رواية انتقام وعشق الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمود

 رواية انتقام وعشق الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمود

رواية انتقام وعشق الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمود

رواية انتقام وعشق الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمود

أنا هروح بيتنا مش رايحه الفيلا 
رائد ، هو انتي دماغك ناشفه كده ليه اسمعي الكلام وروحي معايا
ساره ، أنا دماغي مش ناشفه بس ماما ضربتني وانا اول مره ايد ماما تيجي علي وشي
رائد ، طب ما أنا ضربتك بالقلم واديكي راكبه عربيتي عادي
ساره ، بس حقي جالي اخت علقه ايه تمام
رائد ، يعني انتي عايزه حقك يجيلك من مامتك
ساره ، انت مجنون ايه اللي بتقوله ده دي لو قتلتني محدش ليه فيه 
رائد ، طب هي مقتلتكيش ياللا بقي فاتها قاعده علي نار
ساره ، تفتكر ورفعت حواجبها وبصتله
رائد ، افتكر طبعا
ساره ، خلاص ماشي روحني علي بيتنا بقي
رائد يصلها بغل ، وربنا انتي مجنونه 
ساره ، هههههه شكلك بيبقي حلو وانت متعصب 
رائد ، والله
ساره ، أمممم عشان كده بحب اضايقك
رائد ، وانتي ضحكتك حلوه اوي 
ساره ، مش اول واحد يقولي كده علي فكره
رائد اتعصب ، هو انتي ماشيه تضحكي للناس وتيجي عليه وتكشري
ساره ، عشان انت بتضايقني فبضايقك وبتتبسط أما يضايقك
رائد ، ماشي ياستي ضايقي براحتك 
ساره ، تعرف صوتك حلو اوي وكله خشوع وانت بتصلي
رائد ، شكرا وانتي 
ساره ، أنا اي 
رائد ، شكلك حلو بالاسدال والطرحه كانت حلوه عليكي اوي
ساره ، نفسي ألبسها تاني
رائد ، هو انتي كنتي لبساها قبل كده
ساره ، اه بس الشيطان وحش
رائد ، فكرى فيها تاني
ساره ، اوك 
رائد ، ياللا وصلنا ياريت مضايقيش مامتك هي متستهلش منك حاجه وحشه هي افتكرت اللي حصل والصدمه كانت جامده عليها 
ساره ، ماشي ياللا 
،،،،،،،،-------------
سليم ، أنا آسف يا طنط بس سبيها تهدي وبعد كده يحلها حلال الصدمه قويه عليها
ام ساره ، والله يا سليم غصب عني
سليم ، عارف والله المهم اهدي انتي كمان وادخلي نامي دي الوقت
ام ساره ، طب وساره
سليم ، دي الوقت رائد هيجبها 
ام ساره ، تمام أنا هطلع الاوضه فوق عما تيجي
سليم ، ماشي وانا هطلع انام تصبحي علي خير
-----------------
سليم ، فرح 
فرح بدموع ، نعم
سليم ، بطلي عياط بقي هي الست الدنيا اجت عليها جامد عارفه اول ما شفتها حسيت انها شبهك خالص علي فكره محدش يصدق أنها امكم هههههههه يعني حماتي اكبر مني بتمن سنين
فرح ، لو سمحت مش عايزه كلام في الموضوع ده
سليم ، لا هنتكلم الست منهاره عشان خاطري تعالي معايا نصالحها 
فرح ، لا
سليم ، فرح دي كانت هتبوس رجلك انا مكنتش اعرف انك قاسيه كده
فرح ، شكرا بس بقي عايزه انام
سليم ، براحتك بس لو حصلها حاجه اكيد مش هتسمحي نفسك 
فرح ، طب تعالي معايا 
سليم ، فين 
فرح ، نروح لها
سليم قام وقف في ثانيه ، ياللا
فرح ، ههه ياللا
،،،،،،،،،،
فرح رايحه مع سليم تصالح امها
ساره طالعه مع رائد تصالح امها
اتقبلو قدام باب الاوضه سليم غمز لرائد ساره اول ماشافت فرح قصادها قعدت تعيط حضنوا بعض وفضلوا يعيطوا
رائد ، طب ادخلوا صالحوا الست اللي جوه دي
خبطوا علي الباب مردتش
ساره قلقت وفتحت الباب لقت امها بتصلي وساجده بتعيط
ام ساره ، الحمد لله يارب انت كبير وقادر على كل شئ الحمد لله انك رجعتهالي ومكسرتش قلبي اكتر من كده الحمد لله وخلصت صلاه
فرح وساره طلعوا يجروا حضنوها وفضلوا يعيطوا في حضنها وهي تبوس فيهم
سليم ، أنا هادخل انام وخليكي مع مامتك انهارده ياللا يا رائد
رائد ، ياللا
،،،،،،،،،،،،،،،،
سليم ، حد يصدق اللي حصل الليله دي
رائد ، ربنا عمل كل ده عشان ترجع لحضن امها
سليم ، سبحان الله يا اخي ده ايمن ده مش شيطان ده ابليس نفسه
رائد ، فعلا والله بعد اللي سمعته انهارده مش قادر اصدق ان الفلوس تدمر عيله وتشتت أفرادها
سليم ، ياللا أنا داخل انام الواحد مش عارف هينام ازاي في ام الليله دي
رائد ، هيييييه اجي انام في حضنك يا سي سليم
سليم ، تعالي يا اختي ده انا هقطعك يا رورو
رائد ، اختشي يا راجل احنا كبرنا علي الكلام ده
ساره كانت نازله تجيب شنطه الهدوم من تحت اللي رائد جيبها سمعتهم وقعت علي روحها من الضحك عليهم
رائد وسليم بصولها بصدمه سليم دخل اوضته من الاحراج متكلمش ولا كلمه ودخل جرى
رائد ، هو انتي واقفه من زمان
ساره ، كنت هههههه كنت نازله هههه اجيب الهدوم
رائد ، أمم ماشي انزلي
ساره ، مش تقول انك
رائد بصلها جامد ، اني ايه
ساره ، هههههه مفيش وربنا قلبي هيقف
رائد ، علي فكره احنا كنا بنهزر
ساره ، بتهزرزوا اممم هههههههه
رائد ، طب وربنا انتي مجنونه امشي يابت 
ساره ، ماشي يا رورو هههههههه
رائد ، رورو مين يا بت 
ساره كشرت ، رورو انت يا حبيبي ههههههه
رائد ، حبيبي
ساره ، سورى يا اختي هههههههه
رائد ، وربنا هرتكب جريمه فيكي انهارده
ساره ، ليه وعلي ايه أنا مش فاكره سيبت الهدوم فين
رائد ، تحت عالكنبه
ساره ، ماشي أما انزل اجيبهم اااه رجلي والنبي يا رورو انزلي هاتهملي احسن رجلي وجعاني 
رائد شد أيدها لفها ورا ضهرها وثبت وشها في الحيطه
ساره ، اااه
رائد ، احترمي نفسك وانتي بتكلميني فاهمه واللا لا
ساره ، سيب أيدي وجعتني
رائد ، ردي عليه فاهمه واللا لا
ساره بدموع ، أيدي وجعتني اااه فاهمه فاهمه
رائد سابها 
ساره ، معدش في كلام بينا 
رائد ، يبقي احسن واترحمت من لسانك الطويل
ساره فضلت بصاله والدموع نازله من عينيها ، شكرا وسابته ودخلت اوضتها
فرح ، مالك وفين الهدوم
ساره ، مليش ومش عايزاهم وبس بقي عايزه انام وقعدت علي الارض وضمت رجليها وحطت راسها في الارض وفضلت تعيط
ام ساره ، مالك بتعيطي ليه وبعدين هتنامي علي الارض كده
الباب خبط
فرح فتحت الباب ، خير يا رائد
رائد ، الهدوم اهي وبص علي الارض شاف منظر ساره
ام ساره ، هو في ايه ردى عليه انتي بتعيطي ليه 
رائد ، عن اذنكم وسابهم وراح اوضته
---------------★★★
رائد ، هو أنا مضايق ليه مش المفروض ابقي فرحان أنها مش هتكلمني أنا مش هعرف أنام وانا مزعل حد اووووف منظرها مبيروحش من عيني هو في حد يمسك ايد واحده ويلويها كده هي اصلا بتحس ماهي لو مكنتش بتحس مكنتش عيطت كده طب هي هتنام ازاي علي الارض كده لا لازم انسي لازم انام ورايا شغل مهم الصبح
،،،،،،،،،،،،،،،،،،
تاني يوم الكل قاعد علي السفره بيفطر بس الساعه اتنين لأنهم ناموا متأخر
سليم ، أنا طلبتلك فستان فوق في الاوضه وبعد اذنك يا طنط أنا حاجز مكان عازم فيه اصحابي انهارده عالضيق نعمل فيه حفله فرحنا هيبقي في ياخت في النيل
فرح ، بجد يا سليم
سليم ، أمم اي رايك يا طنط
ام ساره ، طبعا موافقه يا حبيبي ربنا يسعدكم بس احنا هنروح نجيب هدومنا أنا وساره عشان الحفله
سليم ، أنا جيبلكم كل واحده فيكم فستان 
ام ساره ، ليه كده كلفت نفسك 
سليم ، أنا معنديش اغلي منكم
ام ساره ، ربنا يخليك لينا يا حبيبي
سليم ، تسلمي يا ست الكل اومال ساره فين منزلتش
فرح ، فضلت تعيط لحد ما نامت من شويه هسبناها نايمه ونزلنا
سليم ، هو حد زعلها
فرح ، راحت تجيب الهدوم بليل فجأه دخلت تعيط ومسكتتش غير عالضهر هدت ونامت
سليم بص لرائد ، اكيد حد ضايقها
رائد ، اححم انا هروح عشان اجهز ونتقابل بليل في الياخت
سليم ، اوك ماشي 
رائد ، عن اذنكم وخرج مشي
،،،،،،،،،،،،،،،،
بليل 
فرح ، اي رايك في الفستان يا ط
ام ساره قاطعتها ، يا ايه
فرح ،. يا ماما
ام ساره ضحكت ، قمر ياحبيبتي والله قمر
الباب خبط
فرح ، اكيد سليم أنا هفتح
فرح فتحت الباب
سليم صفر ، اي القمر ده 
فرح ، بجد 
سليم ، والله قمر شكلي وطي وقال في ودنها هاخدك الاوضه بتاعتي ومفيش فرح
فرح ، بس عيب ماما ورايا 
سليم ، احم يا للا بينا 
ام ساره ، تمام أنا وساره جهزنا بس هنركب فين
سليم ، مع رائد 
ام ساره ، ماشي ياللا بينا يا ساره 
،،،،،،،،،
سليم اخد فرح في العربيه وراح يتصوروا صور ذكرى 
ساره ، مش هرمي مع البني ادم ده 
ام ساره ، ليه في ايه ماله
ساره ، مفيش بس مش هركب معاه
رائد ، مش بمزاجك اتفضلي اركبي
ساره ، اوووف اللهم طولك ياروح 
رائد ، اركبي انتي كده يا طنط وراح شادد ساره مركبها في العربيه
ام ساره ، اهدي بقي مالك
ساره ، مليش 
رائد طول الطريق عمال يبصلها في مرايه العربيه لحد ما اخدت بالها
رائد ، وصلنا الياخت اهو ياللا بينا 
ام ساره ، الطالعه بتاعته عاليه اوي
رائد ، أنا هدخل وانتي امسكي أيدي ياطنط
ام ساره ، ماشي ياللا
رائد شد ام ساره دخلها مد أيده لساره
ساره بصت له من فوق لتحت وراحت رافعه الفستان وجايه تطلع فقدت توازنها وكانت هتقع رائد شدها بسرعه لحد ما بقت في حضنه
ساره وشها احمر ، شكرا سيب بقي
رائد ، احمم أنا آسف
ام ساره ، لازم حب الناس هتطلع ازاي
رائد ، المفروض في سلم خشب بيتحط هنا نسوا يحطوه أنا هحطه ادخلوا انتوا 
ام ساره ، ماشي 
،،،،،،،،،،،
في الياخت
العروسه والعريس قاعدين والكل منبهر بجمالها
اسر ، احمد هي اللي لبسه فستان زهرى دي اخت العروسه
احمد ،. اه واللي جنبها مامتها
اسر ، طب عن اذنك
اسر راح قعد علي تربيزتهم
اسر ، أنا اسر ابن عم سليم
ام ساره ،. اهلا يا بني
اسر ، انتي اخت العروسه
ساره ، اه
اسر ، شبها خالص 
ساره ، اه ما احنا توأم
اسر ، أمم عشان كده
رائد واقف يبص عليهم وهما بيتكلموا من غيظه راح قعد معاهم
اسر ، اي يا عم رائد مفيش مكان غير هنا
رائد ، اه مفيش مكان
اسر معبروش ، هو انتو منين
ام ساره ، من سته اكتوبر
اسر ، اهلا بيكم هو انتي اسمك ايه
ساره ، ساره وحين تغيظ رائد أو سو عادي 
رائد بصلها بغل ، ممكن صرصور
اسر ، انت ايه دخلك 
رائد ، اصل احنا معرفه
ام ساره فاهمه رائد قعد ليه وساره بتكلم مع أسر ليه
اسر ، هو انتي بتدرسي
ساره ، أمم في تالته جامعه
اسر ، كليه ايه
ساره ، تجاره
اسر ، مرتبطه واللا سنجل
ساره ، س
رائد ، ساره خطيبتي يا اسر
اسر ، اووف أنا آسف ياله الواحد ملوش نصيب 
رائد ، حصل خير
ساره بصاله بصدمه وسابته وقامت راحت وقفت قدام البحر
رائد ، بعد اذنك يا طنط بقولك مابلاش طنط دي بحس انك قد امي وانتي شكلك اخت فرح وساره 
ام ساره ، ماشي أنا اسمي منال
رائد ، ماشي يا مون هروح لام دماغ ناشفه
ام ساره ، ماشي يا حبيبي بس براحه عليها لأنها لسانها طويل بس حساسه اوي
رائد ، عن اذنك وراح لساره جرى
،،،،،،،،،،،،
رائد ، هتدوخي متركزيش
ساره ، وانت مالك
رائد ، ماقولنا خطيبك
ساره ، غصبا عني يعني
رائد ، ايوه غصبا عنك
ساره ، بس انا مبحبكش ومبطقكش 
رائد ، واي كمان
ساره ، مش احنا اتفقنا مفيش كلام بينا ده حتي ايدك لسه معلمه علي ايدي
رائد مسك أيدها وراح بيسها
ساره ، لا ده انت مجنون بجد
رائد ، فعلا أنا وافتكر أن الكلمه دي كان قالها لمراته 
ساره ، انت اي
رائد ، أنا ماشي عن اذنك 
ساره بدموع ومسكت أيده ، متمشيش انت ايه
رائد ، انا لازم امشي 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-