القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء الخامس والعشرون 25 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت الخامس والعشرون 25 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حورية مصطفى

جاسر قعد وحط رجل فوق الاخري وقال بغرور: غير لما تطلب ايد جني مني انـا.. 
اليـاس بغيظ: وده ليه ان شاء الله.. 
جاسر بغرور وخبث: لاني اخو العروسه.. 
جني بإبتسامة: ايوه يــا الياس المفروض تطلب ايدي من جـاسر.. 
الياس بغيظ: يــا حلاوه يــا ولاد كلكم بقيتوا عليا.. 
الجميع بصوت عالي: ده اذا كان عجبك يــاخويا.. 
الياس بضحك: عجبني اوووي كماان.. 
جـاسر بإبتسامة: كده افضل ليـك.. 
اليـاس بغيظ: طيب انــا هيجي اتقدم لـ السنيوريتا جني امته.. 
جـاسر بخبث: هشوف معاد منـاسب وهقولك.. 
اليـاس بغيظ: نعاااام يــا روحمك.. 
جـاسر بسخريه: واخد بالك انت بتقول حاجات في وقت غلط يــا عزيزي.. 
الياس بإبتسامة: مكنتش اقصد.. 
نجمه بإبتسامة: خلاص بقا يــا جاسر حرام عليك.. 
الياس بإبتسامة: ينصرك يــا غاليه.. 
جاسر بإبتسامة: عشان خاطرك بس يــا نجمتي.. 
نجمه ابتسمت بخجل.. 
الياس بإبتسامة: انــا هاجي اطلب ايـد جنتي بكره يلا سلام وخرج دون ان يسمع رد منهم.. 
فاطمه بإبتسامة: ربنا يهديه هو طيب وابن حلال وشكله بيحبك يــا بنتي.. 
جني بإبتسامة حب: وانـا كمان بحبه والله.. 
تقي و حوريه بصراخ: اتقلي يــا بنتي وخلي عندك كرامه.. 
جني بهيمان: الحب ميعرفش كر'امه.. 
تقي بسخريه: وايـه كمان يــا دلعدي.. 
حوريه بغيظ: ناقص تروح هي اللي تطلب ايده.. 
جني بإبتسامة بلهاء: مــا انـا عملت كده فعلا.. 
تقي بعدم فهم: عملتي ايه.. 
جني بإبتسامة: طلبت ايده في مكان شغله قدام الموجودين..
حوريه و تقي بصدمه: نعااااام.. 
جني بإبتسامة: اه والله زي مـا بقولكم كده.. 
تقي بعصبيه: انتي عـايزه اعاده تهئيل من اول و جديد يــا حبيبتي.. 
حوريه بتأيد: انـا بقول كده برضو.. 
نجمه بضحك: سيبك منهم يــا حبيبتي دول هبل.. 
تقي بغيظ: لـو سمحتي يــا نجمه متغلطتيش في شغلنا.. 
جاسر بجديه: علي غرفاكم حالا انتي وهي.. 
حوريه بإبتسامة: بس احنا يــا ابيه عايزين نقعد كمان شويه.. 
جاسر بحب: الوقت اتاخر يــا حبيبتي يلا اسمعي الكلام.. 
حوريه بإبتسامة: حاضر.. 
تقي بغيظ: من كلمه رجعت لـ ورا في ثانيه و بقت عامله زي الكتكوت المبلول.. 
يعقوب بإبتسامة: حصليها يلا.. 
تقي بعدم فهم: انـا.. 
يعقوب ببرود: ايوه.. 
تقي بصتله بغيظ وطلعت.. 
جني بإبتسامة: انـا حبيبتكم اوووي.. 
نجمه بحب: و احنـا كمان يــا روحي.. 
جاسر بإبتسامة: احنـا دلوقتي عيلتك يــا جني و زي مــا انــا قولتلك انا اخوكي وسندك ولو احتاجتيني في اي وقت هتلاقيني.. 
جني بإبتسامة: انـا واثقه من كده يـا ابيه.. 
نجمه بإبتسامة: تعالي عشان اوريكي اوضتك عشان ترتاحي يــا حبيبتي.. 
جني بإبتسامة: اوكي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في جناح جاسر ونجمه..💜" 
دخلت نجمه الي الجناح.. 
جاسر بعبوس: كنتي فين واتاخرتي كده لي يــا نجمتي.. 
نجمه بابتسامة: كنت عند جني قاعده معها شويه وطلعت بنت لطيفه اوي وحبيتها اوي كمان.. 
جاسر بمشاكسه شد نجمه لحضنه وقال وانا مش عايزك تحبي حد غيري.. 
نجمه بخجل ابعد يا جاسر.. 
جاسر بإبتسامة: مش قادر ابعد يــا قلب جاسر.. 
نجمه ابتسمت بخجل وقالت: طيب يلا ننام.. 
جاسر بحب: يلا.. 
جاسر اخد نجمه في حضنه ونـااام.. 
في صباح اليوم التالي..♡
نجمه صحت من النووم لقت جاسر لسه نـايم.. 
مدت نجمه يديها وظلت تلعب في شعر جاسر.. 
جاسر بابتسامه: بتعملي اي يا نجمتي.. 
نجمه بتوتر: و لا حاجه بس كان في حاجه شعرك كنت بحاول اشيلها.. 
جاسر بخبث: حاجه ايه دي يــا تري.. 
نجمه بتوتر: يــا نهار ابيض الوقت اتاخر اوووي ولسه هجهز الفطار.. 
نجمه سابت جاسر بيضحك وطلعت تجري.. 
في المطبخ.. 
نجمه كانت بتجهز الفطار وبتكلم نفسها.. 
نجمه بغيظ: واحده غبيه ازاي تعملي كده يــا تري بيقول عليا ايه دلوقتي.. 
_ بيقول عاشقه و واقعه في غرامه.. 
نجمه بفزع: عاااا خضتيني يــا حوريه.. 
حوريه بضحك: الف سلامه عليكي من الخضه يــا قلبي.. 
نجمه بسخريه: صاحيه بدري يعني.. 
حوريه بإبتسامة بلهاء: اطلع انـام تاني عادي.. 
نجمه بغيظ: تعالي اعملي السلطه يــا حيو"انه بلا انـام.. 
حوريه بإبتسامة: اشطا.. 
بعد نصف ساعه انتهت نجمه و حوريه من تجهيز الفطار.. 
حوريه بإبتسامة: محدش لسه صحي ليه.. 
_ انـا صحيت اهو.. 
نجمه بإبتسامة: نمتي كويس يــا جني.. 
جني بإبتسامة: اول مره من بعد مو"ت اهلي انـام مرتاحه يــا نجمه.. 
نجمه بحب: ربنا يسعدك ويفرح قلبك يــا حبيبتي.. 
جني بإبتسامة: امين يارب.. 
حوريه بمرح: خلينا نطلع الاكل علي السفره يلا لاني جوعانه.. 
بعد فتره كان الجميع يجتمع علي طاوله الطعاام ويسود الجو البهجه والسعاده.. 
فاطمه بحب لجني نمتي كويس يا حبيبتي.. 
جني بحب: ايوه الحمدلله وشكرا اوي ليكم.. 
جاسر بإبتسامة: متقوليش كده انتي من اللحظه اللي داخلتي فيها البيت ده بقيتي زي تقي وحوريه بالنسبالي.. 
جني بإبتسامة: وده يشرفني طبعا اني ابقا اختك وابقا من عائلتك في اليوم اللي قعدته هنا شوفت حنان وحب اتحرمت  منهم من يوم اهلي ماتوا واكملت بحزن كنت مفكره ان هفضل طول حياتي لوحدي.. 
حوريه حضنتها وقالت متقوليش كده يا حبيبتي احنا كلنا جنبك واكملت بابتسامه جبتي الفستان بتاعك ولا لسه.. 
جني بإبتسامـه حزن:  لا لسه.. 
نجمه وحوريه خلاص نروح النهارده ونشتريه 
جاسر بإبتسامة: خلاص اجهزوا علي الساعه 2 وانـا هكلم اليـاس ويعقوب وهنيجي معاكوا.. 
حوريه بإبتسامة: اوكي.. 
جاسر بإبتسامة: استاذن بقا لاني اتاخرت علي الشغل وغادر طاوله الطعام متجه الي عمله ولكنه التفت علي صوت نجمه 
نجمه بهدوء: جاسر.. 
جاسر بإبتسامة حب: قلب جاسر من جوه.. 
نجمه بكسوف: خلي بالك من نفسك.. 
جاسر بسعاده: حاضر واكمل خلي بالك انتي من نفسك ومن ادهم وقبلها قبله لطيفه علي خدودها.. وغادر.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في مركز المخابرات المصريه..♥︎ 
الياس بهدوء: اكيد بتحبك.. 
جاسر بإبتسامة حزن: يــاريت يــا الياس.. 
الياس بإبتسامة: اتجاهلها.. 
جاسر بغيظ: مستحيل انـا مقدرش ازعلها ازاي هتجاهلها يــا غبي.. 
الياس بتفكير: وجهه نظر برضو.. 
جاسر بهدوء: قوم شوف شغلك عشان الساعه 2 هنروح معاهم وهم بيشتروا الفستاتين.. 
اليـاس بإبتسامة: بجد.. 
جاسر بهدوء: ايوه وياريت تتقل شويه.. 
الياس بصله بغيظ وخرج.. 
مر الوقت سريعا علي الجميع .. 
الساعه 2 ظهرا.. 
في احد المولات الشهيره.. 
نجمه بحزن: بس ده حلو ومش ضيق زي باقي الفستاين يــا جاسر واكملت وده خامس فستان مش يعجبك.. 
جاسر بهدوء: مش حلوين يــا نجمه خلينا نشوف غيره.. 
نجمه بإبتسامة : طيب.. 
جاسر و نجمه بداو يشوفوا فستانين تانيه.. 
نجمه بملل: يووه يــا جاسر سبني اختـار انـا اللي هلبس.. 
جاسر بهدوء: وعشان انتي اللي هتلبسي لازم اختـار معاكي عشان متختاريش حاجه مقر"فه.. 
نجمه بصتله بصدمه.. 
جاسر بحزن: نجمه انـا مقصدش.. 
نجمه لـ العامله: ممكن تاخدي الفساتين دي ايدي لو سمحتي.. 
العامله بإبتسامة: تحت امرك يافندم.. 
نجمه اديت الفساتين لـ العامله و راحت قعدت جمب حوريه.. 
نجمه بإبتسامة: هاتي ادهم يــا حور و روحي اختاري فستانك يــا حبيبتي.. 
حوريه بهدوء: وانتي يــا نجمه.. 
نجمه بإبتسامة حزن: مفيش حاجه عاجبني انـا عندي فستانين في البيت ملبستهاش لحد دلوقتي.. 
حوريه بإبتسامة: طيب يــا نجمه.. 
ذهبت حوريه الي جـاسر بعصبيه.. 
حوريه بعصبيه: انت زودتها اوووي يــا ابيه مع ان الفساتين اللي نجمه اختارتها كانت متحشمه ومش ضيقه زي مــا حضرتك بتقول.. 
جاسر بحزن: عارف اني غلطت في حقها يــا حوريه بس مكنتش اقصد ازعلها مني.. 
عند يعقوب و تقي.. 
يعقوب بإبتسامة: الحمدلله في فستان عجبك منهم.. 
تقي بغيظ: مش فستان فرحي لازم اختاره بعناايه.. 
يعقوب بإبتسامة: معاكي حق يــا حبيبتي.. 
تقي بإبتسامة: خلينا نروحلهم لاننا اتـاخرنا.. 
يعقوب بإبتسامة: يلا.. 
عند جني واليـاس.. 
جني بإبتسامة حب: ايه رايك في ده يـا إليـاسي.. 
اليـاس بحب: حلو يـا حبيبتي.. 
جني بإبتسامة: طيب خلاص انا هاخده.. 
اليـاس بهدوء: طيب يلا عشان نروحلهم.. 
جني بسعاده: اوكي  يلا.. 
عند جاسر و نجمه.. 
جاسر بحزن: نجمه انـا اسف مكنتش اقصد.. 
نجمه بهدوء: ولا يهمك حصل خير انــا مزعلتش منك يــا جاسر.. 
جاسر بإبتسامة: طيب قومي اختاري الفستان اللي يعجبك.. 
نجمه بهدوء: لا مش عايزه مفيش حاجه هنـا كويسه.. 
حوريه من وراهم: انـا خلصت يــا ابيه.. 
جاسر بحزن: تمام.. 
حوريه بإبتسامة: خلينا نمشي يلا.. 
نجمه بهدوء: يلا.. 
خرجوا الجميع من المول و ذهب الي المنزل.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور اسبوع في احد الفنادق  المطله علي النيل.. 
في جناج العروس.. 
تقي بسعاده: انـا مبسوطه اووي يـا نجمه  
نجمه بحب: ربنا يديم سعادتك علي خير يــا حبيبتي.. 
تقي بإبتسامة: امين يارب.. 
جني بحب: ادخلي البسي يــا نجمه لحد مـا تقي تخلص.. 
نجمه بإبتسامة: اوكي ممكن تخلي ادهومي معاكي.. 
جني بمرح: هو انا اطول هـاتيه.. 
نجمه اديت ادهم لـ جني ودخلت عشان تلبس وبعد وقت خرجت.. 
تقي بإبتسامة: ده الفستان اللي كان ابيه ادهم جايبه في عيد ميلادك يــا نجمه.. 
نجمه بإبتسامة: ايوه يــا حبيبتي.. 
في نفس اللحظه كان جاسر طالع لـ تقي عشان يسلمها لي يعقوب واتصدم من اللي قالته لي نجمه.. 
جاسر بابتسامة حزن:  جاهزه يا تقي اصل يعقوب علي اخره تحت.. 
تقي بخجل: جاهزة يا ابيه..
جاسر خد تقي ونزل سلمها لي يعقوب.. 
جاسر بابتسامه: مش هوصيك علي تقي يا يعقوب.. 
يعقوب بابتسامة حب لي تقي متخفيش عليها دي في قلبي..  
ـــــــــــــــــ✰بعد فتره✰ـــــــــــــــــ
كان يعقوب وتقي بيرقصوا سلوا  وفجاه انطفت جميع الانوار وظهر ضوء خافت ومن بعدها ظهر الياس.. 
الياس بحب وصوت عالي:  جنييي.. 
التفت جني الي الياس  وتفجات بالياس راكع علي ركبتيه.. 
الياس بحب: تقبلي تتجوزيني وتكملي عمرك كله معايا تقبلي تبقي حبيبتي وكل ما املك تقبلي تبقي ام واختي وعائلتي كلها.. 
جني بدموع وابتسامه هزت دماغها وجريت عليه حضنته.. 
جني بدموع: بحبك اوي يا الياسي.. 
الياس بحب ضمها الي صدره وقال والياسك بيعشق جنته.. 
بعد مرور عده ساعات انتهي الفرح.. 
وكان الجميع واقف خارج القاعه من اجل توديع يعقوب و تقي.. 
تقي بدموع: هتوحشيني اووي يـا نجمه.. 
نجمه بإبتسامة: وانتي كمان يـا حبيبتي.. 
فاطمه بحب: كفايه دموعك دي يــا تقي انتي عروسه يـا حبيبتي.. 
تقي بدموع حضنت فاطمه وقالت هتحوشيني يــا فطووم.. 
فاطمه بحب: وانتي كمان يـا قلب فطووم..
جاسر بإبتسامة: اركبي يلا يــا تقي عشان تمشوا.. 
تقي بإبتسامة: حاضر يــا ابيه.. 
تقي ركبت مع يعقوب العربيه وذهبت الي مزلها الجديد وحياتها الجديده.. 
عند حوريه.. 
حوريه بإبتسامة: ممكن تشيلي ادهم شويه يــا خاله لو سمحتي عم اضبط الفستان.. 
هي بخبث: من عنيا يــا حبيبتي.. 
حوريه بإبتسامة: شكرا اووي .. 
اخدت ادهم من حوريه و وقفت بعيد نسبيا.. 
وقالت بصراخ وضحك وهي مواجههه مسد"اسها علي دماغ ادهم مفاجاه حلوه مش كده يــا نجمه.. 
نجمه بدموع: سهير.. 
يتبع..
لقراءة الفصل السادس والعشرون اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل السادس والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
reaction:

تعليقات