القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الرابعة 4 pdf - بقلم كوكي سامح

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الرابعة 4 pdf - بقلم كوكي سامح
لقراءة باقي روايات كوكي سامح : اضغط هنا 
رواية أختي في ورطة 4 - رواية أختي في ورطة الحلقة الرابعة - رواية أختي في ورطة البارت الرابع 4 -- رواية أختي في ورطة الجزء الرابع - رواية أختي في ورطة بقلم كوكي سامح -- رواية أختي في ورطة للكاتبة كوكي سامح pdf -- تحميل رواية أختي في ورطة
تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الرابعة 4 pdf - بقلم كوكي سامح

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الرابعة 4 pdf للكاتبة كوكي سامح

لتحميل رواية أختي في ورطة pdf اضغط على : DOWNLOAD

رواية أختي في ورطة الحلقة الرابعة 4 مكتوبة

لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
-
.. وركبوا العربيه ومشيوا واول ما دخلوا البيت تليفون آثار رن رددت آثار وقالت مين اسماء انتى فين كلنا هنموت عليكى
.. رددت اسماء وقالت قولى لماما وبابا انى بحب محمد وهنتجوز لقيت نفسى بقولها انتى حامل بجد رددت وقالت اه حامل من محمد وعامر ده انا من اول مره شوفته فيها مش طايقاه بس محمد بقى حاجه تانيه راجل فى نفسه مش عامر الطرطور بتاع امه
آثار : حرام عليكى انتى دمرتينا كلنا وبابا وماما اتفضحوا حرام عليكى انتى مش خايفه حتى على سمعتى
اسماء : سمعتك زى الفل المهم قولى لبابا انى هتجوز ومش عاوزه اعرفكم تانى
الاب : هاتى التليفون وقال يا كلبه يا جبانه انا فعلا معرفتش اربى رددت وقالت اوف هتوجع دماغى يلا من غير سلام وقفلت فى وشه والأب انهار وفجأه وقع واغمى عليه وكان تعبان اوى وآثار ملقتش قدمها غير عامر وكلمته وهو متأخرش عليهم وطلب إسعاف وعقبال ما وصل كانت الإسعاف اخدت بابا آثار والدكتور قال دى ذبحه صدريه وحالته سيئه والام انهارت وفضلت تفتكر اسماء وتعيط وقالت فى سرها طول عمرها تشتمنى وتهزقنى وتقول بهزر يا ست الكل لحد ما عملت المصيبه وفضحتنا وكمان حامل وبتستغفلنا
عامر : متقلقيش يا طنط عمى هيكون كويس رددت وقالت كله بسبب اخوك يلا أمشى من هنا انا مش عارفه آثار كلمتك ليه مش كفايه محمد اخوك ضحك ع بنتى رد وقال كلنا فى مركب واحده بنتك خاينه واخويا زيها.
.. خرج الدكتور وقال البقاء لله يا جماعه
.. الام وآثار وعامر مصدقوش نفسهم وآثار انهارت والام.
.. وبعد مرور كام ساعه الاب ادفن وخدوه دفنوه فى بلدهم وكان عامر معاهم لحد ما خلصوا مراسم الدفن والعزاء..
.. تليفون آثار رن وكانت اسماء ورددت وقالت بحزن بابا مات مات وبسببك رددت عليها اسماء وقالت ههه ما يموت بالسلامه انتى زعلانه عليه ولا ايه
.. اسكتى يا كلبه انتى بجد مش بنى ادمه
.. ليه علشان بقول الحق اااه بابا اللى كان على طول بيضرب ماما ويشتمها بأوسخ الشتايم لما عقدنا فى عيشتنا وخلينى قبلت اول عريس ليه علشان اهرب من البيت ده بس لقيت محمد حنيه الدنيا فى وعموما كفايه تمثيل لأنك زى بالظبط 😭 متعقده من أب طول عمره يشتم ماما ويهنيها لحد ما كبر وعجز واتعدل بس عمرى ما نسيت غباوته عليها مهما كان حنين علينا المهم فكك النهارده كتبت كتابى وياريت تنسونى سلام يا ممثله اصل انتى غيرى عايشه دور الطاهره الطيبه بس من جواكى مكلكعه وقولى رساله لخطيبى سابقا الدكتور عامر قوليلوا اتنيل على خبيتك 😂 سلام.
اثار : منك لله منك لله يا حبيبى يا بابا
عامر : فى ايه يا آثار
.. مفيش يا عامر انا تعبانه شويه ولازم نروح عاوزه اروح بيتنا مرحبا فعلا اخدهم وراح وصلهم لحد البيت
.. وبعد مرور اسبوعين بعد وفاه الاب عامر ابتدى يتكلم فون مع آثار وكانوا متفاهمين جدا وحصل بينهم إعجاب وبعد شهور اتطور لحب وطلب ايدها واتخطبوا..
.. تليفون اسماء رن نعم يا محمد اقسم بالله مش هقبل أعذار رد وقال انا اسف مش هضربك تانى صدقينى رددت وقالت انا كنت بكرهه بابا علشان كده وانت أكد المعلومه دى انك زيه دى وعودك ليه 😭 رد وقالها انا بجد اسف رددت وقالت تعالى وقفلت معاه وكانت ولدت وخلفت بنت وقامت من على السرير وقالت ايه الغلب ده انا مشيت من بيت أهلى علشان اتهان هنا وجسمى يزرق بالمنظر ده كل يوم ضرب وقرف وكمان فقر
.. البنت ذات الشهرين بتعيط راحت اسماء، مسكتها بقوه وقالت اكيد جعانه وانا مش قادره ارضعك اصلا انا لازم ارضعك صناعى واخلص من صوتك المزعج ده انا كرهتك من ابوكى كان يوم اسود يوم ما هربت معاه
.. جرس الباب رن وكان محمد واول ما دخل ومن غير نقاش اسماء قالت انا عاوزه ارضع البنت صناعى انا زهقت
.. رد وقال انتى كل يوم فى حوار جديد الله يخرب بيتك انا اللى زهقت منك ومن قرفك ردد وقالت كان يوم اسود يوم ما عرفتك وقام محمد ونزل ضرب فى اسماء..
.. وبعد مرور شهرين عامر فتح عياده جديده وبعد فتره اشترى مستشفى وبقى اكبر دكتور اطفال وحالته الماديه اتحسنت جدا واشترى ڤيلا لآثار وفى اكبر قاعه فالبلد تم حفل زفافهم...
.. آثار : انتى عوضتنى عن كل حاجه كفايه حنيتك عليه
عامر : عارفه اللى حصل ده اثبت ان ده من تدابير ربنا رددت وقالت ارجوك متفكرنيش بيهم دول خاينين اذا كان اختى او اخوك رد وقالها اسف بس انا فرحان ومسك تليفونه واخد سلفى لى هو وأسماء وكتب اجمل يوم فى حياتى مراتى حبيبتى ووش الخير عليه ♥️ ونزلها على الفيس😍
.. اسماء مسكت تليفونها وفتحت الفيس وشافت الصوره السيلفى وقالت ايه ده معقول عامر اتجوز آثار وايه العز ده كله وانا معرفش وكمان ڤيلا الله الله ايه ده كله🙄 وانا اللى عايشه فى فقر وضرب وقرف 😁 بس ده كان هيبقى جوزى وده حقى انا ومش هسيب حقى وهخربها عليكى يا آثار وهاخد جوزى منك......
يتبع..
 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لقراءة الرواية كاملة وتحميلها pdf قبل نزولها على المواقع انضم لمجموعتنا عـ الفيس بوك : من هنا 
التنقل السريع