القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرة القاسي الحلقة العاشرة 10 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الجزء العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي البارت العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

صقر بضحك.. بس بقي يا عمر بتكسف البت
عمر.. فعلا انا هسيبك عل راحتك بس اوعي تنسي هرجعلك
ميرا ضحكت
سلمي خرجت تشم هوا في الجنينه 
ريان خرج وراها.. اي مالك ياجميل
سلمي بجديه.. مفيش وبعدين انت مالك
ريان ضحك ضحكه غيظ.. ها مالي دي عند امك في البيت انتي متعرفيش بتكلمي مين
سلمي.. مش عايزة اعرف ياخي اي البرود دا
ريان قرب منها.. لا انا شايفك انك عايزة تعرفي
سلمي بتوتر.. انت بتقرب كدا ليه يابتاعه انت
ريان قرب وبس*ها بو*سه طويله
وسلمي بتزق فيا 
ريان حس انها مش هتقدر عليا سبها
سلمي بغضب ضربته بالقلم 
ريان اتقلب في ثانيه عيونه احمرت الغضب بين في عنيه 
سلمي بغضب.. انت قليل الادب عشان تعمل كدا
ريان بغضب.. متفتكريش اني هسيبك كدا لا علفكرة البو*سه دي مش هتبقي اول مرة وغمزلها ومشي
سلمي بغيظ.. قليل ربيه
           صقر ونور
صقر بعد مكلو مشي دخل لنور وقفل الباب
نور بخوف... والله ماانا ياصقر صدقني
صقر قرب منها بحنان.. انا واثق فيكي بس كان لازم اعمل كدا
نور.. اصلي زعقتلي اوي
صقر مسك ايدها وباس بطن ايدها.. حقك عليا يانن عنيا
نور بابتسامت طفوله.. مسمحاك عشان  قلبي ياصقر
صقر فرح من كلامها وقرب منها وبسها بحب ونور استسلمتو ودا فرح صقر وراحو لعلمهم الخاص بهم
صغيرة القاسي بقلمي صفاء احمد
ريان.. بقي انا حته بت زي دي تضر*بني بالقلم ماشي ام وريتك ياسلمي مبقاش انا
عمر دخل عليا.. في اي يسطا
ريان بلويه وش.. مفيش
عمر.. عليا انا يصحبي
ريان.. اه مفيش وبعد ازنك غور امشي
عمر بزعل مصتنع.. ماشي ياصحبي اتا مشي 
صقر اخد شور وخرج لقا ورد 
ورد بمياعه.. صقر 
صقر اخدها في حضنه.. قلب صقر
ورد استغربته بس كملت.. وحشتني
صقر بخبث.. شوفتي الي حصل للبت مراتي
ورد.. لا بس تستاهل علفكرة
صقر ضحك.. ليه بقي
ورد قربت منه.. بحبك ياصقر
صقر تعالي نشرب عصير بقي
ورد بفرحه.. يلاا 
صقر دخل وحط حاجه في العصير لورد.. خدي يقلبي
ورد فضلت تشرب وصقر بصصلها بنتقام
كفايه كدا صح
صقر.. لا يروحي اشربي
ورد شربت 
نور دخلت المطبخ ولقيت ورد قريب من صقر
اي الي انا شيفاا داا 
صقر بيعض عل شفايفه 
نور.. عديني عايزة اشرب
ورد.. انا حسهه بدوخه ي صقر
صقر شغل تلفونه.. بقولك ياورد يقلبي هو مين الي نزل صور نور
ورد بتتدوح.. بابا ياصقر هو الي عمل كدا في نور عشان انا عايزك وبحبك بجد وهو بيقول انو هياخد منك الصفقه
وهي صور متفركه واحد بتع نت وكدا وعرف يعمل صور نور كدا اهو ياصقر حكيتلك كلو بس انا خايفه عليك من بابا
صقر.. يلا عشان انتي عايزة تنامي
ورد.. صح صح انا عايزة انا انام اوي
صقر دخلها اوضتها وخرج
شوفتي يانور عمي هو الي عمل كدا
نور بحزن.. اه والله هو الي عمل كدا فيا منه الله معلش يصقر متزعلش مني
صقر.. لا يقلبي هو يستاهل بس احنا لازم نودي التسجيل للبولايس
نور.. اه تعال نلبس ونروح
صقر ونور لبسوو وراح للوبليس
صقر ور كل حاجه لظابط 
الظابط.. عايزين محمد سعيد
بعد شويه كان جاها عمو محمد سعيد دا
محمد.. انت سبب انك جايني هنا
صقر ببرود.. اه انا شوفت
محمد بغضب.. وعايز اي بقي
صقر.. عايز انتقم منك عل الي عملته
محمد بخبث وهو بيبص عل نور.. ماهي مراتك حلوة اوي اهي
صقر بغضب.. يابن****
الظابط جاها.. خلاص ياصقر بيه
صقر سابه بالعافيه
الظابط.. خودو عل الحبس
محمد.. مش هسيبك ياصقر 
نور كانت خايفه ومستخبيه ورا صقر
صقر بحنان.. خلاص يقلبي الصور اتمسحت مفيش حاجه وحشه
نور بحب.. بحبك يصقر
صقر اخدها في حضنه ومشيو وصله الفيلاا
عند سلمي
 بليل سلمي كانت بتجيب حاجات من السوبر مركت 
سلمي اشترت حاجات ومشيه لقيت ايد اتحطت عل بوقها وبعد كدا محستش بحاجه تاني
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : (رواية صغيرة القاسي الفصل الحادي عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صغيرة القاسي)
reaction:

تعليقات