القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة الرابعة والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم حورية مصطفى

نجمه بغيظ: طب وانـا.. 
جاسر بإبتسامة حب: وانتي كمان يــا روحي.. 
_وحشتوني اووووى قد البحر وسماكته.. 
كان الجميع في حاله صدمه.. 
_ مالكوا يــا جماعه انتو مصدومين كده ليـه اخد قره عيني وامشي تــاني.. 
نجمـه بدموع: تقي.. 
تقي بمرح: اخيرا حد فيكوا نطق.. 
نجمه قربت من تقي بدموع وضحك في نفس الوقت  وبقت تلمس تقي عشان تتاكد انها مش بتتخيل.. 
تقي بإبتسامة: مـالك يــا نجمه انتي كويسه يــا حبيبتي.. 
نجمه بشهقات: انـا كويسه يــا حبيبتي.. انتي اللي كويسه.. 
تقي بإبتسامة: مـا انـا زي القرده قدامك اهو.. 
فاطمه بدموع قربت من تقي وحضنتها: الف حمد وشكر ليك يــارب.. 
تقي بإبتسامة: حـاسه اني غبيه سيكا لاني مش فاهمه حاجه خالص مالص.. 
نجمه بإبتسامة: حـاسه مش متأكده.. 
يعقوب بمرح: ع فكره انـا موجود هنـا معاكوا.. 
جـاسر قرب من يعقوب وحضنه وقال: حمد لله علي سلامتك يــا بطـل..
يعقوب بإبتسامة: الله يسلمك.. 
دخلوا قعدوا في الصالون.. 
نجمه لي تقي قوليلي اي اللي حصل معاكي وكنتي فين كل الفتره دي وازاي مش تتصلي عليا تطمنيني عليكي انا كنت هتجنن عليكي بعد اما سمعت عن الان"فجار اللي حصل في الطياره.. 
تقي بمرح :حيلك حيلك اي كل الأسئلة دي وبعدين ان"فجار اي اللي بتكلمي عنه.. 
جاسر بهدوء : الطياره اللي كان المفروض تكونوا عليها اللي كانت راحه فرنسا حصل فيها ان"فجار وكل الراكب اتو'فوا بس انتم مكنيش ليكم اي أثر.. 
يعقوب بهدوء : معقول حصل كل ده احنا مكنيش لينا اي أثر على الطياره لأننا مش ركبنها اصلا.. 
فاطمه بهدوء: ازاي مش ركبتوها وكنتوا فين معقول مهنش عليكم تتصلوا تطمننون عليكم.. 
تقي : احنا مش ركبنا الطياره لان جاه لينا اتصال من المستشفى ان الدكتور اللي كان هيعمل العمليه لي يعقوب في أمريكا فاطرينا نسافر أمريكا على طول وكمان واحنا هناك الشنط والموبايلات اتسرقوا فمكناش عارفين نتواصل معاكم ومكنيش عندنا اي فكره عن الان"فجار اللي حصل.. 
وهم بيتكلموا قاطعهم دخول حوريه.. 
حوريه بإبتسامة: جـاسر انـا.. 
جـاسر بإبتسامة: مالك كملي انتي عايزه ايـه.. 
حوريه بصراخ: عاااااا شبح يـلهوووي شبح يــا نـاس.. 
فاطمه بفزع: في ايـه يــا حور.. 
حوريه بصراخ: شبح تقي يــالهوووي الحقونيني.. 
حوريه قربت من يعقوب بدموع: انت ع طول لازق كده لي تقي حتي لمـا بقت شبح وعفر''يته يـاخي سيبها شويه بقااا دا انتوا رجاله نكد بصحيح.. 
حوريه بتشد يعقوب من خدوده لقت اللي بتقولها سيبي خدود جوزي يــا حيو"انه.. 
حوريه بصدمه: يعني انتوا مش شبح.. 
يعقوب بضحك هز دماغه.. 
حوريه بإبتسامة: عاااا تقي وحشتيني اوووي.. 
تقي بصدمه: انتي هبله يــا بت.. 
نجمه بضحك: متاخديش في بالك هي بحالات..
حوريه بمرح : اخص عليكي يا نجمه انا بحالات.. 
وفجأه لقت حوريه جاسر بيقرب عليها بعصبيه.. 
حوريه بتوتر : طب السلام عليكم انا وطلعت تجري علي غرفتها.. 
في المساء كــان الجميع يجمتع علي طاوله الطعاام.. 
تقي بإبتسامة: وحشاني الاكل البيتي اوووي.. 
نجمه بحب: بالف هنا علي قلبك..
يعقوب بابتسامه للجميع انا عايز اعمل فرحي انا وتقى على اخر الاسبوع ده.. 
فاطمه بهدوء: اخر الاسبوع بدري اوي يا بني ومش هنلحق نجهز كل حاجه.. 
يعقوب بإبتسامة: مفيش حاجه مستحيله يــا امي.. 
نجمه بإبتسامة: الف مبروك يــا تقي.. 
تقي بإبتسامة خجل: الله يبارك فيكي ياقلبي.. 
جاسر بإبتسامة: مبروك يــا تقي.. مبروك يــا يعقوب.. 
تقي ويعقوب: الله يبارك فيك.. 
يعقوب بهمس لـ تقي: مبروك ليكي يــا قلبي.. 
تقي بخجل: الله يبارك فيك.. 
حوريه لوت شفافتيها وقالت: يــا نوحي يــا نوحي.. 
تقي بغيظ: انـا لو قا"تله قت"يله مش هتعملي فيا كده.. 
حوريه بقر"ف: انيل يــا حبيبتي.. 
يعقوب بضحك: مالك يا بنتي حاطه نقرك من نقرينا ليه من ساعه ما جينا
حوريه بضحك وغيظ معا:  اصل انا مش بستحمل المحن ده وبعدين الهانم اللي جنبك من ساعه ما جيتوا وهي لازقه فيك ولا حتي معبراني.. 
تقي بمرح: مخبيه كل الحقد ده في قلبك اخص بجد اخص.. 
جاسر بجديه: بلاش كلام يــا بنات احنا علي الاكل.. 
تقي و حوريه: حاضر يــا ابيه.. 
بعد وقت انتهوا من تناول الطعام.. 
فاطمه بإبتسامة: هدخل انـااام تصبحو علي جنه.. 
الجميع: وانتي من اهلها.. 
تقي بإبتسامة: هاتي ادهم شويه يــا نجمه.. 
نجمه بإبتسامة: خدي يــا حبيبتي.. 
تقي خدت ادهم من نجمه وبقت تلاعبه.. 
تقي بإبتسامة حب: حبيب خالتو يــا نـاس وحشتيني اوووي يــا نور عيني.. يـا خلاثي علي الحلاوه والكياته.. 
يعقوب بهمس لـ تقي: عقبال ما تلاعبي اببنا او بنتنا كده يــا روحي.. 
تقي بخجل: انت قليل الا'دب ومش محترم كمان.. 
يعقوب بضحك: مـا انـا عارف يــا روحي.. 
جاسر بهدوء: انـا هطلع انـام عشان الشغل يلا يــا نجمه..
نجمه بإبتسامة: يلا.. 
جاسر بإبتسامة: سهره ممتعه يــا شباب عن اذنكم.. 
الجميع بإبتسامة: اتفضل..
تقي بحب: خلي ادهم معايا النهارده بالله عليكي يــا نجمه.. 
نجمه بإبتسامة: طيب يــا قلبي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في جناح جـاسر و نـجمـه..♥︎
نجمه بسعاده: تعرف يــا جاسر انا مبسوطه اوووي عشان تقي رجعت وهنجتمع زي الاول ونكون سوا.. 
جاسر بإبتسامة: وانـا مبسوط عشان انتي مبسوطه يــا قلب جاسر.. 
نجمه بإبتسامة بخجل: يلا عشان ننام.. 
جاسر بضحك: يلا.. 
جاسر نااام وشد نجمه لـ حضنه.. 
نجمه بخجل: ابعد يــا جاسر مينفعش كده.. 
جاسر بضحك: مينفعش ايـه يــا نجمه انـا جوزك يــا حبيبتي.. واكمل بحب انـا اتعودت انـام في حضنك خلاص مستحيل ابعد ولا اخليكي تبعدي عني في يوووم .. 
نجمه ابتسمت بخجل.. 
جاسر بهمس لـ نجمه: انـا بحبك اووي يــا نجمه وبحب كل حاجه فيكي ضحتك، هزارك، وقت غضبك، وقت زعلك.. واكمـل بحزن اتمني في يوم تحبيني زي مــا بحبك يــا نجمه.. 
نجمه بخجل: في كااام الشهر اللي عيشت فيهم معاك يـا جـاسر اتعودت عليك وعلي عصبيتك مش هقولك اني نسيت ادهم لان ادهم عمره ما هيتنسي بس اللي متاكده منه اني هحبك زي ما انت بتحبني لاني حاسه بشعور حلو ناحيتك يــا جاسر.. 
جاسر بسعاده باس راس نجمه وقال ربنا يديمك ليا نعمه يــا روحي.. 
نجمه بإبتسامة: يــارب.. 
جاسر بإبتسامة: تصبحي علي جنه.. 
نجمه بإبتسامة: وانت من اهلها.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰  
في صبــاااح يوم جديد..
مركز المخابرات المصريه..♥︎
في مكتب العقيد جاسر الكيلاني..💜
اليـاس بغيظ : وانـــا اخر من يعلم انهم رجعوا صح.. 
جاسر باسف: اسف يــا الياس صدقني راح عن بالي اكلمك.. 
الياس بإبتسامة: ولا يهمك يــا جاسر.. 
جاسر بإبتسامة: متزعلش صدقني غصب عني وآلله.. 
اليـاس بحب: مستحيل ازعل منك يــا جاسر انتي اخويا وصحبي.. 
جاسر بحب حضنه.. 
اليـاس بإبتسامة: احم طب بمناسبه رجوع تقي و يعقوب انـا عايز اخطب جني.. واكمل بمرح انا كده هخلل وانا لسه متجوزتش يرضيك.. 
جاسر بضحك: ااه يرضيني اوووي كمااان..  
اليـاس بمرح: انت قلبك قاااسـي اوووي اووي انت مش بتحس.. 
جاسر بسخريه: اطلع بره الحيو"ان احنا هنهزر.. 
اليـاس بجديه مزيفه: واحنا من امته واحنا بنتكلم جد يــا بيبي.. 
جاسر بنفاذ صبر: بره قولت.. 
اليـاس بغيظ: حاضر ياخويا بره بره يعني خارج من الجنه.. 
جاسر بإبتسامة: ابقي تعالي وهات الدكتوره جني عشان تتعرف عليهم في البيت.. 
اليـاس بإبتسامة: قول والله.. 
جاسر بإبتسامة: والله بس ياريت تخلص شغلك بدري.. 
اليـاس بجديه علي غير العاده: اعتبره خلص خلاص يسطا.. 
جاسر بصدمه: يسطا بقا انا العقيد جاسر الكيلاني يتقلي يسطا.. 
اليـاس بإبتسامة: هههه بهزر معاك يــا سياده العقيد.. 
جاسر بضحك: طيب.. 
اليـاس ابتسم وخرج.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الكيلاني.. 💙
كان الجميع يجتمع وكان يسود الجو البهجه والسعاده وفجاه دخل الياس عليهم وهو ممسك بيد جني.... 
الياس بسعاده: مرحب مرحب باللي قلقونا عليهم كل ده 
تقي بسعاده: ابيه اليـاس وحشتيني اوووي.. 
اليـاس بإبتسامة: وانت اكتر يــا قلب ابيه.. 
يعقوب بسخريه: قرطاس جوافه واقف جمبك انـا.. 
اليـاس بضحك: حلوه دي ههههه.. 
يعقوب بغيظ: عجبتك اوووي ياخويا.. 
الياس بضحك: اوووي.. 
جاسر ضرب الياس بالقفا: اعقل بقا يــابني هتتجوز ازاي بتفاهتك دي.. 
الياس بغيظ: ايدك تقيله يــا عم انت.. 
نجمه بإبتسامة: مين الجميله اللي معاك دي يــا الياس.. 
الياس بإبتسامة حب: دي دكتوره جني  واحم جمعتكم النهارده عشان اقولكك ان احنا قررنا نتجوز.. 
نجمه بسعاده: الف مبروك.. 
الياس بإبتسامة: الله يبارك فيكي.. 
فاطمه بحنان: تعالي يــا حبيبتي اقعدي جمبي هنا.. 
جني ابتسمت بخجل وقالت حاضر يـا خالتي.. 
جني راحت قعدت جمب فاطمه.. 
فاطمه بحنان: زي القمر يـا حبيبتي.. 
جني بإبتسامة: شكرا..  
فاطمه بإبتسامة: خدي معاد من اهلك عشان نيجي نطلب ايدك يـا بنتي هي دي الاصول.. 
جني بعيون دامعه: انــا يتميه ماليش حد.. 
فاطمه بحزن: متقوليش كده يـا بنتي كلنا معاكي اهو.. 
جاسر بإبتسامة: احنا عيلتك.. 
نجمه بإبتسامة: اعتبريني اختك.. 
جني بإبتسامة: ده شرف ليا اكيد.. 
تقي و حوريه معا: اهم حاجه تكوني تافهه زينا.. 
جني بضحك: من ناحيه انا تافهه فانا تافههه اوووي كمان.. 
تقي حضنتها بإبتسامة: اختي حبيبتي.. 
جاسر بخبث: معتش اشوف وشك هنـا يــا اليـاس.. 
اليـاس بصدمه: ايههه.. 
جاسر قعد وحط رجل فوق الاخري وقال بغرور: غير لما تطلب ايد جني مني انـا.. 
اليـاس بغيظ: وده ليه ان شاء الله.. 
جاسر بغرور وخبث: لاني اخو العروسه.. 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس والعشرون اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل الخامس والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
reaction:

تعليقات