رواية أحببت قدري الحلقة الثانية 2 بقلم Ana Oo Oo
رواية أحببت قدري الجزء الثاني 2 بقلم Ana Oo Oo
رواية أحببت قدري البارت الثاني 2 بقلم Ana Oo Oo
رواية أحببت قدري الفصل الثاني 2 بقلم Ana Oo Oo |
رواية أحببت قدري الفصل الثاني 2 بقلم Ana Oo Oo
نزل محمد لي والده عثمان
محمد باحترام وهو بيبوس ايد والده :صباح الخير يا بوي
عثمان :يسعد صباحك يا ولدي
محمد راح سلم علي مامتو : امال فين رحمه و قصي
وداد : رحمه راحت الكليه و قصي ف ف في
محمد :فين يا امي
وداد : لسه نايم
محمد : تمام ، حضرتك كنت عايزني في حاجه قبل ما اطلع
عثمان : اقعد كل معناه يا ولدي
محمد : معلش يا بوي
طلع محمد علي اوضه اخوي
محمد دخل و رزع الباب ورا قصي قام بخده
قصي : في اي يا حمد
محمد : شوف الساعه كام وانت لسه نايم اي مش وراك زفت ولا هتاخد السنه في سنتين ولا تعد من التعليم زي الحرمه
قصي بغضب : الزم حدودك ي حمد انا معتش صغير علي الحديد دي
محمد قرب منو و لزقو علي الحيطه : علي صوتك علي اخوك الكبير اياك
قصي مردش
محمد : خمس دقايق و تكون خلصت عشان هتروح الكليه و لا عشان دخلت كليه بره الصعيد اياك تنسي لا فوق وخرج و سابو
قصي رزع ايدو علي الحيطه بغضب
❤️في اسكندرية ❤️
كنت خلصت تاني درس وقعت علي الكورنيش و نا شايفه كل البنات الي معايا مروحين بيتهم ونا مش عايزه اروح ابتسمت ونا ببص للكرنيش وبقول لنفسي اني هبقا حاجه و مش هسيب حد ينزل دمعه وحده مني تاني لقيت بنت جميله قربت عليا
مريم : ازيك يا قدر نا مريم
قدر : الحمدلله تمام وانتي
مريم الحمدلله
ممكن اعد معاكي
قدر: اه طبعا اتفضلي
مريم : نبقا صحاب
قدر : اه طبعا
فرحت جدا لان عمري ما عرفت اعمل صحاب من صغري
مريم : احكيلي بقا عنك
فضلنا نتكلم وهيا ودعتني ومشت ونا كان عليا درس كمان روحتو خلصت وحسيت بلجوع بس معيش فلوس روحت اسحب فلوس لان عبد الرحمن عملي حساب و مش معرف حد و حاتطلي في فلوس روحت سحبت فلوس و جبت اكل من بره وكلت كنت مبسوطه اوي لاني مش ف البيت بس للاسف الوقت عده بسرعه وكان لازم اروح
قدر روحت البيت و اول ما دخلت
سعاد :كل ده كنتي فين
قدر :والله كنت في الدروس
سعاد :طب تعالي حتي الاطباق معايا يله
قدر : لي كل ده
سعاد : اخوكي و اصحابو جاين ويله خلصي انتي لسه واقفه
قدر عملت الي مامتها طلبتو و مصطفي و صحابو اجم وقدر دخلت اوضته لان هيا مش بتحب تعد معاهم لان هما مش كويسين
كريم صاحب مصطفى:اي يا مصطفى هناكل لوحدنا فين أهل البيت
مصطفى: استني اندهلهم
مصطفى راح نده لي سعاد و قالها تجيب قدر
سعاد تخلت لي قدر : تعالي يا قدر
اخوكي عايزنا
قدر : انا مش خارجه و الاشكال دي بره
دخل مصطفى جابها من شعرها
مصطفى بغضب : مش كل مره لازم تضربي عشان تسمعي الكلام
قدر بوجع : ابعد عني بقا
مصطفى: ماما خمس دقايق و تيجو
سعاد : يله بقا يبنتي
قدر دمعت ولبست مسحت دموعها وخرجت
كريم بص ليها و مشلش نظره من عليها وكانت بصات مش حلوه
قدر : نا شبعت
كريم : لي بس كده اقعدي
قدر : وانت مالك انت انا شبعت و بعدين انت مالك بيا
كريم : ربنا يسامحك يسيتي
مصطفى :قدر علي اوضتك
قدر جريت علي الأوضه وهيا عارفه أن مصطفى مش هيعدي الي حصل
بعد شويه مش قليل كنت نمت صحيت علي صوت الباب الي اترزع بتاع اوضتها وكان مصطفى
مصطفى: بقا انتي بتحرجي صحبي كده وفاكره أنها هتعدي و نزل ضرب فوقيها و سعاد كانت وقفه بتتفرج عادي
قدر بصراخ ودموع : انت اي يشيخ مش بتحس اطلعوا بره بقا ولا وربنا لقول لعبد الرحمن وهوا هينزل حالا
مصطفى: مش هتقدري تعمليها عشان لو عملتيها هتكون اخر ليلا ليكي هنا ولا مستقبلك الي هيضيع و جاب شعره و خبط دمغها في الحيطه وخرج
سعاد :معلش ي ابني اهدا
كانت قاعده بتعيط بحرقه في الوضه وهيا سمعاهم بره مش عارفه بقا نمت ولا أغمي عليا من كتر العياط صحيت الفجر صليت و ذكرت
❤️في الصعيد ❤️
محمد كان بيكلم عبدالرحمن لان ده صاحب عمرو واكتر من اخو خلص معا و راح لبس بنطلون اسود و قميص اسود و كوتش ابيض
نزل ركب العربيه لقا رقم معيد بكليه بيرن علي
محمد : الو ايوه
.....
محمد : تمام هشوف و هرد عليك
محمد راح للمقر بتاع شغلو
محمد رن علي قصي
محمد : انت فين
قصي في الكليه لي
محمد : جالي خبر أن عندك امتحان بعد بكره
قصي : وانت بترقبني ولا اي
محمد :هعمل نفسي مسمعتش حاجه
قصي مردش
محمد : انت لو سقط السنه دي كمان قسما بالله هوريك وش مش هيعجبك
قصي بغضب : انت بتتكلم لي انت مش ابوي عشان اخاف منك افتكر ي حمد انك اخوي الكبير مش اكتر
محمد بصوت مخيف : افتكر الي انا قولتو و متعليش صوتك بدل ما يوحشك و قفل معا
❤️في اسكندرية ❤️
سعاد : قدر اطبخي عبال ما اجي صاحب اخوكي جاي
قدر : افف اي ده يماما هو كل شويه هيجي و بعدين نا عندي امتحان بكره عايزه اذاكر
سعاد بغضب :اسمعي الي بقولك علي يبنتي انتي عارفه أن مصطفي بيتلكك عشان يمد ايدو عليكي ونا هنزل اجيب حاجه و ابقي صحي اخوكي
و مشت
قعت مكاني ونا بعيط مش عارفه هما بيعملوا كده لي فيا كان نفسي اقول لعبد الرحمن بس مش هينفع افتكرت الي حصل امبارح
فلاش باك
كنت نايمه بعد مصليت الفجر لقيت مصطفى اخويا دخل عليا تقريبا كان سكران
قدر : مصطفي مالك
مصطفى :ملكيش دعوه و اوعي من وشي
قدر بغضب : اي اوعي دي عايز اي
مصطفى :يوو
خلع حزامو و لف القطعه الحديديه علي ايدو و ضربني جامد
قدر بدموع : مصطفى اي الي بتعملو ده
فضل يضرب فيها بكل وحشيه
وهيا كانت بتصوت
باك
مسحت دموعي ونا جسمي كلو بيوجعني خلصت و صحيت مصطفى ودخلت اجهز السفره بعد شويه كريم صاحب مصطفى اجا ونا دخلت شويه ولقيت باب الأوضه بتاعتي اتفتحت
صوت لما اتفجئت ب كريم دخل عليا ونا كنت بلبجامه
مصطفى بي وقاحه و هوا بيبص علي جسمي حته حته: اي الجمدان ده و قرب عليا
قدر بصوت عالي: مصطفى ياماما
كريم ضحك : صوتي برحتك كريم نزل يشتري حاجه و يعيني ساب اختو و صحبو في شقه لوحدهم و بص عليا و ابتسم و أخته مزه
جريت علي بره وكنت هفطح الباب لقيتو جبني من شعري
كريم : علي فين بس ده لسا كلام كتير
قدر بدموع:ابوس ايدك سيبني حرام عليك
كريم : وفري دموعك دي لبعدين و مسك شعري و جرني علي الاوضه و حطيني علي السرير وقرب عليا و نا بسرخ كتم صوتي بي ايدو و فضل يقطع في هدومي و يبوس فيها بكل وحشيه
لقيت صوت مصطفى بيخبط علي الباب كريم قام بخضه و خرج من الأوضه
مصطفى: اي صوت الصويت ده
كريم : تقريبا اختك كانت فتحه فيلم
مصطفى دخل حت الحاجه و كانت سعاد جت
سعاد : استنو انده قدر
كريم : سيبيها يطنط اكيد عندها امتحانات و بتذاكر
سعاد : اه يله بقا كلو انتو
كنت قعده علي السرير ضمه نفسي و بعيط بحرقه اني كنت هضيع لازم اقول لعبد الرحمن رديت علي نفسي لا مينفعش كده مصطفى هيقعدني من الشغل و عبد الرحمن مش هيعرف ينزل
نمت ونا بعيط جامد ومش عارفه لي بيحسلي كده
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية أحببت قدري الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أحببت قدري )