رواية عشق الحلقة الثالثة 3 بقلم نورا فريد
رواية عشق الجزء الثالث 3 بقلم نورا فريد
رواية عشق البارت الثالث 3 بقلم نورا فريد
رواية عشق الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد |
رواية عشق الفصل الثالث 3 بقلم نورا فريد
سليم بعدم فهم.. قولت ايه سمعني قولت ايه طالب ايد مين
الاب .. جايين نطلب الآنسة عشق لى كريم ابني على سنة الله ورسوله
سليم ببرود .. ربنا يقوي ايمانك ( سليم بصوت بصوت عالي) يا عشققق يا عشققق
عشق نزلت بسرعة.. فى ايه يا سليم بتزعق ليه ماما حضرتك كويس و
عشق مكنتش واخده بالها ان في ناس موجودين و قالت بصدمة.. ك كريم جيت ليه اقصد مين اللي قالك على المكان و ازاي
سليم اتجاه ليها و جذابها ليه.. اقدم لكم المدام عشق الجارحي مراتي
كريم نظر ليها بصدمة.. مدام ... هو انتى متجوزة يا عشق ما تنطقي.... يعني مقولتش حاجة زى كده و ازااااااى تخبي علياااا حاجة زى دى طوووول الوقت بتكدبي عليا
ندى بعصبية.. لاااااا عندككككك اااانت ازاي تجرو تتكلم بالطريقة دى ثم انت مين اصلا علشان تحسبنا هاااا مييين انت
كريم .. انتى كدابة يا عشق
عشق نظرت ليه .. اولا توطي صوتك لان ده بيت محترم تانى حاجة انا لا اتكلمت معاك ولا اعرفك علشان اقولك على حياتى الخاصة و معشمتكش بى حاجة انت اللي عشمت نفسك
ندى .. و بالدليل انها ف كل مرة تصدك يعني هى مغلطش ولا انا ثم انت لا اخونا ولا ابونا علشان نخد و نادي معاك في الكلام
الاب بغضب.. يلا بينا يا ابني و كفاية لحد كده
الام .. احنا بى نعتذر لى حضرتكم على اللى حصل
ابو سليم .. احنا اللي بنعتذر ليكم نيب عن الاولاد و طيشهم
الاب .. عن اذنكم يلا يا كريم
كريم نظر لى عشق بشر .. يلا
و مشيو عائلة كريم الاب نظر ليهم .. عجبكم اللى حصل
ندى .. والله يا بابا ما حد كلمو هو اللى واحد ملزق
الام .. كان المفروض تقولوا الاول انو ها يجي يا ندى
ندى .. والله يا امي احنا لا بنتكلم مع حد ولا نعرف كريم ده اصلا
مازن .. لا واضح
سليم من غير اي مقدمات خد عشق و طالع على غرفته
و في غرفة سليم
عشق .. س سليم اس
قبل ما تكمل كلامها كان صفعة قوية نزلة على وجهها و وقعت عشق على الارض
سليم بغضب.. بتغف*ليني بتغف*ليني رايحة الكلية و راجعة من الكلية بقا ولا اكن ليكى حد بقا انا حيوان زى ده يجي علشان يطلب مني ايد مراتي
عشق بدموع متحجرة.. بسسسسس بقا ااااايه انت فاكر نفسك مين علشان تمد ايدك عليا ها ااااانت ميننن اصلا
سليم.. جوزك
عشق بى انهيار.. جوزي شلها يا جوزي بى أمارة انك مسافر و سيبني طول السنين دى هههههههه سليم انت متعرفش حاجه عني اصلا يا ترى فكرت ان كنت عايشة ازاي و انت مسافر و عايش حياتك فكرت انا كنت عاملة ايه في غيابك هااااا انت اناني و مش بتحب غير نفسك و بسسس لكن انا تو انت لم شوفتني اعجبت بيا و بشكلي لكن مش بتحبني بالدليل انك ولا مرة كلمتني ولا سالت عليا كنت بتكلم اهلك كل يوم و تسال عنهم لكن انا ولا فى حساباتك انا مش من ممتلكاتك يا سليم علشان تبيع و تشتريييي فيااااااا كفااااااااااية بقا كفااااااااااية
خرج سليم من الغرفة بغضب بلا من القصر كله اما عشق ف انهارت في العياط
و بعد مرور وقت عند فيروز
فيروز بقلق.. سليم انت كويس ... تعال
سليم قعد و فيروز قعدت جانبه
فيروز.. مالك شكلك مضيق
سليم.. تعرفي ان اول مره حد يكون حاسس بيا
فيروز مسكت ايده بحب .. طبعا لازم احس بيك لانك احلي حاجة حصلت ليا انت مش صاحبي انت حبيبي و كل عيلتي
سليم نظر لى اديها و بعدها عنو و قام
سليم.. انا اسف يا فيروز بس لازم امشي عن اذنك
و مشي و فيروز قعدت تكسر كل حاجة قدمها بى انهيار
سليم ركب سيارته و قعد يمشي في الشوارع مش عارف رايح فين بس كل اللي يعرفه
( لا اعلم من انا و اين اذهب لكن ما اريد العالم و ضرچته ما اعود اعرف من انا و اين اذهب لكن كل اللى اراه انى تعبت تعبت من كل شئ تعبت من حالي)
و عند عشق فى وسط العتمة و الظلام
عشق
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية عشق الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق )