القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرة القاسي الحلقة التاسعة 9 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الجزء التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي البارت التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

صقر خرجه من البيت وورد طلعت لنور
ورد خبطت فتحت وفاء
ورد بحزن مصتنع.. معلش يانور دلوقتي صورك في كل المواقع واكملت بضحك وكمان بقيتي مشهورة اوي بصي تشوفي نفسك وورهتهه الصور 
نور بصراخ.. ابعدي عني انا بكر*هكم كلكم 
ورد.. طب انا همشي يامرات عمي
وفاء بغيظ.. اي البت دي قصدها عل ورد
صقر قاعد في المكتب بتع الفيلاا 
صقر... مش معقول نور تعمل كدا
العقل.. هي بتكرهك اكيد هتخو*نك 
القلب.. لا لا نور بريئه مش هتعمل كدا
صقر بعصبيه.. بس بس
جالو اياد وعمر اصحابه
اياد.. اهد ياعم اكيد مش الي في الصور مراتك في اي
صقر.. مش عارف هموت من التفكير
عمر.. بص احنا هنعمل اي تخلينا نتاكد انها مش مراتك وان عمك ورا كل دا
صقر.. اي هي. 
عمر.. بص***
اياد.. الله عليك ياولا ياعمر
عند نور 
نور عمله جروب هي واصحابها البنات سلمي وميرا
رنو عليها اول ماشافو الصور
نور ردت وهي بتعيط
ميرا.. بس متعيطيش طيب
نور بعياط.. مش قادرة اعمل اي قولولي
سلمي.. طب اهدي كدا احنا جاينلك دلوقتي
وقفلو وراح الفيلاا وهما مشين عربيه جات كانت هتخبطهم
سلمي.. ماتفتح ياااعمي
اياد.. في اي يابت وفجاه سرح فجمالها. 
سلمي.. انت يااخ يالي بتبخبط في الناس 
ميرا.. خلاص يلا يابنتي
سلمي.. عايزه اتخناق معا
ميرا.. يختي خلاص وميرا مسكتها من درعها وبتمشي بيها
سلمي بصوت عالي... فتح بعد كدا عشان الناس الي مشيه ياواد ياقمر
ميرا وسلمي وصلوو الفيلاا
ميرا تلفونها رن.. روحي اطلعي انتي لنور وانا هشوف بابا في التلفون
سلمي.. ماشي ياقلبي وطلعت لنور 
ميرا.. اي يابابا
الاب بغضب... فين يابت 🐕الي الفلوس عايز اعمل  مزاج بيها
ميرا.. يابابا النهارده الراجل مش فتح وقالي بكرا تعالي
الاب.. غوري مانتي زي امك فقر وقفل
ميرا بعياط.. تعبت 
عمر قاعد جمبها.. بتعيطي ليه ياجميل
ميرا بغضب.. انت ازاي تعقد جمبي 
عمر.. هشسش خلاص خلاص بس خلي بالك المرة الجايه هتشوفيني وهتبقا مش اول مره وغمز
ميرا.. مالو المجنو*ن دا كمان وطلعت لنور وسلمي
خبطت.. انا جيت 
نور اخدتهم في حضنها.. بحبكم اوي 
ورد خبطت عل الباب
نور.. مين
ورد بمياعه.. انا ورد
سلمي بوشوشه.. مين المياعه يختي دي
وورد دخلت
ورد.. ومن امتي بنجيب الشحاتين في بيتنا
سلمي قمتلها... وحيات امك انتي قاصدك عل مين
ورد ببرود.. انتوو
سلمي.. تعالي وشدتها من شعرها
ورد بصراخ.. اه اه الحقني ياصقر
سلمي بتحطها تحتيها.. محدش هيلحقك مني
صقر جاها هو واصحابه 
نور مكنتش حط حجابها 
صقر بصلها بحده 
نور لبست الحجاب
اياد بضحك.. اي البت اهدي البت دي مش هتجبها لبرا قاصده عل سلمي
سلمي.. هو انت الاعمي الي بتخبط في الناس
اياد بضحك.. اه انا اي رايك فيا
سلمي بضحك.. خرا ههه
اياد.. انا يتقالي كدا انتي مش شايفه بتكلمي مين
سلمي.. لا مش شايفه وشدته من شعرو 
نور ضحكت غضب عنها 
صقر بصلها بحنان
ورد.. انتي يابتاعه انتي متفكريش تمدي ايدك عل اسيدك
سلمي برتح.. نعم ياعنيا انا شحاته ونتي اسيدي ومن امتا يالي كلك عمليات تجميل
ورد.. يع اي القرف دا ومشيت
سلمي.. اي دا البت دي تبع مين 
اياد شاور عل صقر
سلمي.. يوو ياعنيا ونبي مااخدت بالي
صقر بضحك.. ولا يهمك هي كدا
اياد.. احنا عارفنا مين الي عمل كدا
نور.. مين 
عمر.. عم صقر عشان يخسر صقر
نور عيطت
صقر بحنان.. خلاص انا اسف انا هعرف اجبلك حقك
نور مسحت دموعها.. طب وهتعملو اي
عمر.. بصو انتو هتعملو ****
ميرا.. سهل عليا دا
نور.. ونا كمان هعمل معاكم كدا
عمر لميرا.. اي نستيني في الوقت دا 
ميرا اتكسفت
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : (رواية صغيرة القاسي الفصل العاشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صغيرة القاسي)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق