القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبن عمي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك منصور

 رواية أحببت أبن عمي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء الحادي عشر 11 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الحلقة الحادية عشر 11 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك منصور

لقيت حد حط حاجة فى وشى وساعتها محستش بى نفسى
_________________________________________
ميادة بقلق:انا خايفة اوى على أميرة بقالها ساعتين ونص قالت هاتجيب حاجات ولسة ماجتش
نعمة بخوف:طب كلميها على التيلفون
ميادة: مقفول لأ أنا خايفة اوى
نعمة:انا هاكلم سيف عشان يلحقنا
ميادة: ماشى
سيف:الو يا نعمة
نعمة بعياط:الحقنى يا سيف
سيف بخضة:ايه فى ايه
نعمة: أميرة أميرة
سيف بقلق:أميرة مالها..... وبعدين زعق وقال.ما تنطقى
منى بقلق:بنتى مالها ياسيف
سيف :استنى يا مرات عمي دلوقتى
نعمة:احنا كنا بنشترى الجهاز وبعدين هى قالت إنها هاتشوف حاجات وبقالها ساعتين ونص ولحد دلوقتى ماجتش
سيف بعصبية:ازاااى تيسيبها تممممشى لى وحدها انتوا اتجننتوا انتو فين دلوقتي
نعمة:احنا فى.........
سيف:طيب طيب انا وعادل هانيجى ماتتحركيش من مكانك فاهمه
نعمة بعياط: حاضر
عادل:أميرة مالها يا سيف
سيف: معرفش معرفش.........بيدورا عليها مش لاقينها
منى بى إنهيار:هاتلى بنتى انت فاهم انا عايزة بنتى
نهى بعياط: أهدى اهدى يا حبيبتي بلاش تتعبى نفسك
سيف:انا وعادل هانروح المكان اللى كانوا فيه
منى:انا هاجى معاكوا
احمد: مينفعش سيبيهم دلوقتى
منى: لأ أنا لازماً اروح معاكوا
محمد: مينفعش كده سيبيهم دلوقتى بقى يلا روحوا انتو
_____________________________________
فوقت ولقيت نفسي مربوطة وفى لزق على بوقى ومش عارفه اتحرك فجأة لقيت حد دخل بس ملامحه مش واضحه 
.........: أهلاً أهلاً نورتينى
........:ايه مش بتردى ليه
........:اه نسيت
قربت منى وشالت اللزق
أميرة بخوف:ااا أنتى مين
..........: معقوله نسيتى صوتى
قربت من النور
أميرة بصدمة:انتى؟!
______________________________________
عادل وسيف وصله المكان اللى موجودين فيه
اول ما عادل وصل نعمة حضنته
نعمة بعياط: ااااميرة ااااميرة يااا عاااادل
عادل:ششششش بس يا حبيبتي أهدى خلاص 
سيف:فهمونى دلوقتى ايه اللى حصل
ميادة: ها قولك..................
عادل:طب جرب كلمها كدة ياسيف
سيف:كلمتها وتيلفونها مقفول
سيف:بص انا وميادة هاندور هناك وانت ونعمة دوره هنا ونتقابل كلنا هنا بعد ساعة
عادل: ماشى
____________________________________
أميرة بصدمة:انتى
........: أيوة انا انا اللي سيف كسرنى وحرق قلبى عشانك
(طبعاً عرفتوا هى مين مايا)
أميرة:كسرك وحرق قلبك ليه عملك ايه لى ده كله
مايا بحقد: أيوة كسرنى وحرق قلبى عشانك انتى انتى واحدة جربوعة انا اللى استحق الحب ده مش انتى انا اللى المفروض اكون عروسته ومراته مش انتى انا لازم احرق قلبه واكسره زى ما عمل فيا
أميرة:ليه كل الشر ده عملك ايه 
مايا:هاحكيلك انا كنت بحب سيف جداً و دايماً كنت بحاول أقرب منه دايماً وهو كان بيصدنى ومرة اعترفت له بحبى وهو قال إنه شايفنى زى أخته وبس وأنه بيحب واحدة تانية فى مرة كنا مسافرين سفاري قولت لازماً أقرب منه بى اى طريقه فى ما كانش فى حد فى الخيمة غير سيف كان نايم دخلت ونمت جنبه وقلعت هدومة وصوت وكله وصل الخيمة وشافونى وانا فى الوضع ده وبعدين قولت أن سيف اتهجم عليا بس ماحدش صدقنى وكدبونى وكانوا هايعميلولى محضر بس سيف مرضاش وبعدين قالى أن احنا هانبقى اخوات وأن لو حد احتاج حاجة يلجأ للتانى وانو ها ينسى الموضوع انا رحبت بالموضوع جداً قولت يمكن يحبنى ولا حاجة وفى يوم طلب منى اروح اتقرب منه قدامك عشان يعرف إذا كنتى بتحبيه ولا لأ ووافقت وحاولت ابعدك عنه بى اى طريقه بس معرفتش انا حولت كل الحب اللى جواية ليه لى كره انا لازماً انتقم منه ومنك انا بكرهكوا
أميرة: برضوا ده مش حل ولا طريقه عشان تعملى كدة 
هو مش بيحبك بيحبنى انا انا وبيكرهك انتى فاهمة مهما عملتى هايفضل يحبينى انا انا وبس انتى حقيرة انتى لا يمكن تكونى بتحبيه انتى سافل*ة
مايا اتغاظت اوى واتعصبت راحت ضربتنى بالقلم
مايا بعصبية: اخرصى انا هاوريكى
جابت سيخ حديد وسخنته
أميرة بخوف:هاتعملى ايه
مايا بشر:هاتشوفى
جابت السيخ وحطته على دراعى
أميرة بوجع:ااااااااااه
______________________________________
سيف بوجع:اه
ميادة:مالك ياسيف
سيف:مش عارف بس قلبى بيوجعنى
ميادة:طب يلا نرجع
عادل:ها لقيته حاجة
سيف بى يأس: لأ
تيلفون سيف رن
عادل:مين
سيف:مايا واحدة صحبتي
سيف:الو يا مايا
مايا: أهلاً يا عريس........مدورش كتير السنيورة عندنا
سيف: قصدك ايه
مايا:قصدى انت فاهمو كويس هابعتلك لوكيشن على المكان اللى فيه السنيورة ونتيجة لوحدك ومتفكرش تبلغ البوليس فاهم يابيبي.... باي
سيف بعصبية:الو الو الو 
عادل:فى ايه
سيف: عرفت مكان أميرة أميرة اتخطفت
نعمة:ايه
عادل:طب يلا على المكان بسرعة
سيف: لأ استنى أنا هاروح لوحدى 
عادل: لأ طبعاً ازاى لازماً اروح معاك
سيف بعصبية:قولت لأ هى عايزانى لوحدى لو جيت معايا هايبقى في خطر على حياة أميرة خد نعمة وميادة وروحهم ولو ماجتش بعد الساعة ٤ بلغ البوليس خد العنوان اهو تديه البوليس
عادل: فاهم خلى بالك من نفسك
________________________________________
مايا:حبيب القلب جاى فى السكة
أميرة بعياط:ابوس ايدك سيبه موتينى انا لكن هو لأ ابوس ايدك
مايا:تؤتؤ وفرى زعلك وعياطك ده لحد مايجى دلوقتى جه دورك تعالى لى 
......:وصل يا هانم
مايا:كويس حبيب القلب جه مع السلامه بقى
اول ما سيف وصل فى رجالة هجموا عليه وحطوه في اوضة وربطوه
مايا: أهلاً يا عريس 
سيف بعصبية: والمصحف لندمك على اليوم اللى اتولدتى فيه يا مايا الكلب
واحد من الرجالة ضربو بالبوكس
مايا:وظبطوه
_________________________________________
منى بلهفة:ها لقيتو أميرة
عادل: أميرة اتخطفت وسيف حاله تيلفون وراح عشان يجيب أميرة
نهى:وسبتوه يروح لوحده
عادل:سيف صمم يروح لوحده عشان فى خطر على حياة أميرة
منى:بنتى بنتى انا عايزة بنتى
محمد:طب بلغوا البوليس
عادل:سيف قال لو مرجعش هو وأميرة الساعه ٤ نبلغ البوليس
منى: الساعه ٤ هو انا لسة هستنى الساعه ٤
وأغمى عليها
نعمة:ماااماا
_______________________________________
الرجالة فضلت تضرب في سيف لحد ما كسروا عضمه وأغمى عليه
مايا:خدوا على الأوضة اللى فيها البت
أميرة بصدمة: سيف عملتى فى ايه يا مفترية منك لله اتفوووووو
مايا ضربتنى بالقلم
مايا: اخرصى يابت
مايا جابت جردل مايه وكبته على سيف
مايا:فوق يا حبيبي لسة بدرى
سيف بتعب:اااميرة
أميرة بعياط:انا هنا يا حبيبي ماتخفش
أميرة:سيبيه حرام عليكى انتى ايه حيوانة
مايا ضربتنى برضوا بس بالكرباج
أميرة:ااااااااه
سيف: والله لموتك يا مايا 
مايا:متقدرش يا بيبي انا دلوقتي عايزاك تتفرج على السنيورة وهى مدام
ادخلوا يا رجاله
سيف كان بيحاول يقوم بس مش عارف
سيف: لأ لأااااااااا
الرجالة اتهجموا عليا وانا بصوت ومش عارفه اتحرك
سيف:ااااااااميرة سيبيها
مايا: خلاص يا رجاله اطلعوا برة
_______________________________________
عادل: لأ أنا مش قادر استحمل انا هابلغ البوليس
احمد:اه يلا وانا هاجى معاك محمد خليك هنا معاهم لو حصل حاجة كلمنى
محمد: ماشى
______________________________________
مايا طلعت المسدس 
مايا: دلوقتى عايزاك تشوف حبيبة القلب وهى بتموت
سيف بتعب:لأاااااااااااا 
وضربتنى بالنار
سيف: ااااااااميرة
مايا: دلوقتى دورك انت بقى
وضربته بالنار
وهنا دخل البوليس وقبض عليها
عادل: أميرة
احمد:سيف..... إسعاف بسرعة
جم بتوع الأسعاف واخدونا 
______________________________________
منى:بنتى بنتى فين
احمد:فى العناية المركزة هى وسيف
نهى:ابنى
خرجت من العناية المركزة وودونى اوضة عادية
وسيف فضل جوه
منى:طمنى طمنى يادكتور بنتى عاملة ايه
الدكتور:هى كويسة الحمد لله الرصاصة جت فى دراعها وممكن تفوق كمان شويه
نهى:طب و ابنى
الدكتور:ده ادعوله الرصاصة جت فى مكان صعب جدا
______________________________________
بعد شويه
فوقت
أميرة:سيف سيف
منى: أهدى يا حبيبتي بلاش تتعبى نفسك انتى بتضرى نفسك كدة
أميرة بتعب:فين سيف
عادل:فى العناية لسة
أميرة:انا هاروح اشوفه انا لازماً اشوفه
منى: لازماً ترتاحى يابنتى ماينفعش
أميرة: لأ لازماً اشوفه
محمد:سيبيها تروح
روحت العناية وانا مستنية سيف يخرج
لقيت الدكتور خرج
أميرة بلهفة:خير يا دكتور سيف أخباره ايه
الدكتور: البقاء لله
أميرة بصدمة: لأااااااااااااا
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات