القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم ملك منصور

 رواية أحببت أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء العاشر 10 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الحلقة العاشرة 10 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء العاشر 10 بقلم ملك منصور

أميرة: وأنا كمان بحبك اوى
سيف: بجد
أميرة: أيوة بجد
نعمة:احم احم نحن هنا
سيف: إيه ده انتى هنا من امتى
نعمة:انا موجوده من أول مارنيت الجرس ياروحى انت بقى السبب في اللى هى فى ده
سيف:اااااا بصى ااا
نعمة:بص انا مش عايزه اعرف ايه اللى حصل بس يا عسل مش عايزة اشوف وشك ده هنا تانى غير لما يكون بابا موجود فاهم عشان هاشرحك
أميرة: ليه بس العنف ده
نعمة:اسكتى انتى يلا يابيه مع السلامه
سيف: ماشى ماشى ..جتك القرف انتى واختك
أميرة:يوه وانا مالى يالمبى
نعمة:يالا يلاااااااا
سيف: طيب طيب باى يا قمر
أميرة: سلام يا روحي
نعمة:مع السلامه يا موحنه
___________________________________________
سيف:بابا كنت عايزك فى موضوع كدة
احمد: اتفضل يا ابنى قول عايز ايه
سيف:احم احم كنت عايز احم اتجوز
احمد:ايه تتجوز بجد مين دى اللى عايز تتجوزها ياولا
سيف:احم احم أميرة بت عمى
احمد:كنت عارف انها اميرة عموماً الف مبروك يا بنى انا هاقول لى محمد واللى فى الخير يقدمه ربنا
سيف بفرحة: بجد والله انت راجل سكرة ماتيجى اجوزك
نهى: مين ده اللي هاتجوزه ياسيف
احمد:اهرب اهرب يلاا بسرعة
سيف:احم طيب مع السلامه بقى
نهى':خد يلاااااااا
_______________________________________
تيلفونى رن بصيت عليه لقيته سيف
أميرة: ممكن يا نعمة تيجبيلى مايه
نعمة:اه اتوزع يعنى
أميرة:عليكى نور ياختشى
نعمة:يا سيدي يا سيدي على الحب
أميرة:غورى بقى
أميرة بحب:الو يا حبيبي
سيف: وحشيتنى
أميرة:يسلام على اساس يعنى مكناش مع بعض من شوية
سيف: وحياتك بتوحشينى وانتى معايا بحبك
فضلت ساكتة وانا مكسوفه اوى
سيف:عارفة نفسي اشوف شكلك دلوقتى عامل ازاي من الكسوف
أميرة:بس بقى ..... وبعدين كلمت عمى ولا لأ
سيف:كلمته ووافق كمان وقال إنه هايقول لى عمى
أميرة:طيب كويس انا فرحانة جداً
سيف:وانا كمان
________________________________________
احمد: عامل ايه محمد وحشتنى
محمد:وانت كمان يا اخويا وحشتنى
احمد:كنت عايز افاتحك في موضوع كدة
محمد: خير يا اخويا فى حاجة ابنك بخير
احمد:اه الحمدلله هو الحكاية ان انا جاى اطلب ايد بنتك لأبنى سيف
محمد:الف مبروك وانا مش هلاقى حد زى سيف لبنتى أميرة بس لازماً اشوف رأى امها والبت
احمد:ماشى خد راحتك
_______________________________________
كنت قاعدة بتكلم مع سيف فى التليفون وبعدين بابا دخل
أميرة:ولا اقفل ياض دلوقتى أبويا دخل
محمد:كنتى بتكلمى مين
أميرة:ها...لاااه كنت بكلم ميادة
محمد ابتسم وقال: ميادة ماشى
أميرة:خير يا بابا فى حاجة
محمد:لأ يا بنتى كل خير كنت جاى اكلمك في موضوع
أميرة:خير
محمد:عمك احمد كلمنى وطلب إيدك لسيف
أميرة:, بجد....ااا قصدى ايه طلب ايدى
محمد:ها موافقة
فضلت ساكتة وانا مكسوفه ومش عارفه اتكلم
محمد: خلاص انا هاطلع اقولهم انك مش موافقة
أميرة: لألأ خلاص موافقة
محمد ابتسم وحضنها
محمد:ولا وكبرتى يا مفعوصة انتى وهاتتجوزى والولا الحيوان ده هايخدك منى
أميرة :محدش يقدر ياخدك منى انت يا جميل
منى: الله الله قاعدين مبسوطين وبتضحكوا ونسيتونى
محمد بهمس: بقولك ايه معندكيش عروسه ليا
منى:بتقول حاجه ياحاج
محمد بخوف:ها ولا حاجة بقولك سيف طلب ايد بنتك
منى: بجد لولولولولوللولى 🌸❤️
محمد:,اسكتى ياولية 
منى:اسكت ايه انا مصدقت لولولولولوللولى 🌸❤️
محمد:شوفى الوليه
______________________________________
أميرة: وافقوا يا بت وافقوا
نعمة وميادة: بجد لولولولولوللولى 🌸❤️
أميرة:بس بس يا ولاد المفضوح""ة
نعمة: ياختشى انا مصدقة
أميرة:ولا انا حاسه ان انا بحلم 
ميادة: لأ صدقى عشان انتى طيبة وبنت حلال تستاهلى كل خير
ميادة: متعرفيش سيف هايجى امتى يتقدملك
أميرة: الخميس الجاي أن شاء الله
_____________________________________
سيف:عايز اقابلك
مايا:ماشى امتى
سيف، دلوقتى فى كافيه****
مايا: ماشى
مايا رمت التيلفون وهى بتعيط وبتفتكر إللى حصل
Flash back
سيف:مايا مش احنا اتفقنا نبقى اخوات وأن لو حد احتاج حاجة يلجأ للتانى
مايا بحب:اكيد
سيف:احم فى واحدة بحبها اوي وعايز اعرف انها بتحبنى ولالأ
مايا بحزن: بتحبها....ط....طيب وانا
سيف: إحنا قولنا ايه مش قولنا أن احنا هانفضل اخوات وبعدين انتى قولتى لى انك هاتعملى اى حاجة عشان تكفرى عن ذنبك اللى عملتيه انتى ناسية انك كنتى هاتضيعينى وتضيعى نفسك
مايا بعياط:خ.خ.خلاص علي.ي..يزنى فى ايه
سيف: ها قولك
back
مايا مسحت دموعها وقالت
مايا بشر:ماشى يا سيف والله لندمك انت والجربوعة اللى فضلت ها عليا واخليكوا تتمنوا الموت
_____________________________________
يوم الخميس
اتفقوا على كل حاجة وقروا الفاتحه
واحنا بنقرأ الفاتحه كنا بنبص لبعض واحنا فرحانين اوى
منى: لولولولولوللولى 🌸❤️ مبروك يا عرايس الف مبروك لولولولولوللولى
محمد: أسمع يلا انت البت مش هاتشوف وشها غير بعد كتب الكتاب فاهم
سيف: نعم ازاى يعنى مشوفهاش لمدة 5شهور 
محمد:هو ده اللي عندى يا إما مافيش جوازة
سيف: لالالا خلاص
سيف بهمس:والله لأخطفك وهرب ونتجوز ومحدش يعرفلك طريق
ضحكت على طريقة كلامه
_________________________________
بعد ٤شهور
نزلت انا وميادة ونعمة عشان تشترى جهازى
أميرة:طيب انا هاروح ابص على كام حاجة كدة وارجع
ميادة:طيب بس ماتتأخريش 
أميرة:حاضر
روحت ابص على هدوم ليا وبعدين لقيت فى حد حط حاجة فى وشى وساعتها محستش بى نفسى
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات