رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها البارت الحادي والعشرون 21 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنين محمد

بتول بصدمه ماما مع عامر
نسرين أنتِ كويسه يا بتول
بتول امم شوايه واكلمك وبتقفل و بتروح عند أمها
سميه بسم الله الرحمن الرحيم ايه يا بت الدخله ديه
بتول فين اللي كنتي واقفه معاه يا ماما
سميه بتوتر مكنتش واقفه مع حد 
بتول بشك اممم جيتي هنا ليه
سميه عرفت أن معاذ تعابن مش نيجي نشوفه بتول جايه تتكلم 
جميله بتول حبيبتي وحشاني
بتول هاتي حضن وحشاني موت تعالي نشوف معاذ علشان مش نقف كتير
اسلام جاي يخرج من عند معاذ بيشوف جميله ازيك يا جميله
جميله بتبص بتوتر ل أمها الحمد لله يا اسلام
بتول انت تعرفها
سميه بصوت عالي مين ده يا بت **
اسلام اهدي يا طنط انا بس   كنت هموتها علشان كنت سايق ب سرعة عالية لكن ولا ركبت معايا ولا أي حاجه صح ولا إيه
جميله اه اه صح يا ماما
كمال اهلا يا جميله
جميله ازيك يا كمال 
كمال بتول خدي خلي تلفوني معاكي
بتول ليه 
كمال رايح الحمام يا بتول
بتول بضحك اه خلاص هات
نهال بتبص ل سميه 
سميه ازيك يا معاذ
معاذ الحمد لله
بتول تعالي يا جميلة نقعد مع بعض شوايه و فون كمال بيرن 
جميله روحي ردي وانا هستناكي هنا
يوسف الو يا كمال انا عرفت أن مامت بتول يا كمال مش كويسه فعلا و معايا دليلا بس تعال عايزك ضروري 
بتول بصدمه بتقفل بسرعه
كمال في حاجه ولا ايه
بتول أحم لا خد فونك و بتمشي و تسيبه
بعد ساعه الكل بيروح بيته و معاذ بيروح معاهم
نور يلا يا معاذ أفرد دهرك
معاذ هما فين باقي العيله
نور بتول و كمال في الاوضه و  ماما وبابا ناموا علشان تعبوا اوي انهارده
معاذ امم خلاص يلا روحي نامي الوقت أتأخر
نور طب اهم حاجه انت كويس
معاذ اه يا قلبي يلا روحي تصبحي علي خير
نور وأنت من أهل الخير يا معاذ
في الاوضه بتاعت كمال
بتول  كمال هو انت مخبي عليا حاجه بخصوص أهلي
كمال بشك لا ليه
بتول لا قولت أسألك يلا تصبح على خير 
بعد وقت
كمال بتول 
بتول أمم
كمال تعالي نامي في حضني
بتول تؤ
كمال انهارده بس  علشان خاطري
بتول قولت لا يعني لا يا كمال وبتشد الغطه منه
كمال بزعل ماشي
بتول خلاص بص انا هبص ليك بس  بس  مش  هتحضني
كمال ماشي عارفه يا بتول انا انهارده كنت حاسس خلاص أن معاذ هيسبني
بتول بتحط أيدها علي خد كمال الحمدلله يا كمال أنه بقي كويس و غير كدا ربنا بيبقي كاتب  لك كل واحد عمره
كمال بحنيه و نعمه بالله
في صباح يوم جديد
كمال بيلبس و بيحط البرفان بتاعه المفضل
بتول بنوم انت رايح فين
كمال بيغمز لها رايح أخطب 
بتول  يا حيو*أن
كمال بيرفع حاجبه 🤨 انت بتغيري ولا إيه
بتول تؤ انا رايحه انهارده الدرس مع نسرين
كمال ماشي وعلي فكره انا رايح الشغل
بتول عارفه 
كمال بيقرب منها و مالك متاكده ليه كدا
بتول اوع كدا يا عم
نهال بتدخل من غير ما تخبط
بتول أحم ايه يا نهال حد يدخل علي حد كدا
كمال مش في بابا يا نهال 
نهال معلش يا حبيبي 
بتول بتدخل الحمام
كمال عايزه حاجه يا بتول أقصد يا نهال
نهال بغيظ لا كنت عايزه أصبح عليك
كمال اه ماشي وبينزل
نهال و حيات امي ل هصدمك في كمال يا بتول بس استني عليا بتخلي يقرب منك ماشي يا بتول و بتخرج
نور رايحه فين يا بتول
بتول رايحه الدرس
نور تمام
بتول بتوصل علي البيت بتاع نسرين
نسرين يلا يا بتول هنروح فين دلوقتي
بتول بزعل عند ماما
نسرين هو حصل حاجه ولا ايه
بتول تعالي وانا افهمك
نسرين يا لهوي يا بتول استحاله مامتك تبقي متفقه مع عامر
بتول انا رايحه علشان أتأكد اهو
نسرين اوك
بتول جايه تدخل بتسمع سميه
سميه بص يا  سيد احنا عملنا علاقات مع بعض كتير ده كويس اني مش بخلف هات الفلوس بقي
بتول كانت هتقع وآمال انا بنت مين
نسرين بتمسك فيها لا يا بتول خليكي أقوي من كدا
سيد يا سيمه دا انا دافع ليكي اكتر من خمس تلاف جنيه غير اني اديت ليكي فلوس علشان تعملي عمل ل مراتي
بتول لا لا مش هقدر أسمع اكتر من كدا 
نسرين طب اختك فين
بتول  بتبقي أكيد علي السطح
نسرين طب يلا يا بتول
بتول بدموع يلا يا نسرين
نسرين طب هتعملي ايه
بتول مش عارفه حاجه و بتنهار من العياط
نسرين أهدي يا حبيبتي أهدي
في الشركه 
يوسف كلمت يا كمال امبارح و انت مردتش
كمال المهم كنت عايز ايه 
يوسف عرفت أن بتول مش بنت سميه و لا حتي جميله
كمال  إزاي يا يوسف
يوسف انا مش عارف بجد 
كمال متأكد
يوسف متأكد ميه في ميه
سميه اشترت بتول ب الفلوس  عيله بتول باعوها
كمال ماشي يا يوسف اطلع يلا و بيحط رأسه بين أيده
بتول يلا يا نسرين روحي أنتِ 
نسرين لا مش هسيبك
بتول بزعيق لا يا يا نسرين
نسرين خلاص خلاص يا بتول ها مشي بس خلي بالك من نفسك
بتول ماشي  و هي ماشيه بتدخل صيدليه و بتشتري شريت برشام و بتاخد منه واحده 
في الليل
بتول بتفضل تعيط وهي ضمه رجلها
كمال بيدخل بيجري عليها و بيخدها في حضنه مالك يا بتول 
بتول.......
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني والعشرون اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها الفصل الثاني والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-