القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم قاسي الفصل السادس 6 بقلم ملك يسري

 رواية جحيم قاسي الحلقة السادسة 6 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء السادس 6 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي البارت السادس 6 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل السادس 6 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل السادس 6 بقلم ملك يسري

نزل زين وهو متعصب اوي وبيقول بصوت عالي انتي فين يازفته بس انصدم من الي شافه لما نزل لقي ملاك واقعه علي الارض وفاقده الوعي وشها شاحب اتخض عليها ونزل بسرعه وقال ملاك انتي كويسه بس لقاها مش بترد اتخض عليها اكتر واتصل بصاحبه سيف وقاله هاتلي دكتوره دلوقتي حالا سيف بخوف فين ايه يازين انت كويس زين بغضب انا كويسه ياسيف اسمع الي بقولك عليه سيف حاضر مسافه السكه وهكون عندك قفل زين مع سيف وشويه وسيف جه سيف بخوف في اي يابني أي الي حصل زين ملاك أغمي عليها ومش بترد سيف بقلق وشك لانه عارف صاحبه انت عملت فيها اي يازين زين مش وقته الكلام ده هقولك بعدين دخلت الدكتوره عند ملاك الي كانت لسه فاقد الوعي وبدأت تكشف عليها وخرجت ليهم زين بوجهه بارد عندها ايه الدكتور الانسه ضعيفه جدآ وكانت مرهقه والواضح أن هي عملت مجهود جامد امبارح بزين بحده تمام شكراً  سيف  وصل الدكتوره لحد الباب وزين دخل يطمن عليها كان اول مره يتأمل في ملامحها بس رجع لوعيه وقال لا مستحيل ده يحصل انا جيبها هنا علشان انتقم وبس خرج زين من اوضه ملاك ونزل تحت لقي سيف قاعد زين انت لسه ممشتش لحد دلوقتي سيف لا وعايزه افهم كل حاجه وايه الي حصل بالظبط زين تفهم اي مفيش حاجه حصلت سيف زين انا عرفك وعارف اوي أن في حاجه تخليك تجوز ملاك انا صاحبك قولي في اي بالظبط زين بحده تعالي ورايا علي المكتب دخل زين وسيف المكتب سيف يلا احكي بدأ زين يحكي كل حاجه ليه من ساعه أما اتعرف علي ملاك لغايت أما اتجوزها سيف بذهول انت بتهزر صح زين بحده ههزر معاك ليه هو ده كل الي حصل سيف بس يازين ده كله غلط ومينفعش زين هو ايه الي غلط انا متجوزها علشان انتقم منها مش اكتر وبعدين هطلقها سيف بس يازين زين بحده أنا قولتلك علشان انت صاحبي ومش عايز كلام كتير مفهوم سيف بغضب لامش مفهوم هو ايه الي انت بتعملو ده هتاذي البني ادمه علشان خاطر غرورك صدقني انت مش طبيعي يازين وهتندم اوي بس ساعتها الوقت هيكون فات خرج سيف من عند زين وهو زعلان علي حال صاحبه الي وصل بين من ساعه أما والده ووالدته ماتو عند زين قعد يكسر في كل حاجه قدامه ومره واحده لقي ملاك واقفه قدامه بخوف من منظره زين بحده انتي اي الي نزلك ملاك بخوف هو ايه الي حصل انا مش فاكره حاجه سيف بسخريه الواضح انك بتدلعي انا نزلت لقيتك واقعه علي الارض جبتلك الدكتوره وقالت انك ضعيفه شويه مع اني متاكد انك بتعملي كده علشان تصعبي عليا بس مش هيحصل ملاك بدموع وصراخ حرام عليك بقي انت عايز مني ايه انا عملتلك اي لكل ده اه علشان القلم كنت عايزني اعمل ايه وانت بتهين بكرامتي وكرامه اهلي الأرض قصاد الجامعه كلها ها قولي كنت عايزني اعمل ايه وانت بتغلط في تربيتي واخلاقي قصاد الجامعه حط نفسك مكاني أو حط اختك او حد من عيلتك مكاني وحد عمل معاها كده كنت هتعمل اي ها رد عليا بس ازاي انت زين الدمنهوري محدش يقدر يكلمك لاكن انا انا مين واحد ملهاش اي لازمه في الدنيا الي رايح والي جاي يدوس عليها وحيده ديما وهموت وحيده حتي باباه الي ماليش غيره في الدنيا من بعد ربنا بتخليني اتزل ليك علشان تدفعله العمليه يااخي حرام عليك سيبني في حالي بقي زين كان واقف وعلي وشه البرود وملامحه متغيرتش ولا اتأثر باي حاجه ملاك انا بكرهك يازين بكرهك انت واحد معندوش ضمير ولا قلب صحيح هيبقي عندك ضمير ازاي ومحدش علمهولك زين اتعصب لانه افتكره أهله وافتكر أن هي تقصد أهله بكده قام ضربها بالقلم ووقعها علي الارض وقال بصوت هز أركان الأرض مش حتت بت زيك تعلمني اعمل اي وتقولي الكلام ده انتي حتت بت مالكيش لازمه هرميكي وقت أما احب انتي فاهمه وبالنسبة لابوكي ياروح امك انسي أن ليكي اب وشوفي مين الي هيدفع فلوس العمليه ملاك بدموع ارجوك بالله عليك لا ارجوك ادفع الفلوس لابويا ابويا ملهوش دعوه انت متفق معايا علي كده ارجوك زين بغضب انسي هخليكي تقرأي علي روحه الفاتحه قريب اوي ومفيش خروج من البيت انتي فاهمه هتفضلي هنا زي الكلبه وارجع الاقي البيت كله نظيف اعملي الي ماعملتوش امبارح خرج زين بغضب وقفل عليها الباب بالمفاتح وقال للحراس متطلعش من بره لو طلعت هموتكو انتو فاهمين الحارس بخوف اوامرك يافندم خرج زين وراح الديسكو ليفعل ماحرمه الله فهو زين الدمنهوري في الجهه الأخري عند ملاك كانت قاعده بتعيط وبتدعي ربنا يطلعها بخير من هنا وافتكرت والدها وماكنتش عارفه تعمل اي لأن هي مش هتعرف تخرج من البيت فقررت تتصل بسرعه بالدكتور لأن هي معاها رقمه ملاك بلهفه الو يادكتور انا ملاك ملاك الي بابا عندك في المستشفى الدكتور ايوه ياملاك افتكرتك انتي ماجتيش ليه علشان تدفعي فلوس العمليه والدك لازم يعمل العمليه حالا حالته الصحيه وحشه خالص وطالب أن هو يشوفك حالا ملاك بدموع طب ممكن تعملوا العمليه وانا هجيب الفلوس علي طول الدكتور بحزن للأسف مش هينفع علشان دي قوانين المستشفى ولازم تدفعي الفلوس قبل العمليه ملاك بدموع وقالتله طب حضرتك معاك رقم زين الدمنهوري لأن هي مش معاها رقمه الدكتور بغرابه ايوه ليه عيزاه ليه ملاك انا عيزاه ارجوك من غير اسئله الدكتور حاضر جاب الدكتور الرقم لملاك ملاك خدت الرقم وقررت أن هي تتصل بيه علشان تنقذ حياه والدها اتصل ملاك زين زين رد وكان في دوشه كبيره وباين أن هو سكران ملاك بدموع زين زين انا ملاك زين بغضب عايزه اي وبتصلي ليه ملاك بدموع زين ارجوك عايزه اروح لبابا بابا تعبان اوي وعيزاك بالله عليك تدفع فلوس العمليه زين بغضب انسي مافيش حاجه هتحصل من الي قولتي عليها ويلا سلام ملاك بدموع زين ارجوك ارجوك ولاكن زين قفل في وشها السكه ورجع يشرب تاني ملاك بدموع يارب اعمل ايه وحاولت تفتح الباب لاكن الباب كان مقفول قعدت تصرخ علشان حد يسمعها لاكن لاحياه لمن تنادي فمن يتجرأ ويعصي أوامر زين أحد الحراس وبعدين البت الي جوه دي من الصبح بتعيط صعبانه عليا اوي الحارس الأخري ملناش دعوه احسن زين بيه يقتلنا الحارس علي رايك بينما جوه عند ملاك كانت عماله تبكي وتصرخ لان مش في أديها حاجه تعملها وماكنش في اديها حاجه غير أن هي تستني زين وتتحايل عليه تاني في الساعه الثانيه فجرا ملاك كانت قاعده مستنيه زين وكانت بتعيط علي الي حصلها وفجأه تليفونها رن وكان زين بيفتح الباب ملاك ردت بسرعه لان ده كان رقم الدكتور ملاك ايوه يادكتور بابا كويس الدكتور بحزن البقاء لله ياانسه ملاك ملاك بصدمه انت بتقول ايه استوب
يتبع..
لقراءة الفصل السابع اضغط على : (رواية جحيم قاسي الفصل السابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جحيم قاسي)
reaction:

تعليقات