القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم قاسي الفصل الرابع 4 بقلم ملك يسري

 رواية جحيم قاسي الحلقة الرابعة 4 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء الرابع 4 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي البارت الرابع 4 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الرابع 4 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الرابع 4 بقلم ملك يسري

خرج زين من الشركه وعلي وشه ابتسامه صفراء لانه أخيراً هينتقم منها علشان ضربته بالقلم قصاد الجامعه كلها وهبت زين الي الي القصر بتاعه وكان القصر غايه في الجمال والروعة كان كبير اوي كان في حمام سباحه كبيره وحمام سباحة صغير وكان كله تماثيل فخمه جدآ اوي زهبت زين الي غرفته وكانت لونها كلها اسود وكان في مكتبه فيها كتب كتير غير زين ملابسه ودخل خد شاور وغير ونام علي السرير وهو بيفكر هينتقم منها ازاي وقال قبل ماينام خلاص هانت وهتبقي تحت ايدي ومحدش هيرحمك مني وزهب في ثبات عميق عند ملاك كانت لسه في المستشفى والدكتور قال ليها أن ابوها لازم يقعد في المستشفى علي الاقل يومين علي متجيب فلوس العملية لانه لازم يعمل العمليه في اسرع وقت ملاك ماكنتش عارفه تعمل ايه ولا تجيب الفلوس بس قررت أن هي تبقي قويه قصاد ابوها علشان نفسيته متتعبش وصحته تتعب اكتر دخلت ملاك علي والدها ولاقت قاعد على السرير بيقراء قرأن لما شاف ملاك دخل عليها قال صدق الله العظيم ابوها تعالي ياحبيبتي واقفه عندك ليه ملاك راحت قعدت جمبه وباست أيده وقالتله عامل ايه يابابا دلوقتي ابوها الحمد لله ياحبيبتي قالتله ديما يارب سألها هو الدكتور قلك ايه ياملاك ملاك اتوترت بس مابينتش وحاولت تهور معاه قالي انك بتدلع عليا ابوها ضحك قالها ياشيخه قالتلها هو قالي انك تعبان شويه ومحتاج عمليه صغيره أبوها سألها عمليه طب ليه قالتله عندك مشكله صغيره في القلب وهتعمل العمله على طول وهتبقي زي الفل قالها بحزن طب وتمن العمليه دي كام ملاك حولت تغير الموضوع وقالتله ماتشلش هم المهم انك تبقي كويس وبعدين يلا نام علشان الدكتور قالي انك لازم ترتاح وانا هااروح وهااجيلك علي طول الصبح ابوها بحزن حاضر يابنتي هلي بالك من نفسك حاضر يابابا ملاك مشيت وهي بدمع لانها مش عارفه هتعمل ايه ولا هتجيب الفلوس منين لأنها ماعندهاش حد تاخد منه ملاك روحت وقررت تسيبها علي ربنا ودخلت غيرت هدومها وقرأت قران ونامت في الصباح استيقظ زين بنشاط وهو فرحان أن هو هياخد حقه منها النهارده اتصل بسيف سيف بمرح ازيك يابيبي زين ماتنشف كده يابني بيبي ايه وارف ايه سيف بزعل مصتنع هو انا معرفش اخزر معاك زين مش وقته المهم عيزك تجبلي عنوان ملاك دلوقتي سيف عايزه ليه زين من غير اسئله كتيره هات العنوان بسرعه وقفل في وشه سيف لانه متعود عليه صاحبه وعارف أن عمره مايبقي عايز يعرف معلومات عن حد غير لما يكون عايز يأذيه بعد شويه سيف رن علي زين وقاله العنوان زين خد منه العنوان وشكره وقفل معاه زين لبس وراح علي العنوان لقاه حاره شعبيه بص للحاره بسخريه وراح علي البيت وخبط علي الباب ملاك كانت نازله علشان تشوف والدها وفتحت الباب لقيته في وشها اتوترت اوي وخافت وقال بتوتر انت جاي ليه هنا قالها جاي لكل خير ياقطه وقفل الباب بسرعه ملاك اترعبت ودمعت وبصتله بخوف زقها زين علي الباب وقال ليها هو اخبار والدك ايه صحيح ياملاك ملاك بخوف انت مالك باابويا وعايز مني اطلع بره بدل مااصوت واطلبلك البوليس زين بضحك بوليس ايه انتي ماتعرفيش انا مين ولا ايه بصي ياقطه انتي ضربتيني قصاده الجامعه كلها عارف يعني ايه تضربي زين الدمنهوري ياروح امك ملاك بدموع ماتجيبش سيره امي علي لسانك امي انضف منك زين بعصبيه بصي ياقطه أو عايزه ابوك مايترميش بره المستشفى ويموت تعملي الي اقولك عليه ملاك بغضب ودموع منقدرش تعمل حاجه زين بضحك سخريه لا بتقطع اقدر اعمل كده واكتر لاني ببساطه صاحب المستشفى الي ابوكي ملاك بدموع بالله عليك ابويا مالوش حاجه قولي اي حاجه وانا اعملها زين شاطره ساقطه تعجبيني كده احنا دلوقتي هنروح عند المأذون علشان هتجوزك علشان انتقم منك علي القلم واخليكي عندي خدامه ملاك بصدمه انت بتقول ايه..
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : (رواية جحيم قاسي الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جحيم قاسي)
reaction:

تعليقات