رواية عشق السيف الفصل السابع 7 بقلم نورا فريد

 رواية عشق السيف الحلقة السابعة 7 بقلم نورا فريد

رواية عشق السيف الجزء السابع 7 بقلم نورا فريد
رواية عشق السيف البارت السابع 7 بقلم نورا فريد
رواية عشق السيف الفصل السابع 7 بقلم نورا فريد

رواية عشق السيف الفصل السابع 7 بقلم نورا فريد

سماء بغرور: اعلي ما فى خيالك اركبه سلام يا ايه اه سلام يا امين 
امين : احسبي معايا كده ابتدائي و اعدادي و ثانوي ده غير اكلها ده انا معيشها في رفاهية اومال ايه بعملها احسن معاملة زى ماما امرتي بالظبط بس عايز تمن سكوتي الا ها روح اقول لى فواد بيه و هو يدني تمن سكوتي 
سماء: ولا تعرف تعمل حاجة لانك جبان و الفلوس ها تخدها على الجزمة بس الطمع وحش اوي يا امين 
سماء لبست نضارتها و مشيت و الخوف مالي قلبها مش من امين من فواد لو عرف بى أفعالها و في قصر الأكابر سيف فاق من النوم ليلة كانت خارجة من التواليت و بتجفف شعرها بى المنشفة 
ليلة بهدوء : صباح الخير 
سيف بحب: صباح النور يا قمر قلبي 
ليلة نظرت ليه و وجهت وشها الناحية التانية و قعدت قدام المرايا بعدت المنشفة عنها سيف قام مسك المشط و بدا يمشط شعرها 
ليلة: ايه الرومانسيه دى كلها انا كده ممكن اتغر 
سيف: انتي مغرورة لوحدك 
ليلة: افندم بتقول حاجة سمعني قولت ايه عشان مسمعتش 
سيف حضنها بحب:  بقول انكي احلي حاجة حصلت في حياتي و حبي الوحيد 
ليلة ابتسمت و حطت ايديها على ايده: و يا تري بقا الكلام ده اتقال لى كام واحدة قبلي 
سيف بحب: ها تصدقني لو قولت انى عمروا ما قلبي دق غير ليكى 
ليلة بابتسامة: و انا مصدقك يا زوجي العزيز 
جهز سيف حالوا و نزل هو و ليلة كانوا مسكين ايدينا بعض و بيضحكو 
راندا لى نفسها ( لا بقا كده كتير هى فاكرة نفسها مين المفروض انا اللي مكانها بس اصبري عليا) 
سيف بابتسامة: صباح الخير 
الجميع: صباح النور 
راندا بغيرة: كل ده تأخير ايه هو الجواز ها يخدك مننا ولا ايه يا حبيبي 
ليلة بتحاول تهدي حالها بعد الكلمة دى: معلشي بس سيف كان نايم و لسه صاحي حالا و انا مهانش عليا اصحي و اقلقو  ( ليلة مسكت ايد سيف تقول بتغيظ راندا) معلشي عريس بقا 
حياة: يلا يا جماعه ايه ها نقضيها كلام ولا ايه 
و بدا في الجميع في تناول الطعام و كل واحدة منهم بتنظر لي التانية نظرت تحدي و بعد الطعام 
فواد: لبس الخاتم لى مراتك يا سيف ليلة دلوقتي واحدة من العيلة 
الجميع نظر لى فواد بصدمة 
سماء: ها تلبس خاتم سلمي هانم .... ها تلبس خاتم ولدتك دى ح يلا غ 
فواد بتجاهل لى كلامها: لبس مراتك الخاتم يا سيف سلمى هانم هى نفسها لو كانت عايشة كانت لبست ليلة الخاتم بى نفسها من هنا و رايح ليلة مسؤلة في القصر ده زيكم بالظبط 
راندا: بس الخاتم ده غالي اوى و معتقدش انها ها تحافظ عليه حتى شكلوا كبير عليها و مش من مقامها 
سيف نظر راندا: هو فعلا مش من مقامها لان مقام ليلة اغلى و اكبر من كده عندي 
سيف نظر لى ليلة و فعلا لبس ليلة الخاتم و قبل ايديها بحب: بحبك اوى يا قلب السيف 
راندا مربعة ايديها و بتنظر لي ليلة بحقد: مبروك يا حبيبتي ربنا يهنيكي يارب 
ليلة: الله يبارك فيكى عقبالك يا روحي 
راندا: عن اذنكم 
فواد: على فين 
راندا: خارج مع اصحابي سلام لان اتاخرت عليهم جدا 
و مشيت راندا و سيف راح الشركة مع فواد و عز و الباقي مع نفسه و بعد مرور ساعتين في الشركة في مكتب سيف.. سيف بيكلم ليلة في الموبايل بمنتهى الحب و الهزار لحد ما شاف فيديو لى ليلة و هى بترق..ص ( طبعا الفيديو منتشر على كل المواقع) 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية عشق السيف الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق السيف )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-