رواية رد قلبي الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

رواية رد قلبي الحلقة السادسة 6 بقلم نورا فريد
رواية رد قلبي الجزء السادس 6 بقلم نورا فريد
رواية رد قلبي البارت السادس 6 بقلم نورا فريد
رواية رد قلبي الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

رواية رد قلبي الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

و انااا مش هعمل اللى بتقول عليه ده
 معتز بهدوء: يعني ايه مسمعتش عيدى كده لاني مش سامع قولتي ايه
حور نظرت لي يزان: م مش ها نزل اخدم امك لاني مش الخادمة اللى اتجوزتها
معتز مسكها من شعرها: نعمم يختي لا انتي خادمة يمكن الخادمة احسن منك و من ارفاك 
حور بدموع و صرخ: ااااه يزان شعري انت اتجنننتت بتقارني بمين
معتز شدها من شعرها جامد: اسمعي بقا يا تنزلي بهدوء تعمل شقة امي زى البت الشاطرة ياما ايامك كلها هتبقا سودة معايا
حور بسخرية: لا و انت الشهادة لله معيشني فى الجنة شكرا يا سيدى
معتز سبها و فجأة كف نزل على وشها: علشان تفكري كويس قبل ما تردي عليا انا نزل خمس دقائق لو منزلتيش ورايا ها تندمي
و نزل معتز حور وقعت على الارض و قعدت تبكي بانهيار
حور بدموع هستيري: مكنش كده ليه يا يزان ليه ليه عطتني كل حاجة و برضو خد مني كل حاجة اذيتك في ايه علشان تعمل فيا كده ليه اااه حاا اااه
فلاش
معتز بابتسامة: كل سنة وانتى معايا يا حبيبتي
حور بفرحة: و انت طيب يا حبيبي بس عيد ميلادي بكرا انا اصلا ناسية عيد ميلادي امتي
معتز: ازاي انسا اليوم اللى اتولدت فيه اجمل هدية ربنا رزقني بيها
حور نظرت لى الارض بخجل: طب ارد اقول ايه دلوقتي
 معتز رفع وشها ليه: مش عايزك تنزلي راسك لى الارض مهما حصل انتي ملكة و الملكة مهما حصل تبقا رفعة وشها لفوق بحبك اوى يا لين و مهما حصل مستحيل اتخلي عنك أو اجرحك
باك
حور بابتسامة سخرية: هههه لا ما هو باين انت وفيت بوعدك ليا قولتلي هخليكي اسعد واحدة في الدنيا و فعلا بقيت في الحال ده المشكلة انى بحبك
حور مسحت دموعها و راحت تخد شور و بعدين حطت ميك اب علشان تداري حزنها و نزلت لى حماتها
لين: صباح الخير يا طنط
الام بغضب: كل ده يا محروسة ما لسه بدري 
الاب: براحة عليها و بعدين هى مش ملزمة تنزل تقعد هى حرة
معتز بهدوء: بس هى مش لوحدها و مش صغيرة هى دلوقتي واحدة متجوزة و مسؤولة و ده واجب عليها و بعد اذن حضرتك متدخلش بيني وبين مراتي انا عارف انا بعمل ايه 
و نظر لى لين بارف: روحي شوفي چيهان صاحيت ولا لا 
حور نظرت ليه : حاضر
و راحت حور غرفة چيهان اتنهدت بوجع و اتجهت ناحية چيهان : چيهان چيهان اصحي 
چيهان بعصبية: يوووة بقا مش شايفني نايمة ثم انتي ازاي تتجري تدخلي اوضي من غير ما انا اديكي الاذن 
حور: والله انا مجتش من نفسي اخوكي اللى قال اجي اصحيكي 
جيهان بغضب: و كمان بتردي عليا كلمة بكلمة ماشى يا لين ماشي 
حور نظرت ليها باستغراب و خرجت و بعدين نزلو سلايف حور و بدا الجميع في تناول الفطار و بعدين كل واحدة منهما راحت على شقتها و طبعا حور اضريت في شغل البيت لوحدها تروق و تغسل و تطبخ وكده و في المساء كان الجميع على سفرة الطعام 
جيهان: ايه الارف ده 
الام : ده لا شكل ولا طعم هو انتى بتجربي فين اومال كنتي بتعملي ايه في بيت اهلك
خلود: ههه الاكل حلو برضو يا ماما هو محروق شوية بس حلو 
حور بعدم فهم: اكل ايه اللي محروق الاكل كويس انا شوفتو و اتاكدت من ده 
جيهان: مانتي مش فاضية من الموبايل اللى مش بتشليه من ايدك ولا الشوبنج
يارا:  مش ده الشوبنج يبقا مع اصحابها اللى انت يا يزان قولتلها متكلمهمش تاني على كل حال انتي مش فالحة في اي حاجة معلش صغننة و بتتعلم فينا 
حور قاب..ل ايديها : تسلم ايدك يا حبيبتي الاكل حلو اوي كفاية انكي تعبتي نفسك علشانا من الصبح انا بجد محظوظ جدا اني متجوز ملاك زايك 
حور نظرت ليه بذهول من طريقته دلوقتي 
و بعد شوية في شقة معتز ....معتز رزع الباب بغضب مسك الموبايل بتاعها و فاتحو
حور بغضب: ايه ده يا هانم 
حور بصدمة 

يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية رد قلبي الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية رد قلبي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-