رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم روان

 رواية برائتها أوقعتني في حبها الحلقة الرابعة 4 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الجزء الرابع 4 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها البارت الرابع 4 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم روان

حساام وقااسم راحوا ل ورد 
ورد شافتهم جريت عليهم 
ورد : بابا انا استنتكم كتير اوووى
حساام : اسفين ياحبيبتى 
قااسم وحساام كانوا جيبلها لعب 
حساام طلع من جيبه سلسله تلبسها ورد
حساام لبسهلها ورد فرحت ب السلسله 
حساام : علشان تفتكرينا ياورد 
عدت الايام وحساام وقااسم بيروحوا لورد فى يوم رحوا دار الايتام ملقوهاش 
حساام : حضرتك فى بنت اسمها ورد جايه بقلها اسبوعين هنا متعرفيش راحت فين 
نورا : فى واحده جات اتبنتها النهارده
حساام وقااسم : نعم ........!!!
حساام : مين الل اتبناها مين
نورا :  جلال بيه اكبر رجل اعمال علشان مراته مبتخلفش ف كان جاى هنا علشان يتبنى واحده لمراتوا عجبته البنت الل جبتوها هنا
حساام : طب بيتوا فين متعرفيش
نورا : معرفش بيته فين بس اعتقد ان هو مسافر لندن ومعرفش هيجى امتى اعتقد شهر ويسافر
حساام وقااسم زعلوا روحوا على بيتهم
حسام : ورد وحشيتنى اووى
قااسم : وانا كمان ياحساام
عدا الايام والشهور وحساام بيسال عن جلال بيجيب معلومات عنه قاعد يحاول جاب المعلومات وراح ل بيت جلال 
حساام وقااسم بصوت واحد : ورد انتى فين ورد
منال طلعت على صوتهم : عايزين مين
حسام : دا بيت جلال بيه
منال : ايوة
حسام : فين ورد
منال : مين ورد 
حساام : بنت صغيرة اتبنتوها 
منال : انتو مجنانين ياحراس طلعوهم بره القصر
حساام بصوت عالى : ياورد انا جيت اخدك
عدا 12 سنه 
…………………………………
نيرا : سمعت يابنت عن الدكتور الل جاى جديد الجامعه
مريم : سمعت بيقولوا عليه م*ز كدا ك ا هنشوفوا
منه : الحقى يامريم الدكتور الل بيقولوا عليه جديد وصل 
مريم : تعالى ورينى هو فين
منه اخدت مريم للدكتور
مريم : اما حتة م*ز
منه : دا قش*طة 
كل الطلاب راحوا للجامعة وقعدوا بقا اول مدخل الدكتور الجديد كل البنات فتحت بوقها وفضلوا يكلموا عليه وقد اي هو وسيم
الدكتور : اعرفكم بنفسى انا قااسم الدكتور الجديد 
……………………………………
جلال : فين ريما يا داليدا
داليدا : جايه اهى
جلال : يلا بقا نروح المطار زمان الطائرة مشيت وسابتنا
ريما : لا والله 
جلال : كل دا بتظبطى نفسك
ريما : اسفه يابابى Iam so sorry 
جلال : يلا بقا اتاخرنا 
جلال وداليدا وريما راحوا المطار علشان نازلين مصر
……………………………………
معتز : حساام بيه عندك Meeting دلوقت
حساام : تمام 
حساام خلص الMeeting
معتز : حساام بيه عندى خبر 
حساام : اتفضل 
معتز : جلال بيه نازل مصر
حسام لف بالكرسى 
حساام فى سرة : اخيرا هشوفك ياورد استنيتك سنين كتير 
حساام : شكرا يامعتز 
معتز طلع من المكتب بتاع حساام 
حساام اتصل ب قااسم
حساام : جلال بيه نازل وورد جاية معاه 
قااسم فرح ب الخبر جدااا
……………………………………… الساعه جات 7 بليل وريما وصلت مصر 
منال : انا عايزة القصر بيبرق علشان حفيدتى جايه هيا ومرات ابنى وابنى يلاا بسرعه 
منال كانت واقفه فى حد من وراها غم عينيها
ريما : احذرى انا مين 
منال : مش عارفه بس اعتقد تقى بنت على ابنى 
ريما : نعم
منال : هو انا مقوتلكيش ان ريما الهب*له جايه
ريما شالت ايديها
ريما : انا هب*له ياتيتا مااشى
منال : انا بقول كدا علشان انا عارفه ان انتى عامله اي ياقلب تيتا
ريما : كويسه ياتيتا انتى اي اخبارك
منال : الحمد الله ياتيتا لسه هتكلم
حساام وقااسم دخلوا القصر وبينادوا : ياورد انتى فين ريما بصت وراها ..؟؟
البارت خلص يارب يعجبكم
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط عل : (رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية برائتها أوقعتني في حبها)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-