القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتقام وعشق الفصل السابع 7 بقلم أميرة محمود

 رواية انتقام وعشق الفصل السابع 7 بقلم أميرة محمود

رواية انتقام وعشق الفصل السابع 7 بقلم أميرة محمود

رواية انتقام وعشق الفصل السابع 7 بقلم أميرة محمود

الحمد لله الرصاصه مجتش في رجله عدت من جنبها جرحته بس
والله لهندمك علي اللي قولته 
ونزل ضرب في السكيورتي اللي تبع ايمن
ساره ، الو ايوه يا فرح رائد بيتخانق مع الامن تحت خلي سليم ينزله
اتلموا علي رائد ومسكوه وفضلو يضربوا فيه
ساره ، سليم الحق صاحبك هيموتوه
سليم طلع مسدسه ، ابعدوا عنه احسن مااضرب بالنار
الامن تبع سليم وصلوا اول ماسليم كلمهم
كلهم طلعوا مسدسات علي بعض وفضلوا يضربوا نار علي بعض
سليم ، ياللا يافرح اركبي العربيه 
ساره ، ماما ايه اللي نزلك
سليم ، اركبي بسرعه يا طنط انتي وساره 
ساره ، بس رائد فين 
سليم بزعييق ، السكيورتي ركبوه العربيه اللي مشت ياللا بسرعه قبل ماحد يموت فينا 
ساره ركبت بسرعه هي ومامتها
ام ساره ، هو في ايه وايه اللي حصل
ساره ، السكيورتي قالولي كلام قذر و رائد راح يمسك فيهم اتلموا كلهم عليه وضربوه
ام ساره ، يا مصبتي وحصله حاجه
ساره ، مش عارفه هو احنا هنروح فين يا سليم بيه
سليم ، فيلتي اامن مكان
ام ساره ، طب وبيتنا
سليم ، اللي هيرجع هيبقي كبش فدا
ام ساره ، هما مش دول اللي بباكي موقفهم تحت البيت عشان حمايه ليكي يا فرح
فرح ، اه
ام ساره ، طب ماتكلم حماك تحكيله اللي عملوه
سليم ، أما نروح هفهمك كل حاجه بس بالله عليكي مش عايز اسئله خالص
،،،،،،،،،،،
في الفيلا
سليم ،. رائد وصل
الامن ، اه فوق لسه واصل حالا
نرمين ، هو في ايه يا سليم ورائد ماله و فرح انت خطفتها تاني ليه
ام ساره ، خطفتها تاني أنا كده فهمت كل حاجه
فرح ، ياطنط والله هشرحلك كل حاجه
ام ساره ، تشرحيلي كنتي بتستغفليني كل ده يافرح أخص عليكي وانا اللي كنت بحبك زي ساره بالضبط
فرح ، والله يا طنط أنا كمان بحبك والله بس اللي حصل أن سليم خطفني ينتقم من بابي بس والله هو حبني وانا حبيته عشان كده حصل كل ده
ام ساره ، ليه بتحلفي أنه حبك مش ممكن يكون بيكمل انتقام
سليم ، أنا فعلا كنت بنتقم في الاول بس مكنتش اعرف اني هحبها كده والله العظيم فعلا بحبها ومش بس بحبها أنا بعشقها
ام ساره ، هي مراتك دي الوقت لو حبيت تنتقم فأنت كده بتنتقم من نفسك عايز تكمل انتقام كمل بس صدقني انت اللي هتزعل في الاخر لانك هتخسر رجولتك قصاد واحده ست
سليم ، حضرتك هتقعدي معانا كام يوم ولو حسيتي اني بكدب عليها ممكن تنفذي فيا اي حكم وقصادهم كلهم أنا موافق علي حكمك
ام ساره ، لازم اروح ورايا شغل بكره
سليم ، مينفعش ممكن يتعرضولك وغير كده انا هكلم المسؤل عن اداره التربيه والتعليم واخدلك اجازه كمان
ام ساره ، ليه دخلتنا في متاهاتك أنا وبنتي كنا عايشين في حالنا وحتي فرح كانت نسمه بتيجي تنور بيتنا الكام يوم اللي كانت بتقعدهم
سليم ، غصبا عني والله 
ام ساره ، بس علي كده بقي رائد مش عريس والا حاجه دي كانت لعبه
سليم ، بصراحه صاحبي مراته ماتت وهي حامل كان بسبب شغله وحالته النفسية ادمرت ساب شغله بس بعد ماصفاهم كلهم واخد حقها حبيت أخرجه من اللي هو فيه قولتله يشاركني بأسهم في الشركه وبقي دراعي اليمين وبصراحه أنا كان نفسي اجوزه تاني وافرح بيه وكان نفسي اقربه من بنت حضرتك 
ساره بإحراج ، تقربه مني ومين قالك اصلا اني ممكن اوافق عليه
احمد نزل من عند رائد
احمد ، ده اكل علقه موت مين قدر عالوحش ده
سليم ، طب هو عامل ايه دي الوقت
احمد ، اخد حقنه مسكنه وهتخفف عنه الالم شويه 
رائد نزل وراه 
سليم ، ايه اللي نزلك
احمد ، الحقنه سكنت شويه بس لازم ترتاح انت اخد خمستاشر غرزه في بطنك أنا ماشي مش مسؤول عنه لو مشا
رائد ، لا هروح عايز انام
ساره اول ما شفته وهو كله شاش وعنيه حواليها زراق من أثر الضرب قلبها وجعها بس حاولت تجمد قلبها وتبينله أنها شمتانه
ساره بضحك ، اللي يشوفك وانت داخل عليهم بصدرك مفتوح ميشوفكش وانت مفيش حته فيك سليمه
رائد لف وبصلها بصه طويله خليتها زعلت من نفسها
ام ساره ، تصدقي انك قليله الذوق متزعلش يا بني كتر خيرك انك رميت نفسك في النار عشانها وهي البعيده بارده
سليم ، اطلعي يا فرح دخلي ساره وطنط الاوضه اللي كنتي بتنامي فيها
فرح ، ماشي اتفضلي ياطنط 
،،،،،،،
سليم ، اطلع يا رائد ورحمه مراتك لتطلع تنام فوق عشان ابقي مطمن عليك
رائد ، هو انت هتبيت البت دي هنا
سليم ، بت مين
رائد ، ساره زفت 
سليم ، لو رجعوا مش ضامن اللي هيحصلهم 
موبايل سليم رن
سليم ، نعم
ايمن ، خطفتها تاني ليه
سليم ، محدش بيخطف مراته
ايمن ، اتجوزتها 
سليم ، اوف نسيت اعزمك علي كتب كتابنا كان انهارده
ايمن ، ياللا كده حلو اهو كل حاجه هتبقي ملكي اول مابنتي تبقي ارمله
سليم ، لا ده انا اللي هيتمها قريب
ايمن ، بكره نشوف وحسابك تقل معايا اوي
سليم ، قولتلك مبتهددش وقفل السكه في وشه
رائد ،. عرف انك اتجوزت 
سليم ، اه وهدد تهديداته بتاعه كل مره
رائد ، ربنا يستر انت زودتها اوي معاه
سليم ، أنا طالع انام
رائد ، وانا مروح سلام
سليم ، وقسما بالله لو مشيت هقطع علاقتي بيك خالص
رائد ، بس
سليم ، لابس ولا مبسش ياللا تصبح علي خير
رائد ، وانت من أهله وطلع اوضته
،،،،،،،،،
ام ساره ، انتي قليله الذوق الراجل عرض نفسه للموت عشانك وانتي واقفه بتضحكي علي منظره
ساره ، هو اللي عمل فيها ابو الرجاله يستاهل
ام ساره ، الكلام معاكي زى عدمه
الباب خبط
فرح ، مين
سليم ، أنا 
ام ساره ، افتحيله يابنتي
سليم ، هو انتي هتباتي هنا
فرح ، مش عارفه انت قولتلي نطلع الاوضه أنا وطنط وساره
سليم ، تطلعيهم أنا بقيت جوزك اتفضلي تعالي الجناح بتاعي
فرح بصت لام ساره ، اعمل ايه يا طنط
ام ساره ، روحي مع جوزك يا بنتي ربنا يهدي سركم
فرح ، ماشي وراحت مع سليم
،،،،،،،،
في اوضه سليم
فرح دخلت ، اي ده هو كل حاجه لونها ازرق في اسود ليه
سليم ، بحبهم
فرح ، بصراحه هو جميل بس حاسه انها اوضه كئيبه
سليم ، هو احنا هنفضل نتفرج علي الالوان
فرح ، سليم معلش بلاش يحصل بينا حاجه عشان خاطرى أنا عايزه اتاكد انك بتحبني اول
سليم ، ما احنا ممكن ناكد حبنا واحنا مع بعض
فرح ، عشان خاطري
سليم ، ماشي هتنامي فين 
فرح ،طنط معهاش هدوم ولا ساره ولا أنا
سليم ، اوووف راحت من بالي خالص
فرح ، أنا معايا رقم واحده عندها بوتيك وبتبعت الهدوم مع مندوب اكلمها
سليم ، ماشي كلميها عما ابعت هدوم لرائد
،،،،،،،،،،،،
رائد وسليم
سليم ، خد الترنج ده البسه نسيت حكايه الهدوم دي خالص
رائد ، طب وساره وامها 
سليم ، بعت اجبلهم مندوب هيوصل لحد هنا
رائد ، تمام 
سليم ، تصبح علي خير
رائد ، وانت من اهله
،،،،،،،،،،،،
بعد ساعتين
الامن ، الو ايوه يا رائد بيه في واحد جايب شنط فيها هدوم وبنرن علي سليم باشا مبيردش
رائد ، أمممم ابعتهم مع حد علي اوضتي وانا هبعت معاه الفلوس
الامن ، تمام يا باشا
رائد استلم الهدوم من الأمن ودفع الفلوس واخدهم وراح يخبط علي ساره
ساره سمعت خبط براحه علي باب اوضتها 
ساره ، مين
رائد ، افتحي خدي دول
ساره فتحت وخرجت وقفلت الباب عشان مامتها متصحاش، اي دول
رائد ، هدوم تناموا فيها هي مامتك فين
ساره ، نامت جبتهم منين وازاي
رائد ، صحبتك جابتهم من علي النت وانا دفعت حقهم
ساره ، تمام هما بكام
رائد ، ب 630ج 
ساره ، دول اي دول عشان يبقوا بالسعر ده وطلعتهم
رائد ،. اوف الحقي اللي وقع
ساره ، شالتهم في الشنطه بسرعه 
ساره ، بص أنا مش هاخدهم عشان ماما اكيد مش معاها المبلغ ده فشكرا 
رائد ، هتنامي بهدوم الخروج ازاي
ساره ، ماما كانت نازله بالاسدال وتحته هدوم بيت نامت بيها وانا عادي ممكن أنام بهدوم الخروج عادي
رائد ، طب ممكن تعتبريهم هديه مني
ساره ، اولا انا مبخدش هدايه من حد ثانيا دول غاليين قوي وانا محبش البس حاجه ماما متقدرش تدفع تمنها
رائد ، هو انتي بتحبيها اوي كده 
ساره ، ضحت بكل حاجه عشاني فلو محبتهاش احب مين
رائد ، انا جعان تيجي ننزل ناكل 
ساره ، أصحاب البيت نايمين دي تعتبر اسمها سرقه
رائد ، اي اللي هنسرقه ده احنا هناكل خلاص بصي أعمليلي حاجه اكلها عشان جعان اوي عشان مش بعرف والصبح هبقي اقول لسليم 
رائد مش بيتعشي اصلا عشان معدته تعبانه بس هو بيحاول أنها تقعد معاه يضيعوا وقت
ساره ، ماشي طب خد الهدوم 
رائد ، اعمل بيهم ايه مبلبسش ميديام يا اختي
ساره ، هههه 
رائد ، يخربيت جمال غمازاتك ايوه كده اضحكي مش عالطول مكشره
ساره كشرت ، انزل ياللا يا خفيف عشان اعملك تاكل عشان اطلع انام
رائد ، عارفه لو سمعت كلمه خفيف دي هعمل فيكي ايه
ساره ، ايه
رائد ، ولا حاجه
وقعد يضحك هو وساره 
،،،،،،
في المطبخ
ساره ، تاكل ايه
رائد ، شوفي كده عصير في التلاجه
ساره ، اه في كذه نكهه
رائد ، طب هاتيلي فراوله 
ساره فضلت تشب برجليها مش طايله الكوبيات
رائد اجي من وراها جاب كوبيتين
ساره حسن بصهد وراها بتبص لقيته واقف وراها بيجيب الكوبايات
ساره ، كان ممكن تقولي ابعدي مش لازم كده
رائد ، مجاش في بالي قولت اجبهم اساعدك بدالك اوزعه مش طايله
ساره ، طب انت جايب اتنين ليه
رائد ، اشربي معايا
ساره ، لا أنا طالعه انام تصبح علي خير
رائد ، ممكن القيكي كده عالطول هاديه بتبقي طعمه
ساره ، طعمه دي تبقي خالتك
رائد ، خدي الهدوم وانتي طالعه غورى
ساره ، مش هاخدهم فاهم
رائد ، براحتك 
ساره ، تصبح علي خير 
رائد ، وانتي من أهله
نكمل بكره باذن الله البارت الجديد
انتقام وعشق
للكاتبه اميره محمود
انتي كنتي فين دي الوقت
ساره ، كككك
ام ساره ، هو ايه اللي ككك
ساره ، مفيش فرح كانت جيبلنا الهدوم دي فكنت بجيبها 
ام ساره ، بتجيبيها منين 
ساره ، رائد خبط وانتي نايمه وعطهوملي وقالي ممكن تعمليلي حاجه اكلها عشان مش عارف فنزلت وجبتله عصير
رائد واقف بره سامع كل حاجه عشان الصوت كان عالي 
رائد ، لسانها الطويل ده كله ومبتكذبش لا بجد عجبتيني
ام ساره ، معدش يحصل فاهمه واللا لا والهدوم دي مش هتتلبس لأنها جديده وانا مش معايا تمنهم
ساره ، ماهو أنا والله يا ماما مرضتش وهو أسر فقلت اجي أسألك
ام ساره ، طب مسالتنيش ليه قبل ماتنزلي مع شاب في نص الليل افرضي كان عمل فيكي حاجه يا محترمه
ساره بدموع ، ماما انتي عارفه بنتك ازاي تقولي كده وثم أن رائد مبيطقنيش فعشان كده اديت الامان ونزلت
ام ساره ، الغلطه غلطتي اني وافقت اجي هنا اتفضلي ياللا عشان نغور من هنا
رائد خبط عليهم
ام ساره ، نعم
رائد ، أنا اسف غصبا عني سمعت الكلام بس والله أنا ماكان في نيتي حاجه وحشه
ام ساره ، لا وحشه ولا حلوه ياللا يا ست هانم 
ساره مسحت دموعها ، أنا جاهزه 
رائد ، مينفعش تروحوا خالص هناك انهارده صدقيني ايمن ابو فرح حلفان أنه ماهيسكت
سليم خرج ، في ايه ياجماعه ايه الصوت ده
رائد ، عايزين يمشوا دي الوقت
سليم ، ليه في حاجه ضيقتك يا ست الكل
ام ساره بصت لرائد
سليم ، في ايه ياجماعه
ام ساره ، ابعد عن بنتي خالص فاهم اللعبه خلصت وكل حاجه اتكشفت
سليم ، هو ايه اللي حصل حد يفهمني
رائد ، مش انت مراتك طلبت هدوم وسيادتكم نمت وانا استلمتهم ودفعت تمنهم وعطيتهم لساره مردتش تاخدهم حسيت اني جعان بسبب الدم اللي نزل من بطني فقلت لها ممكن تعمليلي حاجه اكلها وبعدين قولت كفايه عصير فلما طلعت قولتلها خدي الهدوم وانتي طالعه فهي كانت هتستاذن مامتها الاول بعدين لقيت اللي حصل ده
سليم ، اه فعلا والله نسيت موضوع الهدوم ونمت بس انتي زعلانه من ايه يا ست الكل
ام ساره ، مينفعش أنها تنزل معاه في الليل ده من غير ماتقولي
رائد ، بس انا كنت دايخ وتعبان 
سليم ، خلاص حصل خير 
ساره بدموع مثل السيل ، بس انا همشي اول مره يا ماما فين ثقتك فيا أنا هروح بيتنا واللي يحصل يحصل
ام ساره اخدتها في حضنها ، أنا اسفه انتي عارفه اني مليش غيرك في الدنيا 
ساره انهارت في حضن امها 
ام ساره ، خلاص بقي يارب اموت لو مبطلتيش عياط
ساره ، بعد الشر عنك يا ماما
فرح واقفه متابعه كل ده افتكرت مامتها وقعدت تعيط
الكل اخد باله من عياط فرح
ام ساره راحت حضنتها ، متعيطيش انتي كمان اي ده بنتين نكد وراحت معيطه جامد خلاص بقي يافرح والله لو مسكتي همشي
رائد ، علي فكره انا امي كمان متوفيه
ام ساره ، ههههه الله يرحمها ياحبيبي 
رائد ، أنا عايز حضن من ده
ام ساره ، عند امك يا حبيبي 
رائد ، أنا عرفت هي جايبه الألفاظ دي منين هههههه
سليم ، هههههه تستاهل ياللا بقي ادخلوا ناموا
ام ساره ، الفجر بيأذن تعلو نصلي جماعه
ساره ،. بس انا مش معايا إسدال
سليم ، هشوف عند نرمين
ساره ، لا بلاش تصحيها حرام
ام ساره ، لا صحيها اهو ناخد ثوابها ياللا ياحلوين مين اللي هيبقي امام بينا
سليم ، رائد طبعا
رائد ، ليه ميكنش انت
سليم ، بقولك ايه أنا طالع اصحي نرمين علي ما انت تجهز
ام ساره ، هو انتو مبتعرفوش تصلو واللا اي
رائد ، لا طبعا بنعرف بس مأصليش كنت أمام
ام ساره ، طب ياللا احنا هنتوضي علي ماتجهز ياحبيبي
رائد ، امرى لله ياللا
فوق عند نرمين
سليم بيخبط 
نرمين ، مين 
سليم ، أنا
نرمين ،. طب ادخل يا حبيبي
سليم ، نرمين عايز اسدالين صلاه وقومي صلي معانا
نرمين ، انت هتصلي 
سليم ، اه
نرمين ، احلف انت دخلت الاسلام
سليم ، اومي يا ظريفه 
نرمين ، طب تعالي اومني 
سليم ،. ياللا هاتي الاسدالين واتوضي وانزلي صلي معانا
نرمين ، خلاص ماشي بس ابقي تعالي نزلني بعد ماتعطيهم الاسدالات
سليم ، اوك
،،،،،،،،،،،،
نرمين نزلت لقت رائد واقف هيصلي بيهم أمام
نرمين ، الله اكبر الإسلام دخل بيتنا الله اكبر
الكل وقع علي روحه من الضحك
ام ساره ، ههههه طب وانتي بتصلي واللا زيهم
نرمين ، طبعا بصلي والله يا طنط ده حتي سليم كان طالع لقلاني صاحيه كنت قايمه اتوضي واصلي
ام ساره ، طب ياللا يا استاذ رائد احنا جهزنا
رائد وقف وهو محروج وبدأ يصلي بكل خشوع الكل انبهر بجمال صوته
بعد الصلاه
ام ساره ، بسم الله ماشاء الله صوتك جميل جدا
سليم ، لا بجد صوتك جميل اوي يا رائد بجد 
رائد ، متشكر يا جماعه والله 
سليم ، الحق ايمن زفت بيرن 
رائد ، في حد يتصل بحد دي الوقت طب رد شوفه عايز ايه
سليم ، عايز اي وبتتصل دي الوقت ليه 
ايمن ، أنا قدام فيلتك لوحدي أنا جاي عايز اشوف بنتي
سليم ، دي الوقت ومش خايف
ايمن ، أنا مكلم ظابط صاحبي وقايله اني جاي هنا وطبعا لو حصلي حاجه الحكايه مش هتعدي بالساهل
سليم ، طب حكايه بنتي دي مش هستوعبها قول عايز ايه واخلص
ايمن ، كلمهم يدخلوني
سليم ، ماشي وقفل في وشه
رائد ، عايز ايه
سليم ، واقف قدام الفيلا عايز يدخل يشوف بنته خليهم يدخلوه بس يفتشوه قبل ما يدخل كويس
ام ساره ، مش عوايده كانت بتبات عندي مكنش بيسأل خالص
سليم ، اهو هيدخل ونشوف عايز ايه
،،،،،،،،،،
بعد شويه ايمن دخل
سليم ، خير عايز ايه
ايمن ، دي تربيتي ليكي تروحي تتجوزي من ورايا يافرح
فرح ، بصت في الارض ومردتش
ام ساره واقفه متنحه
سليم ، جاي عشان تقول الكلمتين دول
ايمن ، أنا جاي بأوراق التنازل أظن انتي بقي عندك واحد وعشرين سنه فطبعا امك كانت كاتبه كل حاجه باسمك فيا له يا حلوه امضي
ام ساره بصدمه ، فتحي
ايمن بصلها جامد واتلقلق في الكلام ، فتحي مين
ام ساره بصوت عالي وهجمت عليه شديته من قميصه ، بنتي فين يافتحي بنتي فين
سليم ، في ايه 
ام ساره بدموع ، ده فتحي ابن عمي زمان اتجوز واحده غنيه وطلعت مبتخلفش اجولي بعد ماجوزي مات وانا كنت حامل في التامن وكنت لسه مدخلتش الكليه اتفقوا هيخدوا مني واحده من اللي في بطني مقابل هيجبولي شقه لأن كنت في شقه ايجار وابويا وأمي متوفين وقالولي هيدوني مبلغ أأمن مستقبلي وأكمل تعليمي وطبعا كنت عيله عندي 17سنه فوافقت اول ماولدت اخدوا بنت وسابولي ساره وبعد شويه كلمتهم عايزه بنتي مرضوش وقولتلهم مش عايزه حاجه هنزل اشحت بيهم واربيهم مرضوش يرجعوهالي وهددوني أنهم هيقتلوني أنا وبنتي فبعدت عنهم 
ايمن ، أنا معرفكيش اصلا
ام ساره ضربته بالقلم ،بنتي فين رد احسنلك 
ايمن جاي لسه يضربها سليم مسك أيده 
سليم ، هتمد ايدك علي ست ياحيوان
رائد ، ربنا يستر من اللي في بالي
ساره بصتله وبصت لفرح بصدمه
سليم ، قول الحقيقه احسن بجد هنخرجك حتت
ايمن ، المقابل أنها تتنازل عن كل الأملاك وتمضي وانا هقول كل حاجه
فرح اخدت الورق بلهفه ومضيته
ايمن ، ايوه انا فتحي واول ماتجوزت سها غيرت اسمي وكل حاجه بتفكرني بالفقر اللي عيشته اتجوزت واستحملت أنها مبتخلفش عشان فلوسها مش اكتر وفرح تبقي بنتك يا منال 
فرح رمت الورق في وشه ، عشان كده عمرك ماحبتني عمرك ماحسستني انك ابويا وعلي فكره يا طنط منال انتي هتفضلي طول عمرك بالنسبالي مامت صحبتي أنا مامي ماتت الام اللي تبيع ضناها متبقاش ام عارفه كانوا اصحابي يقعدوا يقولولي هو انتي وساره اخوات عشان الشبه الكبير اللي مابينا كان بيبقي نفسي اقولهم أيوه اختي ليه عملتي فيه كده انتي عارفه الراجل ده كان بيعمل فيا ايه كان دايما ضرب واهانه ومامي سها هي اللي كانت بتقفله كتبت كل حاجه باسمي أول ماتعبت عشان تضمن أنه ميرمنيش في الشارع اول ما تموت 
ام ساره بعييط ، والله غصبا عني ابوكي مات وسابلي ديون ماتتلم وحتي الشقه كانت ايجار وأما روحت لابن عمي يساعدني عشان عرفت أنه اتجوز واحده غنيه ويقف جنبي رمولي شويه قروش ادفعهم لصاحب الشقه وبعدها اجولي شقتي ومراته شرطت تساعدني تاني مقابل تاخد قلبي قصاد المساعده 
سليم ، حتي بنت عمك طلعت ندل معاها بدل ماتقف معاها في المصيبه بتاعتها طول عمرك شيطان مش اخدت اللي عايزه اطلع بره
رائد ، هات الورق ده اشوف مضت علي ايه اول 
فرح ، أنا طالعه انام 
ام ساره جرت عليها ، ابوس رجلك يا بنتي متسبنيش أنا مبنمش بسبب العذاب اللي عيشته من غيرك متعذبنيش اكتر من كده
فرح ، انتي رمتيني انتي كنتي السبب في عذابي
ساره ، ماما كفايه كده انتي هتبوسي رجليها ياللا نمشي 
ام ساره ، اسكتي انتي مليكش دعوه وراحت بصه لفرح انتي مش كنتي دائما بتقوليلي اني الحضن الحنين عليكي أنا وساره
فرح ، كملي الحضن الحنين من العذاب اللي بشوفه من بابي اللي انتي كنتي السبب فيه
ساره ،. اتكلمي كويس مع امي انتي فاهمه بدل ما تندمي
ام ساره ضربتها بالقلم ، ملكيش دعوه انتي قولت
ساره طلعت تجرى خرجت بره الفيلا
رائد ، أنا هروح وراها هجبها
ساره خرجت تجرى تعيط في الجنينه ولسه جايه تخرج من البوابه 
الامن ، معنديش أوامر تخرجي
ساره ، لا هخرج وحاسب عن وشي احسنلك
رائد اجي وراها ، هتروحي فين
ساره بزعييق ، ملكش فيه ابعد عني
رائد ، تعالي بس اهدي 
ساره ، مش ههدي
رائد بزعييق ،. الكل بيتفرج علينا مينفعش كده
ساره ، قولتلك ملكش فيه
رائد ، طب تعالي اركبي وشوفي عايزه تروحي فين وانا هوصلك
ساره ركبت معاه وفضل سايق لحد ماوصل علي الكورنيش
ساره ، انت وقفت ليه
رائد ، انزلي نقف شويه قدام البحر ونتفرج عالشروق
ساره نزلت ووقفت قدام البحر وفضلت تعيط
رائد ، طب بتعيطي ليه انا مش شايف أن في سبب تعيطي عليه
ساره ، كل اللي حصل ده ومفيش سبب دي أمي اتهانت ولسه واقفه تعتزرلها
رائد ، صاحبتك كانت بتيجي تبات عندك ليه
ساره ، عشان
رائد ، سكتي ليه كملي عشان بتهرب من عذاب ابوها ليها تعرفي أن ايمن قتل ابو سليم وأمه وهو السبب في أن اخته قاعده علي كرسي متحرك
ساره ، بس كانت عايشه ملكه اي حاجه نفسها فيها كانت بتجيبها 
رائد ، لو قولتلك هعطيكي مليون جنيه بس هتضربي وتتهاني بيهم يأما مامتك هتختارى مين
ساره بدموع ، طبعا ماما
رائد ، فهمتي قصدي واللا لا
ساره بابتسامه ، اممم
رائد ، تعرفي أن انتي وفرح فيكوا غمازات من بعض
ساره ، ماشي يا خفيف
رائد كشر مره واحده ،. خفيف بردك ماشي يا سرسور
ساره كشرت جامد وعقدت حواجبها ، عارف لو سمعت الكلمه دي تاني هعمل فيك اي
رائد ، اي
ساره حطت أيدها علي مكان الجرح في بطنه ، هعمل كده
رائد ، ااااه وربنا انتي مفتريه أنا ماشي وهسيبك هنا اياكش يطلعلك قرش من البحر ياكلك
ساره ، امشي يا له من هنا
رائد ، ياله أنا يتقلي ياله ماشي يا سرسور ياسرسور ياسرسور وسابها وراح ركب العربيه
ساره بابتسامه ، وربنا مجنون 
الحق ياله في موزه واقفه عالكورنيش لواحدها اهي
هو القمر واقف لوحده ليه 
ساره ادورت لهم ، في حاجه ياخفيف
لا أصل اللي بتستنيه شكله مش جاي فاحنا اهو موجودين وهنديكي اللي عايزاه 
ساره قامت فيهم شلاليط نيمتهم كلهم في الارض
رائد نزل جرى من العربيه ورايحلها بيبص لقاهم قاموا من علي الارض يجرو
أجرى ياله دي شكلها بتلعب مسارعه محناش قدها
رائد ، هههههههه يخربيتك ده ايه ده اللي حصل
ساره ، مش قولت هتمشي رجعت ليه
رائد ، خلاص بقي ياللا المسامح كريم اركبي عشان اوديكي زى مانتي عايزه
في العربيه
رائد ، هههههههه
ساره ،. هو انت اهبل واللا عليك عفريت
رائد ، وانا اللي خفت عليكي ونازل ادافع عنك طب ما بدالك كده مدفعتيش عني ليه أما كانو بيضربوني
ساره ، عشان معاهم مسدسات وانا الصراحه خفت
رائد ، انتي اللي هيتجوزك لازم يبقي معاه مسدس عشان يدافع عن نفسه
ساره ، اللي هيتجوزني طبعا هيكون بيحبني ومش هيأذيني ولا ااذيه
رائد ، طب افرضي في مره قالك يا سرسور
ساره ، مش عارفه هعمل ايه بس اكيد وجزت علي اسنانها هندمه
رائد ، ربنا يكفينا شرك
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات