القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثالثة 3 pdf - بقلم كوكي سامح

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثالثة pdf - بقلم كوكي سامح
لقراءة باقي روايات كوكي سامح : اضغط هنا 
رواية أختي في ورطة الحلقة الثالثة - رواية أختي في ورطة البارت الثالث 3 - رواية أختي في ورطة الجزء الثالث 3 - رواية أختي في ورطة للكاتبة كوكي سامح - تحميل رواية أختي في ورطة pdf - رواية أختي في ورطة للتحميل
تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثالثة 3 pdf - بقلم كوكي سامح

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثالثة 3 pdf للكاتبة كوكي سامح

لتحميل رواية أختي في ورطة pdf اضغط على : DOWNLOAD

رواية أختي في ورطة الحلقة الثالثة 3 مكتوبة

لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
.. ولما سألت مصطفى الأمن وقولت انت شوفت عروسه خرجت بره رد وقالى ايوه كان فى عروسه وانا بطبع شغلتى بتبقى عينى فى كل مكان. شوفتها وكانت لابسه الفستان وسايبه شعرها وتاج لقيت نفسى بقولوا انت شوفتها يعنى رد وقال اه قولت لبنت عمى تقوى طلعى من على فونك فيديو الزفه وفعلا طلعته وخدت الفون منها وقولت لمصطفى هى دى رد وقال ايوه انا شوفتها دخلت الحمام وخرجت بهدوم تانيه خالص ووقفت بره على البوابه ولقيت اتنين شباب خرجوا من القاعه وفضلوا يتكلموا مع بعض
.. متعرفش قالوا ايه يا مصطفى
.. لا والله يا انسه
.. متأكد لأن الموضوع كبير ارجوك افتكر رد وقال اه افتكرت واحد فيهم وقف تاكسى وهى بتركب اتخبطت راح قالها حاسبى على اللى فى بطنك وركبت بس الشاب التانى مشى مركبش معاهم
.. متأكد من كلامك يا مصطفى
.. ايوه يا أنسه هكدب ليه بس انا بشوف حاجات كتير بس متخصنيش عن اذنك رد عامر وقال يادى الفضايح شوفت يا عمى بنتك جابت ليه العار خلاص انا اتفضحت وسط الناس واهلى كلهم وكمان الهانم حامل وبتستغفلنى والنهارده خطوبتنا منها لله رد الاب وقال وهو مقهور انا مش عارف حاجه ومش قادر استوعب رد عامر وقاله انت مربتش اسماء دى تربيه قذره
.. آثار قالت وهى متعصبه بقولك ايه اوعى تغلط فى ابويا انت فاهم ابويا ربانا احسن تربيه ولو كانت اسماء غلطت اخوك محمد هو اللى عمل كده وغلطه اكتر منها يوم ما خانك انت فاهم ضحك عليها
عامر : محمد لا بجد شكلك بتهزرى
آثار : انت مش ملاحظ انه مش موجود رد وقال اه بس ممكن يكون بيشترى حاجه راح طلع تليفونه واتصل ب محمد وكان التليفون مغلق وقال هاتى التليفون يا تقوى وطلع فيديو الزفه وقال للامن هو ده الشاب اللى كان معاها رد مصطفى الأمن وقال اه هو ده بس كان فى واحد تانى رد عامر وقال كفايه انك عرفت اخويا محمد ابن امى وابويا يا خساره 😭😭😭😭
... القاعه فضيت والمعازيم مشيوا وطبعا بعد الفضيحه وعامر مشى والأب والام وآثار واخوهم باسل مشيوا ولما خرجوا من القاعه كان محمد مشى والأب ركب عربيته وخد مراته وأولاده وفى الطريق الاب انهار ووقف عند الكورنيش ونزلوا من العربيه وفضلوا كلهم واقفين وفى حاله زهول
.. بابا اوعى تزعل من أسماء يمكن اللى عملته ده غلط بس اكيد لى مبرر بس صدقنى اكيد محمد ضحك عليها رد الاب وقال اختك حامل وامك معرفتش تربى رددت الام وقالت انا 😁🤔 انت اللى كنت مدلعها وكنت لما اشتكى منها تقولى دى الكبيره يعنى الدلع كله لحد ما فضحتنا طول عمرى بقولك شد عليهم وبحنيه وانت ولا فى بالك رددت آثار وقالت يلا نروح بيتنا علشان انا اتخانقت
باسل: هى بجد اختى هربت مع محمد اخو خطيبها وحامل منه رددت آثار وقالت بحزن ايوه ده الواقع دلوقتى ولازم نواجهه مشكلتنا رد الاب وقال دى فضيحه احنا لازم نعزل ومنعرفش حد تانى لأن خلاص محدش هيعرفنا تانى بقينا منبوذين رددت آثار وقالت اللى يريحك يا بابا
.. وآثار قالت فى سرها يا ترى مين الشاب اللى كان معاهم وعارف حقيقتهم الوسخه الخاين والخاينه اختى قدوتى😭 دى كمان حامل واكيد الشاب ده عارف مكانها يا حبيبى يا بابا ربنا يصبرك ويخفف عنا الوجع
 

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات