رواية جحيم قاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك يسري

 رواية جحيم قاسي الحلقة الثانية عشر 12 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء الثاني عشر 12 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي البارت الثاني عشر 12 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك يسري


فضلت ملاك قاعده معاهم وكانت مبسوطه واستريحت ليهم كانهم اهلها بالظبط وكانت فرحانه جدا
اميره:وانتي بقي ياملاك في كليه ايه
ملاك بحزن:انا في كليه طب
اميره : ماشاءالله بس أنتي بتقوليها بحزن ليه انتي مكنتيش عايزه تدخليها
ملاك:لا طبعاً أنا بحب كليه الطب اوي بس انا بس زعلانه شويه علشان بقالي كتير مروحتش الكليه بس أنا بحب الكليه اوي
اميره:وانتي مابتروحيش الكليه ليه
ملاك مكنتش عارفه ترد ليه بس رقيه انقذتها من الموضوع وهي بتقول ماخلاص يااميره مش كل شويه اسئله البت ضيفه عندنا
اميره:ماشي يامرات عمي
بس أميره مكنتش قادره وكانت عايزه تكلم
اميره: ملاك هو انتي تقربي لزين ايه ها
ملاك بحزن:انا ابقي مرات زين
هايدي بسخرية: هو انتي كل ماتجوبي علي حاجه تجوبي بحزن هو في أيه
ملاك اتكسفت ومعرفتش ترد عليها
روقيه: قالت بزعيق خلاص بقي هو كل شويه اسئله مش كده وانتي مالك يااميره انتي وهايدي كل شويه اسئله اسكتو بقي وانتي ياملاك يابنتي تعالي ورايا
ملاك :حاضر بس هنروح فين
رقيه:هنقعد في البلكونه شويه
ملاك:تمام
راحت ملاك هي ورقيه البلكونه
رقيه :معلش يابنتي هما كده بيحبو يعرفو كل حاجه ماتاخديش على خاطرك
ملاك :لا عادي انا مزعلتش منهم
رقيه:انا حساكي زعلانه في حاجه ضيقتك هنا قوليلي انا زي مامتك
ملاك بحزن :ياريتك تبقي مامتي كان نفسي يبقا ليا ام اوي انا استريحتلك اوي
رقيه: أنتي مامتك متوفيه
ملاك بدموع :ياريت تبقي متوفيه كنت هعرف هي فين دلوقتي لاكن انا مش عارفه هي فين
رقيه بحزن :ملاك احكيلي يابنتي انا حساكي موجوعه اوي قوليلي وان شاء الله هنلاقي حل لكل حاجه
ملاك بصلتلها ومكنتش عارفه تقولها ول لا بس قررت أن هي تقولها وطلع الي جواها
بينما في الجهه الأخري عند زين وحسين وأسد
زين بغضب وصوت عالي :بس إحنا متفقناش علي الشروط دي هي لعبه عيال ولا ايه
أسد بغضب:لما تبقي واقف في قصر حسين الشرقاوي تحترم نفسك ومتعليش صوتك انت فاهم وبعدين هي دي الشروط عجبك نمضي مش عجبك اخبط راسك في الحيط لاكن أن انت تعلي صوتك في قصر حسين الشرقاوي مينفعش ياابن الأصول
زين بغضب:انت بتتكلم معايا كده ليه وبعدين انتو الي غيرتو الشروط واحنا متفقناش علي كده
اسد:هي دي الشروط لو مش عجبك بلاش الصفقه دي من اولها
زين بتفكير: لانه عارف أن الصفقه دي مهمه ولو محصلتش هيخسر كتير اوي
زين :انا موافق
أسد بسخرية:ماكان من الاول كان لزمتها ايه الشغل ده
زين:ياريت نمضي بسرعه علشان مش فاضي للكلام ده
في الجهه الاخرى في القصر
سنيه :هما اتاخروا كده ليه
صافيه:مش عارفه ياختي انتي عارفه روقيه من ساعه الي حصلها زمان وهي كل متشوف بنت كده تفتكر بنتها وبتحب تتكلمها معاها سبيها علي راحتها ياخيتي
سنيه:عندك حق يااختي
فوق عند روقيه وملاك
ملاك بدموع:ومن ساعتها وانا حالي اتشقلب وعايشه جسد بلا روح ساعات بقول لنفسي ليه بيحصل معايا كده انا بالذات بس بستغفر ربنا وبرجع أحمده علي كل حاجه
رقيه بدموع:استحملتي ده كله لوحدك طب وفين اهلك يابنتي ابوك ليه ميطلقكيش منه
ملاك بدموع:ربنا يرحمه بابا من ساعه مامات مبقاش ليه حد غير ربنا
رقيه : ياحبيبتي يابنتي وأنتي يابنتي ملكيش حد خالص ولا ليكي عائله ابوكي ولا امك
ياريت كان ليه حد ماكنش ده حالي دلوقتي
رقيه بدموع:معلش يابنتي استحملي واعتبريني امك ولو عوزتي اي حاجه قوليلي وان شاء الله هنلاقي حل
رقيه:هو انا كنت عايز اسالك سؤال السؤال ده هيفرق
ملاك:اتفضلي ياطنط
رقيه :هو زين لمسك
ملاك : لا طبعاً الحمد لله انا بحمد ربنا ديما أن هو مبيفكرش في الموضوع ده
رقيه: الحمد لله يابنتي
ملاك بحزن:انا اسفه لو كنت صدعت حضرتك
رقيه: لا بالعكس ياحبيبتي انا استريحت ليكي اوي وحساكي اوي شبهه بنتي وهي صغيره
ملاك :هي فين بنت حضرتك انا مشوفتهاش تحت
رقيه بحزن ودموع بسيطه:مش عارفه
ملاك باستغراب:مش عارفه ازاي ياطنط
رقيه:خلاص ياحبيبتي متشغليش بالك مش عايزه اصدعك
ملاك : يعني أنا صدعتك كل الوقت ده وانتي مش عايزه تصدعيني
رقيه:حاضر انا هحكيلك بس علشان أنا استريحتلك بس تعالي معايا الاوضه علشان محدش يسمع لأن محدش يعرف غير العائله بس
ملاك :حاضر
وبالفعل دخلت ملاك الاوضه هي ورقيه
في الجهه الاخرى عند زين
زين: كده الصفقه تمت مبروك
اسد بحده:الله يبارك فيك
زين : مبروك ياحسين باشا مبروك يا ابراهيم باشا مبروك مبروك عليكو كلكو
اسد بسخرية: ماخلاص هو كل شويه مبروك مبروك هو فرح العمده هنا مكنتش صفقه بملاليم هي
زين اتكسفت جامد
حسين:الله يبارك فيك يازين يابني
اسد :كده المقابله انتهت علي مااعتقد
زين :ايوه اتشرفت بمعرفتكو
أسد:واحنا متشرفناش
زين :ممكن لو سمحت ياحسين باشا تخلي حد حد يجيب المدام من جوه
حسين بصوت عالي الغفير
الغفير :اوامرك ياباشا
حسين:روح هات المدام لزين باشا
الغفير :اوامرك ياباشا
في القصر دخل الغفير علشان يجيب ملاك بس ملقهاش تحت
الغفير هي فين الانسه ملاك الي كانت هنا
صافيي فوق مع روقيه من بدري
الغفير:طب ممكن كد يناديها علشان زين بيه عيزها
صافيه:خلاص أنا طالعه انادي عليها
في الأوضاع عند ملاك ورقيه روقيه كانت لسه هتحكي بس قاطعتها ملاك وهي بتقول
ملاك:هو حضرتك جبتي الصوره دي منين
رقيه وهي بتبص علي الصوره
رقيه بحزن:دي صوره بنتي وجوزك
ملاك بصدمه:ايه صوره مين
رقيه باستغراب:في حاجه يابنتي دي صوره جوزي وبنتي
ملاك بصدمه دموع:دي دي صورتي انا وبابا ازاي تبقي بنت حضرتك
رقيه بصدمه ودموع:انتي بتقولي ايه
ملاك بدموع دي صورتي انا وبابا والله وطلعت صوره ليها هي وأبوها وهي صغيره وهي كبيره
ملاك بدموع:اهي صورتي انا وبابا
رقيه بدموع:مش معقول انتي بنتي انتي ملاك انتي ملاك الي مشوفتهاش اكتر من عشرين سنه ياحبيبتي يابنتي
ملاك بدموع وصدمه :ماما
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : (رواية جحيم قاسي الفصل الثالث عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جحيم قاسي)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-