القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الجزء الرابع عشر 14 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الجزء الرابع عشر 14 بقلم حنين أحمد

-اسد بصدمه صعقت كل ارجاء الاوضه: م... ماما
-ملك بفزع: اي
-دعاء بحب وهي بتحضن اسد الي تقريباً في حالت ذهول: وحشتني ي اسد 
-اسد بصريخ ودموع مكتومه: ابعدي عني متقربيش مني ابداا
-ملك بفزع: ابيه اهدي دي مامتك
-اسد بغضب جنوني: دي مش امي اخرسي خالص
-مامت اسد بدموع: ياريت تسمعني انا مش زي منتا فاهم ابوك ربالك حقد من نحيتي بس دة غلط اقعد ونتفاهم
-اسد بغضب: متجبيش سيرة ابويااا ابوياا الي سبتيه واتجوزتي واحد تاني عشان كان اغني منه اتخليتي عن ابنك لمجرد انك عايزة تبقي غنيه اهي الفلوس موجودة بس يتري هتقدري تعوضني عن كل سنين دي محروم من حضن الام.... وكمل بصريخ ردي علياال سكتي لي
-مامت اسد بعياط: اسمعني وبعدين احكم الكلام دة غلط
-اسد بدموع وصريخ: مش عايز اسمع حاجه ابعدي عني....... ومسك ايد ملك وخرج بيهاا
-حسام: ي اسد استناا..... اهدي يطنط بس
-مامت اسد بدموع: انا عايزاة يسمعني هو فاهم غلط
-حسام بتفهم: اهدي بس يطنط وانشاء الله هيجي وقت ويسمعك بس انتي هتسافري امريكاامينفعش
--مامت اسد: لا لا مش هسافر غير لماا يسمعني لازم يعرف اني مغلطش لازم يبطل يكرهني انا نفسي اخدو في حضني
-حسام: اهدي بس يطنط وكل حاجة هتتحل
مامت اسد: طب انا مضطرة امشي اتاخرت
-حسام: تمام مع الف سلامة 
-مامت اسد: الله يسلمك وكملت للحراس.... يلا بيناا.... وخرجوا
-حسام بصدمه: معقول دي ام اسد..... نسيت اتصور معاهاا اي الي انا بقوله دة
"في مكان تاني" في مكتب اسد تحديداا
-ملك بدموع: اهدي بس ي ابيه
-اسد بغضب جنوني: سابتني لوحدي وانا صغير عشاان دورت علي الفلوس وسابت ابنهاا ودلوقتي عايزاني اسمعهاا
-ملك حطت اديهاا علي وشه بهدوء: ارجوك ي ابيه اهدي 
-اسد دفن وشه في حضن ملك: قد اي احتاجتلهاا كان نفسي اقعد في حضنهاا حتي دلوقتي كان نفسي اترماا في حضنهاا. 
-ملك بدموع بطبطب عليه بحب: كان لازم تسمعهاا ي ابيه تواجهاا انماا كدهه مينفعش
-اسد بعيون حمرا: لا لا مستحيل اخليهاا تقرب مني 
-ملك بدموع: طب اهدي بس 
-طق طق طق 
-ملك اتعدلت في قعدتهاا وكملت: ادخل
-حسام: اسد اهدي مش كدهه كان لازم تسمعهاا 
-اسد بغضب جنوني: ازاي يحسام تخليني اقابلهاا لي تعمل فياا كدهه لي مقولتليش انهاا هي المستثمر
-حسام: والله العظيم مكنتش اعرف انهاا هي ولا شوفتهاا قبل كدهه غير اني بسمع عنهاا وبس هي كانت رافضه ان اي صور تظهر ليهاا ولا حتي علي السوشيال ميديا 
-اسد وبدا يهدي: تمام بس انا مش عايز اشوفهاا تاني
-حسام: تمام بس....وقاطعه
-اسد بغضب:مفيش بس.....اتفضل انت عندي شغل
-حسام:تمام.....وخرج
"في قصر المنشاوي"في جناح مايا تحديدا
-مايا بفرحه:بصي يمامي فستان الفرح تحفه علياا ازاي
-هبه بفرحه:قمر يخراشيي يناس مشاء الله يحبيبتي
-مايا:شكلي هيبقاا احلي من ملك 
-هبه:لا.....قصدي اه يحبيبتي طبعا وبعدين دة فرحك انتي يعني انتي الاميرة في اليله دي"نسيت اقولكم ان الفرح اتحدد بعد اسبوع"
-مايل بخبث:اكيد يمامي ومحدش هيقدر يبوظ اليوم دة ابداا 
-هبه:طبعا يحبيبتي اهدي بس عشان بشرتك 
-مايا:يلا بقاا عندي معاد مع البيوتي سنتر
-هبه:يلا يحبيبتي...ونزلويهانم
 مكان تانيي"في قصر دعاء الزهراني
-غزل:مامي مالك 
-دعاء بدموع:مفيش يحبيبتي ها عامله اي انهاردة خرجتي
-غزل:اه يمامي روحت الجامعه وبعدين اتمشيناا بلعربيه شويه انا وصحابي وبس
-دعاء:تمام يحبيبتي يلا اطلعي غيري هدومكك وتعالي عشان ناكل
-غزل:ماشي يمامي....وطلعت
-دعاء بحزن لنفسهاا:هيجي يوم وهتعرف انك غلطان ي اسد وهتيجي فحضني
-الخادمه:الاكل جاهز يهانم
-دعاء مسحت دموعهاا:تمام اطلعي نادي غزل هانم من فوق
-الخادمه:حاضر يهانم
"عند اسد وملك"
-طق طق طق
-اسد:ادخل
-السكرتيرة باعجاب:الملفات الي طلبتهاا يفندم
-اسد بجمود:تمام حطيهم هناا
-السكرتيرة باعجاب:تامر بحاجه تانيه يباشاا
-ملك بغضب وغيرة:لا مستني القلوب الحمرا الي هتطلع من عينك.....خلاص حطيتي الملفات اتفضلي
-اسد رغم غضبه ال انه ابتسم:احم احم خلاص اتفضلي انتي 
-السكرتيرة بغيظ مكتوم:حاضر يباشاا....وخرجت
-ملك بغيرة:ما تمشي البت الي برة دي 
-اسد بمشاكسه:وامشيهاا لي دي حتي قمر
-ملك بغيظ وبتقرب منه:دي امر بالستر....دي قمر دي 
-اسد وشدهااا علي رجله:ومالك غيرانه لي
-ملك برتباك وخجل:اي لا وانا هغير لي يعني احم احم بس هي رخمه ي ابيه مشيهاا
-اسد وبدا يقرب وقال بهمس:يقلب ابيه دي السكرتيرة مش مراتي
-ملك بغضب وغيرة:احم خلاص طيب اسكت ي ابيه لو سمحت.....وقاطعهاا اسد وهو يقب*لهاا بحب 
-ملك بفزع:ابيه مينفعش كدهه
-اسد بهيام:يقلب ابيه انتي مراتيي.....وبدا يقب*لهاا بحنان.....اما هي ف استسلمت للامر
-طق طق طق
-اسد فاق من توهانه وابتعد عن ملك:احم احم ادخل
-ملك برتباك وخجل:احم احم....وقامت من علي رجله
-حسام بغمزة:شكلي جيت في وقت مش مناسب....علي العموم انا خلصت شغل وهسبقكم علي القصر 
-اسد:استناا احنا كمان مروحين 
-حسام:تمام يلا بيناا
-اسد بغمزة:يلا بيناا املك
-ملك برتباك وخجل:احم يلا....وخرجوا
"في قصر المنشاوي"
-سلمي:حبيبي وحشتني....وكملت بخجل قصدي وحشتوني
-ملك بضحك:اه اه منا خدت بالي
-سلمي بمشاكسه:مال شفايفك محمرة كدهه لي يملوكه
-ملك بخجل:اسالي اخوكي....احم قصدي لا لا مفيش حاجه
-حسام بضحك:بس يسلمي
-اسد بضحك:احم احم يلا بقا لاني جعان جداا 
-الخادمه ببتسامه:الغدي جاهز يفندم
-اسد:طيب هطلع اغير هدومي وانزل
-ملك بخجل:وانا كمان 
-حسام:يلا وانا كمان....وطلعوا
"في جناح ملك واسد"
-ملك طلعت من الحمام ملفوفه بلفوطه حوالين جسمهاا....يوووة بقاا البس اي طيب 
-اسد باعجاب:خليكي كدهه
-ملك بفزع:ابيه انت مش كنت نزلت
-اسد وهو بيقرب:وطلعت اخد التليفون عشان اشوف القمر عندي في الجناح
-ملك زقته....ودخلت جري علي الحمام
-اسد بضحك:علي اساسا اني مكسرتش باب الحمام دة قبل كدهه
-ملك بخجل:ابيه ارجوك انزل وانا نازله
-اسد بضحك:ماشي....ونزل
"بعد شويه علي السفرة"
-اسد:ماياا حبيبتي جهزي نفسك الفرح بكرة
-ملك بشقه ودموع:اي
-سلمي بغضب:انت بتقول اي 
-سليمان:هنلحق نجهز
-ماياا بفرحه وقامت حضنته:حبيبي والله واكيد هنلحق
-اسد:انا قولت كلمه واحدة الفرح بكرة
-ملك بدموع:اممم.....وطلعت جري علي الجناح
-سلمي:انا شبعت...وطلعت الجناح
-حسام:استني بس....وطلع وراهاا
-سليمان:ربنا يهديكم....وطلع بردو
كلهم طلعوا ناموا والبيت في اجواء حزن كبيرة.......
"صباح يوم الفرح"في جناح ملك واسد تحديداً
-سلمي بصريخ ودموع صدمه:ملكككككككك......وفجأة
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات