القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس 5 بقلم روان

 رواية برائتها أوقعتني في حبها الحلقة الخامسة 5 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الجزء الخامس 5 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها البارت الخامس 5 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس 5 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس 5 بقلم روان


منال : انا عايزة القصر بيبرق علشان حفيدتى جايه هيا ومرات ابنى وابنى يلاا بسرعه
منال كانت واقفه فى حد من وراها غم عينيها
ريما : احذرى انا مين
منال : مش عارفه بس اعتقد تقى بنت على ابنى
ريما : نعم
منال : هو انا مقوتلكيش ان ريما الهب*له جايه
ريما شالت ايديها
ريما : انا هب*له ياتيتا مااشى
منال : انا بقول كدا علشان انا عارفه ان انتى عامله اي ياقلب تيتا
ريما : كويسه ياتيتا انتى اي اخبارك
منال : الحمد الله لسه هتكلم
حساام وقااسم دخلوا القصر وبينادوا : ياورد انتى
ريما : انتوا مين وازاى تدخلوا القصر كدا
حساام وقااسم بصوا ل ريما ب استغراب
حساام : معقول دى تكون ورد
قااسم : هيا ياحساام نفس عيونها وغمزاتها دى احلوت اووى
حساام راح ل ريما
حساام شاف السلسه فى رقبتها فرح
حساام : بتاع مين السلسة الل ف رقبتك دى
ريما : وانت مالك
حساام : مين الل جيبهالك
ريما : انت مجن*ون ولا اي دى حاجه متخصكش
جلال : مين دوول
منال : منعرفش بس افتكر انو هما جم هنا قبل كدا علشان يسالوا على وحدها اسمها ورد
جلال : ياحرس تعالوا طلعوا دوول برة القصر
حساام : انا مش هطلع غير لما اعرف حاجه
جلال : اي هيا
حساام ل ريما : مين جبلها السلسة دى
ريما : اووف شكلك مش هتمشى غير لما تعرف دى بابا كان جيبهالى من زمان
حساام فرح لما قالت بابا : انا بابا
ريما : دا شكله مج*نون
جلال : كدا عرفت يلاا برة القصر
حساام : ورد انتى مش فكرانى يا ورد
قااسم استغرب من ورد
قااسم : يلا ياحساام نمشى من هنا
حساام : ورد انتى مش عارفانى خاالص انا بابا حساام
ريما سابته وطلعت على الغرفه بتاعتها
قااسم اخد حساام وطلعه من القصر
حساام : دى مش فكرانا خاالص ياقااسم
قااسم : احنا لازم ننسها ياحساام
حساام : انا كنت بدور عليها ليل نهار ودلوقتى جايه تقولى مش فاكرانا خاالص
قااسم : تعالى نروح احسن حساام وقااسم روحوا
حساام دخل غرفته مضايق من ورد
حساام : دى طلعت مش فكرانى وانا الل كنت فاكرها هتفرح لما تشوفنى
حساام : بس بقت حلوة اووى
الباب خبط
حساام : اتفضل ادخل
قااسم دخل وراح قعد مع حساام
قااسم : فرفش بقا كدا لاازم ننسها خاالص المهم تعالى احكيلك على حاجه
حساام : قول يابرنس
قااسم : اول م دخلت الجامعه لاقيت البنات كلها بتبص دخلت القاعه وعرفتهم انى الدكتور الجديد سمعتهم بيقولوا بس دكتور م*ز وعسل
حساام : مشى يلااا دا الموضوع الل هتحكيه اطلع برة
قااسم : خلااص كنت جاى اضحكك بس انت قفل
عند ريما
ريما كانت قاعده فى اوضتها ومسكت السلسلة
ريما بتحاول تفتكر مش عارفه
ريما : دا شكله مج*نون المهم هدخل اخد شاور وارتاح شويه
عند جلال وداليدا
داليدا : لو ماما عرفت ان ريما عملت حا*دثه وفاقده جزء من الذاكرة من الذكريات القديمه بتاعها هتعمل اي
جلال : مش هتعرف
منال : اي .....!!
جلال : ماما
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط عل : (رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية برائتها أوقعتني في حبها)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.