رواية نجمة الأسد الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد

رواية نجمة الأسد الحلقة الثالثة 3 بقلم نورا فريد
رواية نجمة الأسد الجزء الثالث 3 بقلم نورا فريد
رواية نجمة الأسد البارت الثالث 3 بقلم نورا فريد
رواية نجمة الأسد الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد

رواية نجمة الأسد الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد

سما بتمثيل.. اسد الحقني ماما تعبانة اوى تعال بسرعة
اسد .. بالليل ها كون عندكم خدي بالك منها يا سما
سما.. حاضر حاضر المهم خد بالك من نفسك سلام
و قفل اسد مع سما اخته و التفت على صوتها و اتصدم من اللى شايفو
نجمة.. ممكن اعرف بتكلم مين 
اسد .. و انتى مالك و ايه اللبس ده
نجمة.. لانى ها نزل البسين يعني ها كون لبسه ليه مثلا
اسد نظر ليها.. انتى عايزة تنزلي الزفت بى القرف ده 
نجمة.. يوووو يا بنادم افهم اكيد لا طبعاً انت مش شايف اللى فى ايدى قبل ما افتح الباب ها لبسه الاصول اصول
اسد مسح على وشه. و قال بعصبية. ..هو اللى زيك يعرف حاجه عن الاصول اصلا متجوزة كيس جوافة لبستي و نزلة منك لى نفسك عادي كده اااااايه مش بتحسي مش حاسه بى المصيبة اللى حصلت امبارح انتى اللى زيك المفروض تحبس نفسها لحد ما تعرف و تدرج حجم غلطها 
نجمة بصدمة.. م مصيبة جوازك مني بقا مصيبة ههه ههه والله اللى اعرف انك كنت ها تموت عليا و انك مون عينيك انى اوفق
اسد نظر ليها بقرف.. صحيح كنت ها موت ز و اتجوزك بس كنت عايز اتجوز نجمة الإنسانة مش اللى واقفة قدامي دلوقتي لا إنسانية ولا ادب ولا نجاح اوعي تكوني فاكرة ان شكلك ده و لغتك و تعزيجك في الكلام هو ده اللي مخليكي فوق تو انتي ولا حاجة ولا ها تكوني حاجة بى تفاهتك دى ( و يقول بسخرية) يا نجمتي
نجمة بوجع و قوة في نفس الوقت.. صحيح بس مرفضش زى ناس بدل المرة اتنين
اسد .. صحيح بس متسبتش يوم فرحي و قدام الناس 
نجمة.. انا مش ها ضيع وقتي معاك لازم انزل
اسد.. اظهر كلامى مسمعتهوش
نجمة نظرت لى عيونه.. اتعبرني مش مراتك يا سيدى
اسد .. مانا مش معتبر نفسي متجوز انا ولا شايفك اصلا بس الناس كلامهم مش بيخلص لو ها تسببلي ضرر يبقا اخلص منك احسن 
نجمة ببرود .. تمام عن باي باي لحسن اتاخرت
نجمة لسه ها تفتح باب الغرفة اسد قفل الباب و قال بهمس.. بلاش تتحدني يا نجمة بلاش ممم يلا يا ماما روحي غيري علشان ها ننزل على الصعيد مم يلا 
نجمة و هى على وشك العياط.. اسد بلاش بلاش الصعيد تعال نروح مكان تاني والله ها عمل كل اللى انت عايزو و 
اسد نظر ليها بحب و شوق لكن رجع تانى القسوة.. عشت و شوفت نجمة هانم بتطلب مش بتامر ايه خايفه لا تمسلية جديدة افهم بس
نجمة دموعها نزلت .. انت مكنتش كده مكنتش كده يا اسد 
اسد بعدا عنها.. خمس دقائق و تكوني جهزتي يلا يا نجمة متخليش عفاريتي تطلع عليكى
نجمة جريت على التواليت و انهارت في العياط و بعد شوية كانت نجمة جهزت حالها و خرجوا من الفندق ركبوا السيارة و بعد وقت طويل اخيرا وصلوا لى الصعيد و في قصر الجناوى طبعا الجميع رحبوا بى اسد و نجمة مش كلهم حبينها ده لو في حد بيحبها اصلا  
و في غرفة اسد 
نجمة بدموع .. ارجوك سبني فى حالي فلوس و اخد ابن عمي و مسحت بى كرامته الأرض عايز ايه تاني
مش كفايه يا نونو تو تو نجمة هانم بى جلالة قدرها بتقولي لو سمحت تو جديدة دى انتى عيانة أو حاجة 
نجمة .. انت مين و عايز مني ايه 
المجهول.. عايز تطلقي من اسد الجناوى
نجمة بصدمة و عصبية.. ايه ده مستحيل يحصل انت مجنون. ازاي اطلق منه انا لسه متجوزة ازاي اطلق
المجهول.. لا مانتى ها تطلقي ها تطلقي ياما بقا ابن العم يشوف و يعرف اصل حبيبت القلب قدامك اسبوع تفكري سلام يا نونو 
و قفل السكة في وشها أما نجمة اكنها اتجمدت من الخوف و التفتت وراها
نجمة
يتبع....
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية نجمة الأسد الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة الأسد )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-