رواية ملك وأدهم الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم منار همام

رواية ملك وأدهم الحلقة الحادية والثلاثون 31 بقلم منار همام
رواية ملك وأدهم الجزء الحادي والثلاثون 31 بقلم منار همام
رواية ملك وأدهم البارت الحادي والثلاثون 31 بقلم منار همام
رواية ملك وأدهم الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم منار همام

رواية ملك وأدهم الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم منار همام

مازن: يخربيتك مكنتش اعرف انك حريفه كدا دا انا مفضليش غير البو**كسر 
مازن و سماء قاعدين يلعبوا كوتشين على السرير، اسماء ضحكت. 
: مش انت الى قلتلي تعالى نلعب والى يخسر يقلع ولا كنت مفكر نفسك هتقل إدبك 
مازن: الصراحه اه 
اسماء: بتحلم مش هتشوف حته منى غير بمزاجى 
مازن: قادره 
اسماء: اه ويلا كسبت
مازن: اقلع يعني 
اسماء ضحكت: لا... هى الساعه كام
مازن: اربعه ونص 
اسماء: جربت تصلي قبل كدا 
مازن: آدهم كان أحيانا يصلي وانا كنت بصلي معاه بس بقالى فتره لا 
اسماء: طيب ما تيجى نتوضي ونصلي سوى 
مازن: الناس تفكر انى صليت علشان انتى جيتى انسي 
اسماء: واي الغلط في كدا مراتك بتساعدك تقرب من ربنا وبعدين احنا هنصلي في شقتنا محدش هيشوفك لو مكسوف منهم  جرب 
مازن: بصي هصلي معاكى المرادى بس موعدكيش انى انتظم 
اسماء بحماس
: ماشي تعاله
********
تانى يوم 
حمزه: طنط طنط
ملك فتحت عنيها لقيت حمزه واقف جنبها
ملك بنوم: ايوه يا حبيبي 
حمزه: تيتا بتقولكم يلا علشان تفطروا 
ملك بصت على آدهم الى نايم جنبها ابتسمت وتعدلة بسته على خده 
: اي رايك تروح تدى بابا بوسة الصبح وتصحيه 
حمزه بفرحه: حاضر 
حمزه لف لجهة آدهم وطلع على السرير ميل باسه 
آدهم فتح عنيه بنوم 
حمزه: صباح الخير يا بابا 
آدهم لحظه احس ان مبسوط وفي حاجه حلوه معقوله دا احساس الاب انه يصحه على بوسة من طفل 
: صباح النور يا حمزه 
حمزه: تيتا بتقولك يلا علشان نفطر 
آدهم اتعدل وشاله 
: تعاله 
حمزه: وطنط
آدهم: هتستحما وتحصلنا 
برا 
طلع وهو شايل ابنه لقي امه بتحط الفطار
: صباح الخير يا ماما 
ام آدهم: صباح الخير كل دا نوم انت وست ملك 
آدهم: معلش نمنا متاخر شويه 
قعد وقعد حمزه على رجله وبدا ياكله 
وكل شويه يبوسه 
ملك: صباح الخير 
ام آدهم: صباح النور يا حبيبتي تعالى 
ملك قعدت جنب آدهم وبدات تاكل 
آدهم بصلها وحرك أيده على ضهرها بحنيه كالعاده 
: كلى كويس 
ملك: حاضر 
ام آدهم ابتسمت: كبرت يا آدهم وبقا عندك عيله 
آدهم مسك أيدها وباسها 
: دا من فضلك عليا يا ست الكل 
ام آدهم: ربنا يهديك يا حبيبي ويغفرلك الى مضا 
آدهم اتنهد: يارب 
*****
فاطمه لفت لآنس الى نايم جنبها بخجل
: شيل ايدك يا انس 
أنس رفع حاجبه وأيده بتتحرك على جسدها بكل جرأه 
: لا 
فاطمه بخجل اكبر: آنس 
أنسد اتنهد وشال ايده يزحلها شعرها 
: هصبر لحد امتى طيب 
فاطمه عضة على شفيفها بخجل 
انس مقدرش يقاول مايل با***سها 
وفاطمه استجابت معاه 
انس بعد وسند جبينه على جبينها 
: مش هصبر كتير يا فاطمه 
******
تحت فى شقه العيله 
البنات بيحطوا لاكل على السفره
مازن قعد جنب آنس وهو بيتاوب 
آنس بصله: منمتش كويس ولا اي
مازن: نايم خمسه الفجر 
آنس: بتتعمل ايه 
مازن: بلعب كوتشين 
آنس: قلعت ولا اي
مازن حقك طرف منخيره
: فضلت بالبوكسر
انس: بنت لوا يا أبنى 
مازن ضحك: اه والله هخاف منها بعد كدا 
ام فاطمه: تعالوا كلوا يلا 
كلهم قعدوا ومازن قعد جنب أسماء 
اسماء بهمس: بتحكى لخوك 
مازن: دا مخبارات يا بنتى بيستنتج كل حاجه..
*****
ملك بحده: شيل أيدك 
آدهم: هو أنا عملت حاجه يا بنتى 
ملك: روح اقعد معا ابنك. 
آدهم: قاعد مع امى فجيت أشوف الحته الطريه بتاعتى
ملك: بجد يا آدهم يعني جسمى مبظش 
آدهم حاوط خصره 
: قمر يا حبيبتي وبعدين هتولدى وهترجعى زى لاول 
ملك رفعت نفسها وبسته على خده 
: ربنا يبارك فيك ليا يا حبيبي 
آدهم: طيب ما تيجى ندخل اوضتنا مش حلوه في المطبخ 
ملك بجرأه: هو انت عاتق مطبق ولا اوضه 
آدهم غمزلها: عندك حق برضو ووو...
يتبع....
لقراءة الفصل الثاني والثلاثون اضغط على : ( رواية ملك وأدهم الفصل الثاني والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ملك وأدهم )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-