القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملاكي الخائن الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الحلقة السابعة 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الجزء السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن البارت السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي


جاسر مين جاسر اخويا 

سوزان بمياعه.......  جاسر باشا هو هاشم الاسيوطي( عم زهره) عارف بتفاقنا اصل يعني هو قايل اول ما فهد باشا يطردها اقوله وانت الوقتي بتقولي ما اقولوش بما انك انتا الي هتاخدوها 

ايوه فين المشكله 

روزان بمياعه وخبث.......  يا باشا مافيش طبعا مشكله بس يعني انا هستفاد اي 

سوووزاان من غير لف كتيير اخلصي قولي عايزه كام 

بص يا باشا على بلاطه كده هاشم هيعطيني 20باكو انت هتعطيني كام 

سووزان احنا متفقين على 10 هترجعي في كلاامك ولا اي واتعدلي معايااا احسنلك ولا انتي عارفه انا مين وممكن اعمل فيكِ اي فا اتظبطي

سوزان بضيق.........  ماشي 

وقفلت 

حلو اوي الكلام ده

سوزان اتخضت ولفت بخوف..... فهد باشا

فهد بغضب جحيمي مسكها من شعرها......بقا يبنت*******تكذبي عليا انا يبنت ال****** 

سوزان بعييط..... فهد باشا والنبي ارحمني ابوووس ايدك 

 فهد بشر........ الي بيرحم فوووووق  انا هخليكي عبره للي يخو'ني 

فهد بااشااا والنبي اسمعني انا ممكن اعمل اي حاجه بس بس والنبي ارحمني 

فهد ببرود وخبث شديد......... اممم ماشي

اسمعي بقاا هتعملي اي 

بعد فتره 

 سوزان بخوف..... اي بس بس لو عرفوااا هيقتلو'ني

فهد ببرود....... انت لو معملتيش كده انا الي همو'تك 

ححاضر يباشا

بقلمي بسمله بدوي

عند زهره فووق 

هو اتأخر لي انزل ولا لا انا هنزل 

وهي على السلم قالت بصوت عالي..... فهدي يااافااهد

قاطعها الباب بتاع القصر وهو بيخبط جامد راحت تفتح في الوقت الي فهد خارج فيه من الاوضه

زهره بصوتها الناعم....... انت مين

فهد اول ما شاافه اتجنن واتعصب جامد وراح نحيته وملامحه مش مبشره بالخير خالص.........  انت بتعمل اي هنا يا********

مازن بلهفه اتجاهله وراح اتجاه زهره....... زهره وحشتيني

زهره خايفه وراحت وقفت قدام فهد....... انت مين فهدي مين ده

مازن بصدمه...... اااي انتي انتي مش فكراني انا مازن جوز ااقصد  اااا انت ازاي مش فكراني

فهد ضر'به بالبو'كس بغضب........ ابعد عنها احسنلك فااهم  هي مراتي الوقتي 

مازن بصوت عالي وغضب.......  ناااعم هو انت شويه واخوووك شويه 

فهد ببرود...... برااا مش مرحب بيك هنا خالص اخلص براااا

مازن بص على زهره الي باين عليها الخوف من الزعيق والصوت العالي....... هرجعلك ليا (ولااا  انت باارد اوي الوقتي عايز ترجعلها  خليك في ست كارما بتاعتك  😒)  ومشا 

عند زهره

_فهدي هو مين داا 

_ملكيش دعوه  وبعدين انا مش قااايلك متنزليييش من فووق صح ولااا

صصح وجريت على فوق وهي بتعيط

فهد دخل مكتبه متعصب وقعد يكسر في كل الي ايده تطوووله 

_اناااا هلاقييهااا من ميننن ولا مينننن عااايزين يااااخدوووها منيييي زهره للاااا خلاااص ليااا انا وبس وقعد يشرب من البار الي في المكتب...... مش بعدد ماااا حااابتهاااا هتروووح لاااا 

الباب خبط وكانت سوووزان داخله 

فهد حالته وحشه وشاارب كتير  

فففهد باشااا 

مفيش رد 

قربت منه  وكانت بصاله باعجاب  من. شكل عضلاته كان قالع القميص عاري الصدر 

سوزان بخبث قعدت على رجله وبتمشي ايدها على وشه

فهد بتوهان.......  زهرااا ما تسيبينيش انا بحبك انا خايف لاول مره اخاف خايف  الذاكره لو رجعتلك هتسيبني صح 

سوزان بخبث..... عمري ما هسيبك

بجد يا زهرا 

ايوه يا حبيبي وحضنته وهو لسا هيقرب 

الباب اتفتح 

زهره بدموع..... فهدي انا خااايفه اقعد لوحدي ا وشهقت من المنظر وووو 

يتبع..
لقراءة الفصل الثامن اضغط على (رواية ملاكي الخائن الفصل الثامن)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية ملاكي الخائن)
reaction:

تعليقات