القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الجزء السابع والثلاثون 37 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت السابع والثلاثون 37 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة السابعة والثلاثون 37 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم ندى حمادة

اخر اليوم ادم روح ندى البيت وأول موصلو البيت ندى جت تطلع ادم مسك ايديها وباسها
ندى بكسوف بس ي ادم امشي 
ادم ي سلام عايزني امشي دلوقتي بقى كده
ندى بضحك اعمل اي بقى الوقت اخر 
ادم بكرة تبقى في بيتي وميهمنيش حد 
ندى بضحك يارب 
ادم شدها وقبلها قبله عميقه ومشي 
ندى ضحكت وطلعت علي الأوضه وكانت فرحانه اوي اوي ومش مصدقه نفسها وفضلت حضنه صورة ادم ومبسوطه جدا ونامت وهي بتضحك 
......
تاني يوم الصبح
عائشه راحت تصحى ندى 
عائشه ندى ي ندى صحي النوم 
ندى بضحك احلى صباح علي احلى ماما فالكون 
عائشه مزاجك رايقك النهار ده لي ب عصفوره ولا عشان سي ادم😉
ندى بفرحه اه ي ماما ده اجمل دومي فالدنيا كلها ده روحي ونن عيني وقلبي من جوه
عائشه بفرحه شفتي ي ندى كرم ربنا كبير ازاي فرحك بادم بعتو ليكي اب وسند وصاحب وحبيبي واخ ربنا يديمكم لبعض يارب ي حبيبتي واشوف عيالكم كده واربيهم 
ندى حضنت مامتها وقالت يارب ي امي يارب 
عائشه يلا ي حبيبتي عشان تفطري 
ندى حاضر 
علي الفطار مالك بغمزه😉🤍الجميل مبسوط 
ندى بضحك اه ي روحي
مالك ربنا يسعدك ي حبيبتي طول العمر
ندى وانت كمان ي لولو 
مالك بغيظ مبلاش لولو دي 
ندى بضحك لي ده قمر عليك 
ملك اه ي لولو حلو عليك وبتضحك 
مالك شوف البت 
ندى مالك بس ي مالك دي ملك حتى قمر 
مالك أيوة ي ختي دلعيها 
مالك يلا سلام لازم امشي 
ندى استنا اي رايح للموزه 
مالك بتوتر ها موزه اي بس 
ندى بضحك في اي ي عم وشك جاب الوان لي بس
مالك بس ي بت ده عشان انا قمر وأبيض 
ندى ضحكت بصوت اي الغرور ده ولا عشان شعرك ناعم وطويل وعينك خضرة وأبيض وعندك غمزات يعني هتتغر علينا 
مالك بضحك اه ي حبيبتي هتغر 
دنا قمر ي اخوتي قمر
......
ونبي الود قمر ومعاه حق يتغر دنا لو معاك هعكسك 
.....
ندى مالك استنا 
مالك نعم 
ندى كنت جبتلك هديه كده 
مالك اي هي 
ندى مش انت بتعرف تسوق 
مالك اه 
ندى عرفت اي هي الهديه صح .
مالك بصدمه معقول ي ندى
ندى طبعا ي مالك 
مالك هتشغليني سواق ليكي 
ندى فاتحه بوأها من الصدمه نعمممممممم انت غبي يلا ولا عبيط 
مالك الاتنين 
ندى صح 
مالك بضحك اخلص بقى اي الهديه 
ندى جبتلك عربيه 
مالك بجد مش هزار 
ندى اه ولله جبتلك عربيه انت كان نفسك فيها اوي ومن غير سواق ودي رخصه العربيه ورخصتك ي قلبي
مالك حضنها جامد وقالها ولله انتي اجمل اخت فالدنيا كلها حقيقي ي ندى انا كل يوم بحبك اكتر من الاول 
وحياه امك لنفخك بتحب مين يلا 
مالك بخضه أعوذ بالله من الشيطان الرچيم هما بيطلعو ايمته دول انت جيت ايمته
ادم بغيظ وعصبيه دلوقتي ي عنيه عشان انفخك 
مالك وهو بيجري انا عملت اي بس 
ادم بيجري ورى مالك 
مش عارف ي خويا بتحضن مراتي لي يلا هااااا لا وكمان بتقولها كلام حلو دانت ليلتك سوده ي مالك 
ندى بتجري وهتموت من الضحك خلاص ي ادم خلاص بقى ونبي كفايه 
ادم ساب مالك وطلع يجري وراها تعالى ي حلوة دانتي ليكي عقاب اكبر 
ندى طلعت تجري في اي ي عم ده اخويا الصغير الله امال لو حضنت واحد غريب 
ادم كمان دانتي ليلتك سوده ي هانم 
ندى مجنون ي ربي مجنون 
مالك انا عندي جامعه سلام ي مجانين وطلع يجري خد العربيه الجديده وكانت  جامده اوي ولونها رصاصي
مالك كان فرحان اوي 
راح الجامعه اول موصل الجامعه 
فضل يدور فالمكان عليها ومش عارف هي فين 
فجاه شافها ماشيه فضل يبص عليها وهو مبسوط 
فجاه شاف واحد مسك ايديها وهي ضربتو 
مالك ادخل وضرب الود جامد 
مالك بعصبيه انت ازاي تتجراء تمسك ايديها ي حيوان انا هربيك وهعلمك الادب 
مليكه لو سمحت كفايه أرجوك وكانت بتعيط 
مالك اول مشاف عيونها ساب الود وراح عندها انتي كويسه 
مليكه اه انا كويسه شكرا 
مالك علي اي بس انا موجود في اي وقت محدش يقدر يقرب منك ماشي يلا علي محاضرتك 
مليكه برقه حاضر 
مالك فضل يبص عليها ويضحك من قلبو اخيرا كلمتيني ي مليكه قلبي 
راح المحاضرة
خلص مالك المحاضرات وهو طالع لقي الولد الا ضربو ومعاه ناس وعايزين يضربو مالك 
مالك وقف نعم عايز اي 
...
الولد ده صايع واسمو ايمن 
....
ايمن عايز اعلم عليك ي حلو وزق مالك 
مالك بقى كده ضربو بوكس ووقعو علي الارض
ايمن اضربو 
الشباب اتهجمو علي مالك 
مليكه شافت الخناقه عيطت جامد ولمت الكليها كلها عليهم 
خدوهم عند العميد 
العميد فرحانه بالاحصل ده ي هانم 
مليكه بتعيط ومش عارفه ترد 
مالك بعصبيه اي الا انت بتقولو ده ي دكتور عيب كده 
العميد عيب لاولله كمان 
وانت بقى تعرفها منين 
مالك دي خطيبتي ومن حقي أدفع عنها لما واحد يمسك ايديها ويعاكسها انت هتقبلها علي بنتك 
العميد باحراج لا 
مليكه مصدومه وبتبص علي مالك 
مالك قرب منها ومسك ايديها وقال للعميد عايز اخد خطيبتي وامشي 
العميد اتفضل 
مشي مالك ومليكه بتعيط 
ركبها العربيه وراحو كفايه وطلب بيها لمون
مليكه بعياط مش عايزه حاجه بس انت ازاي تقول كده
مالك طيب اهدي ممكن مكنش قدامي حل تاني ي مليكه اعمل اي انا مستحملتش انو يجيب سيرتك او ان اي حد يتكلم نص كلمه عليكي 
مليكه بعياط بس بردو مينفعش
مالك لي 
مليكه بعصبيه لي اي ها ازاي تقول انك خطيبي اروح الكليه والناس فاكرة انك خطيبي ازاي 
مالك اهدي ممكن انا ممكن اخطبك 
مليكه لا شكرا اظاهر اني صعبت عليك وانت حبيت تعطف عليا وتقولي اخطبك علي فكرة ي استاذ مالك كده عيب انت فعلا وقفت جمبي كتير وانا منكرش ده بس بردو ي مالك انت عملت حاجه غلط 
مالك ممكن تهدئ وتسمعيني 
مليكه اتفضل 
مالك فالكليه عادي انهم يفتكرو اننا مخطوبين واحنا نكون اصحاب اوكي لو حبينا بعض فعلا نتخطب لو متفقناش نتفصل ماشي 
مليكه ماشي 
مليكه انا لازم امشي
مالك طيب هوصلك 
مليكه شكرا 
مالك لا عيب هوصلك احنا اصحاب صح 
مليكه اه صح وضحكت 
مالك ي خربيت القمر 
مليكه في سرها ولله محد قمر غيرك يخربيت ضحكتك 
......
عند المجانين ادم وندى 
ندى بتجري فالجنينه وادم بيجري وراها
ندى مش هتعرف تعمل حاجه وبطلع لسانها 
ادم فعلا وجري مسكها وشالها ورمها في حمام السباحه
ندى بصدمه عاااااااااااااا ي ماما 
ادم هيموت من الضحك علي منظرها 
ندى غبي وبارد وغلس عاااااا بااااارد 
ادم بضحك اوي وبحبك 
ندى اااه بغرق ادم الحقني ونزلت تحت الماء
ادم اتخض ونطق فالمايه 
ادم ندى ندى انتي كويسه
ندى بضحك وونزلتك المايه بهدومك هييييييييييي سقفه ليا 
ادم بغيظ بقى كده
ندى بضحك اه 
ادم طيب تعالي أعرفك بقى 
ندى لالا ي ادم لا 
ادم لا اي ي ماما انسي وفضلوا يلعبوا فالمايه ويضحكو 
بعد شويه طلعو وطلع ادم وندى يغيرو هدومهم
ندى لبست بنطلون ابيض واسع وتيشرت هفان تحفه وفردت شعرها وكانت جميله
ادم لبس بدله رصاصي تحفه وكان قمر 
وخرجو سوى راحو الشركه 
....
فالشركة ندى وصلت خدت فاطمه بلحضن ندى انا مبسوطه اوي 
فاطمه وانا كمان اوي اوي اوي اوي
ادم طب امشي انا بقى علي مكتبي 
ندى بضحك اه
ادم ماشي ماشي حسابك بعدين 
وكملو شغل 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن والثلاثون اضغط على (رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن والثلاثون)
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (عشقت صعيدي)
reaction:

تعليقات