رواية يعشقني مغرور الفصل السادس 6 بقلم شهد وائل

رواية يعشقني مغرور الحلقة السادسة 6 بقلم شهد وائل
رواية يعشقني مغرور الجزء السادس 6 بقلم شهد وائل
رواية يعشقني مغرور البارت السادس 6 بقلم شهد وائل
رواية يعشقني مغرور الفصل السادس 6 بقلم شهد وائل

رواية يعشقني مغرور الفصل السادس 6 بقلم شهد وائل

احمد بغضب اي ي فيروز شكلك نسيتي ي فيروز اي حاجه تبع احمد الشرقاوي خط احمر وزقها وقبل ما يمشي شد شهد من ايديها وراه
شهد بوجع من أيديها ايدي ي مستر أحمد ايدي ااااه
احمد وسبها أنا اسف ي شهد مكنش قصدي
شهد وكنت ايديها حمره من مسكته محصلش حاجه
احمد وجاب مرهم وحطه علي ايديها كدا كويس 
شهد بابتسامه اه كويس كدا اروح اكمل شغلي
احمد ورق اي ده ي شهد
شهد ده ورق منه قالتلي اودي الحسابات احمد وخد منها الورق وناده علي منه
منه بخوف نعم ي مستر احمد
احمد بزعيق شهد سكرتيره بتاعتي مش خدامه عندك انتي فاهمه والروق كنتي تقدري تقولي لحازم يجي يخده ورما ف وشها الورق اطلعي برا وخدي الورق ده 
منه بغل اتجاه شهد  حاضر وطلعت وهي بتخطط هتعمل اي ف شهد
شهد طب دلوقتي اقدر اكمل شغلي أو هشتغل اي 
احمد وضحك انتي مستعجله علي شغل لي يبنتي 
شهد انته بتضحك زينا يشيخ خوفت عليك لتكون مش بتضحك
احمد وضحك اكتر لا بضحك زيكم اي مش انسان زيك ولا اي
شهد بابتسامه لا طبعا زينا المهم دلوقتي أنا هعمل اي
احمد دلوقتي في اجتماع وهيكون معانا الوفد الأجنبي
شهد تمام احضر أنا ورق الصفقة وغرفة الاجتماعات
وبعد وقت مش طويل اوي وصل الوفد الأجنبي وداخل غرفة الاجتماعات وكنت شهد وأحمد ومنه ومسوال الحسابات وبيدور حوار ب اللغه الانجليزيه بس هنترجم ب العربي
مارك مرحبا مستر أحمد تشرفت بمعرفتك
احمد ده شرف ليا مستر مارك ندخل ف الصفقه
شهد وبدأت تكلم وأحمد كان مبهور منها 
مارك بإعجاب انته محظوظ جدا مستر أحمد ب سكرتيره بتاعتك
احمد بغيره شكرا جدا مستر مارك وتمت الصفقه
شهد بفرحه هييييي تمت المهمه عد الجمايل بقا
احمد لتكوني عملتي اللي محدش يعرف يعمله
شهد بس الصفقه دي لازم حضرتك  تروح شرم الشيخ 
احمد اه هروح انا وانتي وشوية ناس من شركه 
شهد بس انا مش هعرف عائلتي مش هتوافق اني اروح ومعرفش هنقعد كام يوم
احمد شهر وهنرجع ولازم تيجي وتقدري تمشي دلوقتي ورقمي معاكي 
شهد تمام ومشيت وشافت فيروز ولم تعطيها اي إهتمام وصلت بيتها
صفاء الحمدالله على سلامتك تعالي يلا غيري هدومك وتعالي كلي مع اخواتك
شهد حاضر ي ماما وغيرت هدومي وطلعت وكان بابا ومازن واخواتي وماما موجودين
علي مش بتكلي لي ي شهد ده حتي امك عامله الاكل اللي بتحبي
شهد بابا كنت عايزه اتكلم مع حضرتك ف موضوع كدا تبع الشغل
علي اتكلمي ي شهد
شهد حضرتك احنا دلوقتي داخلنا صفقة كبيره وهتكون ف شرم الشيخ عشان هنعمل مدينه كامله فنادق ومفروض هنروح نقعد شهر
علي تقعدي برا البيت شهر ي شهد ولوحدك
شهد لا ي بابا معايا مدير الشركه وكمان بنات مش لوحدي وكمان عشان أنا سكرتيره الخاصه لمستر احمد
علي واثقه فيكي ي شهد بس هتسافري امتي
شهد لسه مستر أحمد هيحدد امتي هروح ارن علي دلوقتي ورنت علي فعلا
احمد ازيك ي شهد 
شهد كويسه حضرتك عامل ايه هو والدي وافق اني اروح مع حضرتك بس اعرف امتي 
احمد بكرا بليل هنسافر كلنا وبكرا اجازه من شغل عشان الكل يحضر حاجاته وتقدري تيجي شركه علي ساعه خمسه تاخدي حاجات تخليها معاكي
شهد حاضر وقفلت معا الفون وداخلت عرفت بابها وكنت اعده هي وملك يحضروا الشنطه ونامت وتاني يوم صحيت تجيب حاجات وهي نازله شافت محمد وهو متبهدل
محمد حتي ي جميل مش تقوليلي الف سلامه عليك ده حتي عملت حادثه
شهد ببرود عقبال الحادثه التانيه ومشيت
عطيه يبني البت دي عايزه تنكسر عشان تعرف قيمتك
محمد بخبث هخليها تمشي ف شارع متقدرش ترفع راسها بس صبر حلو
أما شهد وصلت الشركه وخدت الحاجات من احمد ورجعت تاني بيتها وخدت الشنطه ونزلت وأحمد كان مستنيها تحت
محمد يبنت الحلال ي شهد طلعتي تعرفي احمد الشرقاوي وديني لندمكم انتوا الاتنين
احمد وخد منها شنطه وانطلق علي التوبيس اللي هيمشو في كلهم
فيروز شوفوا هعمل اي دلوقتي اتفرجو
شريهان استر يارب 
فيروز وكان معاها قهوه وشهد بتطلع رامتها عليها وزقتها بس وقعت ف احضان شخص ووووووو
يتبع....
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية امبراطور الصعيد الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية امبراطور الصعيد )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-