القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملاكي الخائن الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الحلقة السادسة 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الجزء السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن البارت السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي


فهد باستغراب...... اي دا وبعدين بيعملوا اي في دولابها وقال بعصبيه زهراااااا زهرااااا 

مفيش رد 

 دخلت شابه في اواخر العشرينات...... اا فهد باشا 

_عااايزه اي ياسوووزان 

سوزان بخبث..... احم فهد باشا في حاجه كده سمعتها اا 

_مش فاضي الوقت امشي 

بخصوص زهره هانم 

فهد بانتباه......  في اي 

احم سمعتها بتتكلم في الفون يعني واحم اا

 فهد بصوت عااالي....... في اي ماتنطقي 

سمعتها بتقول في الفون احم يعني بتقول انها كويسه جدا وان هي دي خطه عليك وكانت متفقه مع الدكتوره قبل ما تيجي وهي وحبيبها وهي هي يعني احم بتتقابل معاه كل يوم بعد ما كله ينام وانه هيا هنا تنقل الاخبار 

فهد عيونها اسودت اوي وبص على حبوب منع الحمل الي في ايده والورق ده بتاعه مهم جدا 

فهد في نفسه...........  لا مستحيل في حاجه غلط في الموضوع مش معقول يكون ده كله تمثيل وبعدين اختبرتها اكتر من مره واكدتلي انها فعلا فاقده الذاكره وتصرفتها وبراءتها وحركاتها بيدلوا على كده انا واثق فيها وبعدين هتستفاد اي اما تأذ'يني بالعكس دي محتاجالي اكتر ما انا محتاجلها عشان عارفه محدش هيعرف يحميها من عمها غيري ولا يكون الذاكره رجعتلها وعايزه تنتقم مني على اجباري ليها انها توقع على ورقه الجواز وطمعت في الورق ده طب طب حبيبها مين ده لا مش قادر عقلي هيقف من كتر التفكير وفجأه جتله فكره عشان يعرف الحقيقه وقال بصوت عالي يرعب الي قدامه....... زهرااااا 

بقلمي بسمله بدوي

دخلت تجري عليه ببراءه وحضنته..... نعم يا فهودي 

فهد طلعها من حضنه بعصبيه.........  خلاص لعبتك اتكشفت اي دول هااا وانا زي المغفل صدقتك هااا اي دول فهميني وبيشاور على الورق والدوا

زهره بعييط........  فهدي في اي انا خايفه منك اوي انا والله ماعملتش حاجه

سوزان بخبث واندفاع.......  متكذبيش بقا الباشا عرف كل حاجه متصدقهاش يباشا دي كذابه وهتقعد تمثل اطردها براا الي زيها مفروض يكون في الشارع 

زهره بدموع............  فهدي والله ماعملت حاجه والنبي مش تطردني برا 

فهد بعصبيه ومسكها من ايدها بعن'ف وقال بغضب جحيمي....... انا هعرف ازاي تكذبي وتمثلي عليا يا بنت ال**** سووزان اخرجي برا وقام جاب الحزام 

سوزان مشيت وعلى وشها ابتسامه شماته وفهد قفل الباب بالمفتاح 

زهره برعب وعييط........  فففهد اااي داااا انتت هتضربني لاااااا والنبي وربنا وربنا ما عملت حاجه يباااااباااا يمااااماااا 

فهد بيقرب منها وهي بترجع لوا كل ما بيقرب منها تبعد لحد ما حاصرها عند الحيطه وحاوطها بايديه 

زهره بعييط وهي بتحامي وشها بايدها........  متضر'بنيش والنبي 

فهد رفعها من وسطها وحضنها وبيمسد على شعرها بحنان...... هش هششش يا روحي تنقطع'ايدي قبل ما اضر'بك 

زهره بشهقات والدموع مغرقه وشها....... بجد...  لي عملت كده قدامها 

قعد وشدها تقعد على رجله ودفن وشه في عنقها...... اهدي 

زهره بكسوف..........  طب ابعد شويه 

فهد عض'ها في رقبتها وهي صرخت...... اااه 

فهد بصوت واطي........  صرخي بصوت عالي واترجيني

زهره مبرقه فهد فلتت منه ضحكه وقال بنفس النبره...... اسمعي الكلام صرخي بصوت عالي واعملي نفسك بتعيطي 

زهره سمعت كلامه.... ااااه يباااابااا يماااامااااا سييبني والله مش عملت حاجه وفهد قام بهدوء وشاور لها بمعنى كملي 

وفتح الباب براحه وماشي بهدوء لحد اوضه سوزان لقاها واقفه وتضحك في الفون 

ههههه  يباشا كله تمام ويعني زمانها اخدت علقه وضر'ب ماخدوش حرامي غسيل هههه 

_#############

يباشا ههههه انا تحت امرك بس كله بتمنه برده..... هيهيهيي تحت امرك يا جاسر بيه 

فهد بصدمه........ جاسر مين جاسر  اخويا 😳

يتبع..
لقراءة الفصل السابع اضغط على (رواية ملاكي الخائن الفصل السابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية ملاكي الخائن)
reaction:

تعليقات