك امتى  الحقنيي يااايونس 
اول ماشووفت المسخره الِ في التليفزيون اخدت اول طياره 
قدريه بخبث جريت عليه.... الحقني يااا يونس من بنت الو*** دي
ماااا تجيييبيييش سييره امييي على لسااانك ياااقدريه ياااظا*لمه وبقت تدور على اي حاجه على الارض وفجأه لقت ازازه كبيره وجريت  ناحيتها تضر*بها بيها بس لاقت ايد قويه اخدتها منها رفعت عيونها تشوف مين لقيته يونس  بصتله لاول مره تشوفه فِ حياتها وكانت عيونه حمرا اوي وقال....  دااااا انتي يووووومك مش فااايت بتمدي ايدك على امييي يااابنت******** 
المؤذون اتكلم.... ياجماعه بقااالي سااعتين موجود هتكتبوا الكتاب ولا امشي 
قدريه بسرعه..... لا تمشي اي هيتكتب الواد علي فين 
بقلمي بسمله بدوي
 زينب..... علي هرب ياماما وساب الوقه دي
"انا هربت يااجماعه ومحدش يتعب نفسه و يدور عليا عشان مش هتلاقوني انا مستحيل اتجوز واحده زي دي *******  سامحوني..  بس بكرا تقولوا ان دا الصح سلام" 
الحج جلال بعصبيه.....يااابن***** دا انا كدا هتفضح في المنطقه وكمان دي بقت قضيه رأي عاام  
العروسه ابتسمت كانها كانت محبو*سه واتحررت  ولسا هتمشي... يونس بصلها بش*ر وبقا يتكلم من تحت سنانه وفِ نفسه.... ياااما سمعت عندك من امي ياابنت**** ولا الِ عملتيه فِ ساهر اخويا الله يرحمه يخليني اكر*هك بقيت حياتي هندمك على الِ  عملتيه تالت ومتلت
المؤذون.... طب استأذن انا
جلال بعصبيه.. اقف عندك 
المؤذون باستغراب.... اقف ليه العريس هرب!!! 
جلال بنظرات متوسله لِ يونس......يونس انت هتتجوزها  6شهور بس 6بس يايونس وغلاوتي عندك
 يونس بصلها يشوف ردت فعلها وهي قالت مصرخه بعلو صوتها .....انتوااااا بتقوووولوا اايييي ياااا ك*فره......  والله هقتل*كوااا كلكوااا واطفي ناار* ي وبعدين عااايزين تجوززوووولي العملاااااق دااااا الِ اكبر منيييي ب 13سنه ياااااا ظااا•ااااااالمه    "يونس ابتسم لها بش. ر ونزل همس فِ ودن العروسه.....  انا هربيكي من اول وجديد عشان شكلك مش متربيه وانا الِ هربيكي وهعرف ازاي تتكلمي مع اهلي كد وتمدي ايدك ازاي على امي وفجأه سكت بصدمه اما لقاها ضر*بته بالالم وتفت فِ وشه ووو 
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : (رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل الثاني)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حب خارج نطاق قسوته)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.